Topspelers

DeletedUser

Guest
mijn naam is:

Qualitymatters?.

of

.Quality

kon niet kiezen dus pakt ze gewoon allebij, dan lijkt het of ik meer vrienden heb ;)
 

DeletedUser

Guest
die namen ken ik ergens van maar weet niet meer waar van.

ik hoopte eigenlijk gewoon dat ik de naam had gevonden van die meneer met zijn 100 vrienden van op de vorige pagina,

ik wou hem een pleziertje doen.
 

DeletedUser

Guest
Wat een serieus slechte update, je kunt dus nu de weg omhoog kopen, halveren van bouwtijden, waar gaat het met het ouderwetsen tribalwars heen :eek:

Ik ga dus zeker deze wereld niet spelen of iemand moet met een hele goede co aanbieding aankomen, dus dat moet dan een topspeler zijn, maar de kans dat mensen mij hier kennen en mijn kwaliteiten weten, is niet groot dus ik acht de kans niet heel groot. Maar wie weet.

Verder iedereen veel succes!
 

DeletedUser

Guest
Wat een serieus slechte update, je kunt dus nu de weg omhoog kopen, halveren van bouwtijden, waar gaat het met het ouderwetsen tribalwars heen :eek:

Ik ga dus zeker deze wereld niet spelen of iemand moet met een hele goede co aanbieding aankomen, dus dat moet dan een topspeler zijn, maar de kans dat mensen mij hier kennen en mijn kwaliteiten weten, is niet groot dus ik acht de kans niet heel groot. Maar wie weet.

Verder iedereen veel succes!

bedankt
 

DeletedUser40402

Guest
Wat een serieus slechte update, je kunt dus nu de weg omhoog kopen, halveren van bouwtijden, waar gaat het met het ouderwetsen tribalwars heen :eek:

Ik ga dus zeker deze wereld niet spelen of iemand moet met een hele goede co aanbieding aankomen, dus dat moet dan een topspeler zijn, maar de kans dat mensen mij hier kennen en mijn kwaliteiten weten, is niet groot dus ik acht de kans niet heel groot. Maar wie weet.

Verder iedereen veel succes!

Volgens mij moet je dan geen enkele wereld meer spelen. Ze hebben geld geroken.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij moet je dan geen enkele wereld meer spelen. Ze hebben geld geroken.

Inderdaad, is dus een grote - op tribalwars, maar ik speel op dit moment enkel nog speeds, dus misschien begin ik wel weer een wereld als ik een mooie aanbieding krijg, want de kwaliteiten om tribalwars te spelen bezit ik wel, zover ik dat over mezelf mag zeggen.

Maar het is inderdaad zeer jammer dat tribalwars ook al een, wie heeft het meeste geld, heeft meer voordeel is geworden. Dat is jammer want er zijn genoeg mensen met genoeg geld die het er wel in kunnen steken maar die verstandig zijn en het niet doen, alleen de mensen die vaak problemen hebben willen op internet goed zijn en gaan er dus te veel geld in steken, wat ik dus zeer jammer vindt. Waar tribalwars dus een soort van misbruik van gaat maken. Maar dat is mijn mening, zullen zeker mensen zijn die het er niet mee eens zijn. Maar daar heb ik geen problemen mee, want ik weet waar ik voor sta.
 

DeletedUser

Guest
Wat een serieus slechte update, je kunt dus nu de weg omhoog kopen, halveren van bouwtijden, waar gaat het met het ouderwetsen tribalwars heen :eek:

Ik ga dus zeker deze wereld niet spelen of iemand moet met een hele goede co aanbieding aankomen, dus dat moet dan een topspeler zijn, maar de kans dat mensen mij hier kennen en mijn kwaliteiten weten, is niet groot dus ik acht de kans niet heel groot. Maar wie weet.

Verder iedereen veel succes!

kom bij ons ! johan schattiee x3
 
Bovenaan