Topstammen/Flopstammen

Reactiescore
207
Best leuk om te lezen. En aangezien je graag klachten wilt zal ik er 1 geven? Het is wellicht interessanter om zelf een top 5 stammen te analyseren van wat jij vind dat de 5 beste stammen zijn voor de toekomst dan letterlijk de top 5 stammen. Had ik persoonlijk iets interessanter gevonden aangezien een stam als SR door iedereen al afgeschreven word.

Oke, ik zal eens een top 5 voor je maken die de toekomst gaat vormen.
Deze mening is gevormd met in het achterhoofd een 4 stammen oorlog en veel alcohol.

Rank 1: Chaos

Doordat ze front hebben met de stammen NB, KN en Farm kunnen ze nog even verder boosten, zo kunnen de spelers die achterlopen hun achterstand inhalen.
Tevens is mij ter oren gekomen dat ze onderdeel zijn van een gedeeld forum waar ze veel informatie kunnen verschaffen.

Rank 2: Dei

Als de spelers van Gameplan eindelijk eens een Gamebreak nemen zal deze stam ook gewoon steady 2e komen te staan.

Rank 3: Legal

Ook deze stam is onderdeel van een gedeeld forum waar ze zich kunnen opleiden tot pro, kan niet anders dan veel succes opleveren en dat ze het hele noord-oosten claimen voor hunzelf.
Genoeg ruimte daar in ieder geval.

Rank 4: Ballie

Nadat Vinci enorm hard gerekt was zal deze stam wellicht een paar nieuwe aanwinsten vinden bij de BBB en zo de rank 4 voor hun claimen na de omliggende stammen te rekken.

Rank 5: Wol

Dit was wellicht de moeilijkste keuze die gemaakt kon worden, echter zag ik al gauw de plannen voorbij komen dat er een fusie aan zat te komen tussen BabyDragon en VfSnip waardoor de stam Wol de rank 5 zal claimen.
Zover ik kan zien is dit de enige neutrale stam op de wereld die geliefd wordt door vele.
Ook zie ik op het profiel van de stamoprichter dat het account beschermt wordt door de helft van de wereld. Prima strategie om de endgame te halen.


Yw <3
 
Bovenaan