Topspelers

DeletedUser38776

Guest
Wij hebben de aanval opgezet en ik denk dat er nu mensen de vruchten van plukken.

We edelen zo snel mogelijk.

mvg,

Alex
 

DeletedUser

Guest
of zoals john cleese zou zeggen :

pjerry is no more! He has ceased to be! pjerry is expired and gone to meet his maker! pjerry is a stiff! Bereft of life, pjerry rests in peace! His metabolic processes are now history! pjerry is off the twig! pjerry has kicked the bucket, pjerry has shuffled off his mortal coil, run down the curtain and joined the bleedin' choir invisibile!! THIS IS AN EX-PJERRY!!

pjerry was te fanatiek bezig .... en zoals zovelen die op die manier te werk gaan komen ze plots tot de vaststelling dat hun rl er bij inschiet .... en als er dan nog eens een golf aanvallen binnenkomt wordt er al rap beslist om te stoppen, want verdedigen kost NOG eens zoveel tijd meer dan aanvallen ....
 

DeletedUser51547

Guest
ik denk dat sweet hier grotendeels heeft voor gezorgt, felicitaties!
 

DeletedUser46151

Guest
Dat denk ik wel jah. 130 aanvallen waarvan 9 treintjes waren te veel voor hem
 

DeletedUser46151

Guest
Samenwerking met i.Q. of iemand die gebruik maakt van jullie?

Neej geen samenwerking wij hebben de aanval met onze eigenstam opgezet opdat pjerry beweerde dat wij slecht waren en dat hij op en dag langs kwam bij ons. toen hebben we besloten dat we maar is langs moesten gaan bij hem ;)
 

DeletedUser51547

Guest
Neej geen samenwerking wij hebben de aanval met onze eigenstam opgezet opdat pjerry beweerde dat wij slecht waren en dat hij op en dag langs kwam bij ons. toen hebben we besloten dat we maar is langs moesten gaan bij hem ;)

Idd, we hebben alles zelf op poten gezet en alles zelf uitgevoerd, hij vergat zijn RL door tw, hij heeft eindelijk ingezien dat ie beter stopt
 

DeletedUser

Guest
Hou ik 't toch nog langer vol dan Pjerry die me voor gek verklaarde toen ik mn account eerder delete ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet gestopt hoor, maar Pjerry en ik zaten eerst in dezelfde stam (Oudjes). Heb op gegeven moment CR verwijderd en dat vond Pjerry niet zo slim/leuk geloof ik.. Zou gaan co'en op just.for.fun alleen werd die ge-edeld :D

Toen maar opnieuw in de rim begonnen..
 

DeletedUser

Guest
Ja is niet verkeerd, maar pjerry gaf snel op, wat nogal jammer was.

mvg,

Alex

tja, wat wil je .... pjerry was al weken aan het bakkeleien met mij en zijn account was dan ook op mij gericht qua def en aanval, hij was de laatste dagen ook weer aan aantal clears verloren .... en als er dan plots een zak goed gecoördineerde aanvallen van de andere kant komen (en van heel dichtbij) dan wordt het al snel ondoenbaar om te verdedigen ....
 

DeletedUser51547

Guest
tja, wat wil je .... pjerry was al weken aan het bakkeleien met mij en zijn account was dan ook op mij gericht qua def en aanval, hij was de laatste dagen ook weer aan aantal clears verloren .... en als er dan plots een zak goed gecoördineerde aanvallen van de andere kant komen (en van heel dichtbij) dan wordt het al snel ondoenbaar om te verdedigen ....

je vleidt ons
 
Bovenaan