Topstammen/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Ik doe mezelf niet voor als slim. Kbedoel, 7 herexamens.. :p Dat ik eloquent ben & met de pen overweg kan heeft meer te maken met mijn goed taalgevoel, als je daarop soms alludeerde.

Ik begreep zeer goed wat je wilde zeggen. Alleen ben ik ervan overtuigd dat je niet wist dat het 'iets van tafel vegen' is & dat je effectief dacht dat het 'iemand' was :p. Bij mij was het gewoon een klein foutje omdat ik overhaast typte. Mahgoed, wat boeit het ook? :rolleyes:

Alsof ik dat niet zou kennen :eek: Clicky
kijk hier gebruik ik het gewoon correct, onder het tweede citaatje maar nee ik ken het idd niet :eek: Klein foutje? De betekenis verandert fundamenteel door dat ene woordje. Midden in het gesprek zou immers betekenen dat jullie letterlijk aan het praten waren en dat hij tijdens dat gesprek wat zou hebben gedaan. Natuurlijk weet iedereen wel wat je bedoelde, net zoals iedereen van mij wel wist wat ik bedoelde. Alleen is normalitair niemand zo bijdehand om daar dan een opmerking over te maken, maar tjah dat kunnen we van jou blijkbaar niet verwachten.
 

DeletedUser57186

Guest
Typische nonkel jos reacties. Het enige wat die altijd terug zegt in discussies zijn de woorden die hij tegen zich zelf krijgt.
 

DeletedUser50831

Guest
Gelukkig draag jij wel veel bij aan deze conversatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20611

Guest
Plantj verwijderde posts & erger nog, hij veranderde ze zonder te vragen, 'omdat de toon van mijn posts niet correct waren'.
Persoonlijk heb ik nooit problemen gehad met Plantj, deze is de enige waar ik ooit echt over te klagen heb gehad..
Hij verwijdert posts zomaar, geeft me niet eens een reden waarom? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat men niet zoveel commentaar moet hebben op de moderatoren, wees blij dat er iemand is die dit forum vol met ongeregeld zooitje wil modden.. ;)
 
Bovenaan