Topstammen/Flopstammen

Reactiescore
1.577
Nonkel we wachten nog steeds.

Heb net die PM gelezen waar zijn hele post op berust.. Jammer genoeg zijn er bij het doorsturen deeltjes uit weggelaten (nice try Robbie :p). Het feit alleen al dat er zaken zijn weggelaten doet me vermoeden dat er dingen gezegd zijn geweest die zijn post niet ten goede komt. Dus, als je dan toch een eerlijk debat erover wil, stel ik voor dat je de volledige PM doorstuurt en niets weglaat.

Klikje :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb de PM niet gelezen, het is wachten op TRH. Maar die veeht je zo wel weer van tafel hoor :)
 

DeletedUser63410

Guest

Ga jij nu serieus dit zeggen? Ik moet hier via het AF lezen dat ik iets naar jouw moet sturen.
Was wel zo netjes geweest dat als jij een pm naar mij zou sturen, je een pm zou sturen naar mij dat je graag de algehele pm zou willen krijgen.
Dan mekkeren dat je niet snel genoeg reactie krijgt terwijl ik deze maand al tot 2x toe een mysterieuze verdwijntruc van je heb mogen bewonderen vind ik dan ook alles behalve fair.
 
Reactiescore
1.577
Ga jij nu serieus dit zeggen? Ik moet hier via het AF lezen dat ik iets naar jouw moet sturen.
Was wel zo netjes geweest dat als jij een pm naar mij zou sturen, je een pm zou sturen naar mij dat je graag de algehele pm zou willen krijgen.
Dan mekkeren dat je niet snel genoeg reactie krijgt terwijl ik deze maand al tot 2x toe een mysterieuze verdwijntruc van je heb mogen bewonderen vind ik dan ook alles behalve fair.

Fair is wel dat je stukjes weglaat uit je PM zodat ik het volledige beeld niet heb van wat er gezegd is geweest? Je haalt namelijk stukjes weg in het midden van het gesprek, dus het is gedaan met voorbedachte rade.

Het was overigens niet mekkeren, het was meer iets van.. dat het stil was plots :p.
 

DeletedUser

Guest
Je kent de uitdrukking "van tafel vegen"? :p Want mij kan je namelijk niet van tafel vegen.

Tjonge tjonge, ik maak een typfoutje. Slaat weer op niets deze opmerking. Maar ja, ken de uitdrukking, en dat is wat er ook weer -ja, weer- gaat gebeuren.

Je haalt namelijk stukjes weg in het midden van het gesprek, dus het is gedaan met voorbedachte rade.

Haha, een post maken over een typfout en dan dit schrijven. Het is uit het midden van de PM, niet in het midden van het gesprek. Oops.
 

DeletedUser63410

Guest
Fair is wel dat je stukjes weglaat uit je PM zodat ik het volledige beeld niet heb van wat er gezegd is geweest? Je haalt namelijk stukjes weg in het midden van het gesprek, dus het is gedaan met voorbedachte rade.

Jij vertelde domweg dat ik spelletjes speelde en wat blijkt hieruit:

.Totally Spies 20.12.11 21:22
Ik weet dat je de held met de pen bent.
Maar ik werk eerder met beeld, blijft vaker hangen zegt men.

hoicr.jpg

Dus denk dat het weer tijd word voor een gesprekje. Want als je denkt dat je met een downie te maken hebt.
Tjaah dan gaat het toch niet helemaal goed.

Kijk mensen en stammen backstabben is geen probleem, doen we namelijk allemaal wel eens.
Maar waar het dan gewoon simpelweg stom word, als je die info achterlaat. Geen spelletjes dus meer, anders hoeft dat msn gesprek nog niet eens meer van me.

Mvg,
Robbie


beguiling 20.12.11 22:55
Hoi Robbie

Proficiat
Je contacten zijn erg goed, ziet er naar uit dat ik Benjamin onderschat had..
Indeed wordt er een spel gespeeld.
Zoals je zelf speelt krijg je hem terug.
Enne, ik heb never nooit gedacht met een downie te maken te hebben wanneer het op jouw aankomt.
Dat zou een zeer grove onderschatting zijn, zoals je nu maar zeker ook in het verleden al hebt laten blijken.

We kunnen natuurlijk afspreken aan beide kanten geen spelletjes meer te spelen.
Dat maakt het wel makkelijker voor ons beide.
Want dat jij ook spelletjes speelt is ook duidelijk.
Daar zijn we beide schuldig aan.

We kunnen onze krachten verenigen en de wereld verdelen tot het moment aangebroken is dat we de enige twee overgebleven grote stammen zijn en dan lekker op elkaar los gaan.
Of we kunnen achter elkaars rug elkaar proberen te gebruiken/tegenwerken.

Zeg maar wat je ervan denkt.

Mvg Crash

.Totally Spies 20.12.11 23:04
Naar mijn weten is dit gesprek/pm's daarvoor geweest.
Ik heb enkel H5 als buffer gebruikt/gebruik, en ben hier eerlijk over geweest.
Waarom omdat ik jullie ervoor aanzie de makkelijke weg te kiezen.
Jullie op H5, en Astra* en Nilva elkaar zien uitmoorden. Daarvoor had ik een backup nodig.

