Topspelers

DeletedUser

Guest
Wil je nu horen dat je een topspeler bent ofzo ?:eek:

Nee, ik wilde alleen serieuse reacties van andere topspelers, waar ik me zelf ook onder reken.
Maar ik wilde niet perce horen dat ik daardoor een topspeler ben. Alleen wilde ik weten wat mensen
er van zouden vinden. Maar dat jij daar niet normaal op kan reageren. Verder heb ik nog niet eens 4 dorpen
geadeld. Dus het gaat op dit moment niet over mij.
 

DeletedUser7025

Guest
En verder ook geen leven dusja :)

You beat him honey!

beaten-icon.png
 

DeletedUser47551

Guest
En verder ook geen leven dusja :)
meh, ben gisteren niet lang uitgeweest dus redelijk vroeg opgestaan voor schoolwerk, enkel vanmiddag en strax weg en mijn co had net op die uren nix te doen en omgekeerd. dus denk dat we vandaag al 8 uur hebben gefarmt fso.

Ik heb pas 120 k :(

tjah gisteren hebben wij ze wat laten vullen we hebben maar enkele meefarmers :p
wanneer ben je gestart?
 

DeletedUser

Guest
meh, ben gisteren niet lang uitgeweest dus redelijk vroeg opgestaan voor schoolwerk, enkel vanmiddag en strax weg en mijn co had net op die uren nix te doen en omgekeerd. dus denk dat we vandaag al 8 uur hebben gefarmt fso.



tjah gisteren hebben wij ze wat laten vullen we hebben maar enkele meefarmers :p
wanneer ben je gestart?

03rd January 2011 zegt tw stats, maar ik zeg de 4de :p
Ik had ze gister ook al allemaal leeg ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor :p alles is volgens 'het boekje' verlopen :p

Dan geeft het boekje bij mij een hele andere indruk?

Volgens 'het boekje' (als ik het lees), mag je pas op een ander account beginnen wanneer je account gedeleted is. Niet wanneer je je account op delete zet.
 

DeletedUser40402

Guest
Dan geeft het boekje bij mij een hele andere indruk?

Volgens 'het boekje' (als ik het lees), mag je pas op een ander account beginnen wanneer je account gedeleted is. Niet wanneer je je account op delete zet.

Nee, heeft dezelfde indruk ;)
 

DeletedUser

Guest
Om hermansprong te bannen gingen ze 14 dagen terug, als stealer niet had gewacht konden ze dat echt ook hoor.

Een heel gamma woorden, en jij kan niks beters dan jij blunder verzinnen? :p

Teleurstellend :D
 

DeletedUser40402

Guest
Om hermansprong te bannen gingen ze 14 dagen terug, als stealer niet had gewacht konden ze dat echt ook hoor.

Een heel gamma woorden, en jij kan niks beters dan jij blunder verzinnen? :p

Teleurstellend :D

Waarom veel woorden gebruiken als 1 woord allesomvattend is?
 

DeletedUser

Guest
Die kan je zelf beantwoorden, toch? :eek:

De filosofische methode:

Waarom één on-topic post plaatsen, als je veel meer off-topic posts kan zetten?

Weet jij het? :(
 
Bovenaan