Topspelers

DeletedUser36258

Guest
Ow was je weg?



Nou maakt het mij echt geen zak uit, maar ik zie dagelijks wat er bij Vito aan farm inkomsten binnen komt, hoewel ik alleen omdat Gehaktbal er zo geil op is het prachtig vind dat iemand hem voor is, heb ik wel serieuse twijfels of jullie werkelijk de 14e al aan de 1k coins zaten.

Ik weet dat ze heel veel inkomsten hebben:) Vind ik erg knap haha. Heb het na gevraagd aan de eigenaar en hij beweert van wel.
 

DeletedUser

Guest
En we hebben een nieuwe nummer 1 op de wereld.

Gefeliciteerd mannen, dik verdiend. :)
 
Reactiescore
0
En we hebben een nieuwe nummer 1 op de wereld.

Gefeliciteerd mannen, dik verdiend. :)

Wow, het scheelt nogal veel punten tussen de nummer 1 en de nummer 2 :D

Geen zorgen, jullie gaan hem wel terug hebben :)


Xarrontas feli
skype_rock.gif
skype_rock.gif
skype_rock.gif
skype_rock.gif
skype_rock.gif
 

DeletedUser

Guest
haha sportief:DP
Ach, als iets verdiend is dan ben ik niet de beroerdste om ze te complimenteren met hun prestatie. Daarbij mogen stamgenoten ons altijd voorbij gaan hoor. Als die gekke clown van een Grock ineens aan komt zetten wordt het een ander verhaal natuurlijk. :D

Nee maar feit is gewoon dat ze een stuk sterker bezig zijn dan wij op het moment. Ze farmen een stuk constanter dan dat wij doen gezien wij een stuk minder actief kunnen en zullen zijn dan dat we eerst waren. Dan zie je meteen aan flinke pieken en dalen, wat nooit goed is. Gister hadden we bijvoorbeeld een stevig dal, vandaag gaan we een enorme piek hebben omdat ikzelf zin en tijd had om eens een dagje er goed voor te gaan zitten.

Is wel leuk natuurlijk, maar de constandheid van Xarrontas is beter dan de manier van inkomsten binnenhalen van ons. Troepen zitten we ongeveer gelijk, munten ook en ze lopen met de dag in op de totale hoeveelheid gs die we gefarmt hebben. Toekomstige nummer 1 denk ik zo, en wij een bescheiden 2e plekkie. :)
 

DeletedUser55647

Guest
Ach, als iets verdiend is dan ben ik niet de beroerdste om ze te complimenteren met hun prestatie. Daarbij mogen stamgenoten ons altijd voorbij gaan hoor. Als die gekke clown van een Grock ineens aan komt zetten wordt het een ander verhaal natuurlijk. :D

Nee maar feit is gewoon dat ze een stuk sterker bezig zijn dan wij op het moment. Ze farmen een stuk constanter dan dat wij doen gezien wij een stuk minder actief kunnen en zullen zijn dan dat we eerst waren. Dan zie je meteen aan flinke pieken en dalen, wat nooit goed is. Gister hadden we bijvoorbeeld een stevig dal, vandaag gaan we een enorme piek hebben omdat ikzelf zin en tijd had om eens een dagje er goed voor te gaan zitten.

Is wel leuk natuurlijk, maar de constandheid van Xarrontas is beter dan de manier van inkomsten binnenhalen van ons. Troepen zitten we ongeveer gelijk, munten ook en ze lopen met de dag in op de totale hoeveelheid gs die we gefarmt hebben. Toekomstige nummer 1 denk ik zo, en wij een bescheiden 2e plekkie. :)

Ach, 't verschil is nog maar miniem, dus wie weet voor hoelang 't maar is. ^^

Toch bedankt
emoticon-00109-kiss.gif
 

DeletedUser

Guest
Waar ben je mee bezig TSR? Veren in andermans reet steken doen we niet en zeker niet op het AF, krijg er spontaan kotsneigingen van.. Stel boertjes van de andere kant.
 

DeletedUser47506

Guest
Ach, als iets verdiend is dan ben ik niet de beroerdste om ze te complimenteren met hun prestatie. Daarbij mogen stamgenoten ons altijd voorbij gaan hoor. Als die gekke clown van een Grock ineens aan komt zetten wordt het een ander verhaal natuurlijk. :D

Nee maar feit is gewoon dat ze een stuk sterker bezig zijn dan wij op het moment. Ze farmen een stuk constanter dan dat wij doen gezien wij een stuk minder actief kunnen en zullen zijn dan dat we eerst waren. Dan zie je meteen aan flinke pieken en dalen, wat nooit goed is. Gister hadden we bijvoorbeeld een stevig dal, vandaag gaan we een enorme piek hebben omdat ikzelf zin en tijd had om eens een dagje er goed voor te gaan zitten.

Is wel leuk natuurlijk, maar de constandheid van Xarrontas is beter dan de manier van inkomsten binnenhalen van ons. Troepen zitten we ongeveer gelijk, munten ook en ze lopen met de dag in op de totale hoeveelheid gs die we gefarmt hebben. Toekomstige nummer 1 denk ik zo, en wij een bescheiden 2e plekkie. :)

Volgens mij zit je gewoon keihard te ontkennen dat je baalt dat jullie niet meer nummer 1 zijn:)
En gun je het Clown Grock meer:)
 

DeletedUser7025

Guest
Volgens mij zit je gewoon keihard te ontkennen dat je baalt dat jullie niet meer nummer 1 zijn:)
En gun je het Clown Grock meer:)

Jij hebt helemaal gelijk :rolleyes: Het is inderdaad de normaalste zaak van de wereld dat je een non-stamgenoot eerder de 1e plaats gunt dan een stamgenoot. :rolleyes:

Gezien jou niveau van begrijpend lezen, dit was ironisch bedoeld.
 

DeletedUser47506

Guest
Natuurlijk

Ik zie liever dat de nummer 2 en 1 om de nummer 1 positie vechten, inplaats dat de nummer 1 vriendelijk hun plaats aan hun stamgenoot gunt.
 
Bovenaan