Verder speel ik geen spel met jullie. En zal dat wanneer je het ook vraagt keihard ontkennen.

Zoals al eerder vermeld, Joek was mijn spion niet.
En zoals je nu ook kunt zien zijn de fora onderdelen: Leidersfora, gedeelde Curam fora, gedeelde Nilva fora en het offensieve fora in mijn handen.

Mijn vertrouwen is atm zeer laag. Ik haat het als mensen me een kunstje proberen te flikken.
Want ik heb je natuurlijk niet voor niks gezegd dat er in 40+ een spion zit.
Ja je was mijn stro man, en de info was mijn test. Aan spionen heb je niks als je tegenstander er geen flauw idee van heeft.
De off en deff aantallen blijven hetzelfde, pas als ze het weten gaan ze ernaar handelen.
En onrust en heksenjachten zijn dan vaak het gevolg.
Dus bedankt voor het weg gaan van Joek, ik had het niet zonder je kunnen doen.

Ik weet op dit moment niet wat ik aan Curam heb, en of jullie je nog aan de deal houden van eind januari.
Enkel daar keiharde afspraken over maken zonder enige spelletjes. Geven mij het vertrouwen terug in deze.

Mvg,
Robbie

Dus T, wie dacht spelletjes met wie te spelen? :eek: En niet janken dat je de totale pm niet kreeg die had ik je co P. al veel eerder toegestuurd.
Tevens zoals ik hierboven al had gemeld, ik zij dat Crash een spelletje met mij dacht te spelen ipv visa versa. Dit bewijs ik mede door dit stuk...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.577
Tjonge tjonge, ik maak een typfoutje. Slaat weer op niets deze opmerking. Maar ja, ken de uitdrukking, en dat is wat er ook weer -ja, weer- gaat gebeuren.

Haha, een post maken over een typfout en dan dit schrijven. Het is uit het midden van de PM, niet in het midden van het gesprek. Oops.

Het ging niet over een typfout :p.. Je begrijpt de uitdrukking gewoon niet goed. Je kan iemand niet van tafel vegen, je kan alleen 'iets' van tafel vegen.
 

DeletedUser

Guest
Ja, die ken ik. En voor iemand die pretendeert zo slim te zijn, had je moeten doorhebben dat het ging over jouw posts van tafel vegen, maar dat wist jij net zo goed als ik, net zoals ik ook wist dat jij uit het midden van de PM bedoelde. Alleen vind je het dan blijkbaar nodig de interessante uit te hangen door een dwaze opmerking te maken, en slaag je er in om in de post eronder zélf een soortgelijke fout te maken. Erg sterk hoor :eek:
 
Reactiescore
1.577
Jij vertelde domweg dat ik spelletjes speelde en wat blijkt hieruit:



Dus T, wie dacht spelletjes met wie te spelen? :eek: En niet janken dat je de totale pm niet kreeg die had ik je co P. al veel eerder toegestuurd.
Tevens zoals ik hierboven al had gemeld, ik zij dat Crash een spelletje met mij dacht te spelen ipv visa versa. Dit bewijs ik mede door dit stuk...

Tja, de PM staat niet meer in onze inbox. Vervolgens stuur jij een halve PM door waaruit ik dan zou moeten kunnen opmaken wat er precies gebeurd is. Het is dus niet een kwestie van 'janken', het is meer een kwestie van eerlijkheid. Jij stuurt me een gesprekswisseling waaruit je stukjes haalt waarin je jezelf tegenspreekt. dat maakt dat ik geen grondig oordel kan vellen, waardoor ik altijd door de mand zou vallen. Gelukkig heb je de fout gemaakt om Crash 2x na elkaar een antwoord te laten geven, waardoor het echt goed opviel.

Jullie speelden allebei spelletjes. Crash was jou ook aan het testen en wou ook kijken hoe diepgeworteld jij in 40+ zat. Of had je dat zelf niet door? Crash is je altijd een stap voor in die spelletjes.

Onze diplomatie was gewoon 1 spelletje. We hielden Nilva aan het lijntje, we wilden met jullie een samenwerking om Nilva weg te werken & intussen bouwden we een sollide BG op met 40+. En we waren al redelijk ver met alledrie de zaakjes, totdat jullie besloten om ons te stabben. We waren allebei bezig met 'Divide et Impera'. Alleen waren onze pijlen niet op jullie gericht, maar wel op Nilva. Jullie pijlen waren duidelijk op allebei gericht. Bewijs kan ik ook puren uit die PM (bedankt dat je nu toch de volledige versie doorstuurt):

x5ujdl.png

Niet veel later krijgen we dit antwoord op de vraag; 'wat doen jullie nu precies met High 5?' En daar staat toch zeer duidelijk een belofte in dat ze niet gerecruit zouden worden voor Nilva weg was. Nog geen anderhalve maand later zat de rest van High 5 in Astra*:

rcvuv6.png

Uiteindelijk, op het moment dat we een bondgenootschap zouden afsluiten, wilden we voor de zekerheid nog eens weten (omdat er dus stemmen opgingen dat H5 effectief tot Astra* zou toetreden, terwijl dit niet binnen de lijnen van onze afspraak lag) hoe het zat met H5. Uit wat jij zegt konden we meer dan genoeg opmaken. Je was niet bereid H5 te dumpen, zelfs al hadden we een bondgenootschap (van onder naar boven lezen):

w841gk.png

En hieruit blijkt hetzelfde; eerst doe je ons een belofte, daarna moet je het plots nog bespreken met de rest van je leden:

205d09.png

Dit alles en daarbij wetende welk imago jij hebt, lijkt me voldoende om te concluderen dat er een stab in de maak was. Kort daarna maakten de leden van High 5 de overstap naar Astra*. Jij wilde Curam scharen in je oorlog tegen Nilva om daarna High 5 vol te laten aanvallen op ons. Intussen konden jullie een NAP afsluiten met Nilva & de oorlog met 40+ afmaken samen met FUL. Dat zou ervoor zorgen dat Curam plots de slechtste papieren had. Want hoe vaak je ook zegt van niet, op dat moment waren wij je grootste bedreiging. En dat is wat je altijd doet; de kant kiezen van de zwakkere stam om de sterkere uit te schakelen.
 
Reactiescore
1.577
Ik heb de PM niet gelezen, het is wachten op TRH. Maar die veeht je zo wel weer van tafel hoor :)

Ja, die ken ik. En voor iemand die pretendeert zo slim te zijn, had je moeten doorhebben dat het ging over jouw posts van tafel vegen, maar dat wist jij net zo goed als ik, net zoals ik ook wist dat jij uit het midden van de PM bedoelde. Alleen vind je het dan blijkbaar nodig de interessante uit te hangen door een dwaze opmerking te maken, en slaag je er in om in de post eronder zélf een soortgelijke fout te maken. Erg sterk hoor :eek:

Ik doe mezelf niet voor als slim. Kbedoel, 7 herexamens.. :p Dat ik eloquent ben & met de pen overweg kan heeft meer te maken met mijn goed taalgevoel, als je daarop soms alludeerde.

Ik begreep zeer goed wat je wilde zeggen. Alleen ben ik ervan overtuigd dat je niet wist dat het 'iets van tafel vegen' is & dat je effectief dacht dat het 'iemand' was :p. Bij mij was het gewoon een klein foutje omdat ik overhaast typte. Mahgoed, wat boeit het ook? :rolleyes:
 

DeletedUser20611

Guest
Dit alles en daarbij wetende welk imago jij hebt, lijkt me voldoende om te concluderen dat er een stab in de maak was. Kort daarna maakten de leden van High 5 de overstap naar Astra*. Jij wilde Curam scharen in je oorlog tegen Nilva om daarna High 5 vol te laten aanvallen op ons. Intussen konden jullie een NAP afsluiten met Nilva & de oorlog met 40+ afmaken samen met FUL. Dat zou ervoor zorgen dat Curam plots de slechtste papieren had. Want hoe vaak je ook zegt van niet, op dat moment waren wij je grootste bedreiging. En dat is wat je altijd doet; de kant kiezen van de zwakkere stam om de sterkere uit te schakelen.
Noem je FUL nu zwak?
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg dat ze samen met jullie 40+ zouden afmaken? :p Beter lezen lieverd!

Edit: Ik zie wat je bedoelt :). Jullie hebben een BG met Goh Xl, niet met Astra*, toch? Dus nu passen ze die tactiek niet toe, denk ik.
en dit IS EEN LEIDER VAN EEN STAM ben echt blij dat ik daar niet bij hoort
nog ff wachten en dan is hij er weer vandoor doeiii t
 
Reactiescore
1.577
Mijn account is er nog, jouw beide accounts zijn op BB gegaan. Oeps :p..
Mruh, kweet dat je boos bent omdat je in High 5 achtergelaten werd. Alleen is dat 8 maanden terug. Tijd om erover heen te gaan?

Ziet iedereen nu waarom we van O² wouden scheiden! :p
 

DeletedUser

Guest
Mijn account is er nog, jouw beide accounts zijn op BB gegaan. Oeps :p..
Mruh, kweet dat je boos bent omdat je in High 5 achtergelaten werd. Alleen is dat 8 maanden terug. Tijd om erover heen te gaan?

Ziet iedereen nu waarom we van O² wouden scheiden! :p

Ik vraag me eerder af waarom jullie zijn gefuseerd... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Mijn account is er nog, jouw beide accounts zijn op BB gegaan. Oeps :p..
Mruh, kweet dat je boos bent omdat je in High 5 achtergelaten werd. Alleen is dat 8 maanden terug. Tijd om erover heen te gaan?

Ziet iedereen nu waarom we van O² wouden scheiden! :p

ik ben daar niet boos over hoor maar het was maar 1 ac
 
Bovenaan