Topspelers

DeletedUser

Guest
Daar moet ik je wel gelijk in geven :p

Grtz,
Tim

Ben ik ook mee eens. En tja Qua ervaring kunnen ze niet tippen aan Vision en FFC. Maar tijn en robin vonden met axel alone niks en geef ze daar op zijn minst gelijk in. En Qua contact zijn het leuke lui om mee om te gaan achter af dus ja. Maar ben het wel er over eens dat er vanaf ons account op zijn minst. Heel negatiefe reacties zijn geweest naar lief toe afgelopen zomer. ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is Edith en mij. :)

Btw, graag opgeruimd? Had je gebrek aan vermogen om het echt te doen.

Pff, we waren zo fucking inactief en je kon nog niks, noobje.

Omdat ik die bedoeling ook nog niet heb gehad. Maar dat kunnen we wel veranderen als je wilt.
 

DeletedUser

Guest
Nee logde alleen ff in op dit Forum,
heb afgelopen jaar nog wel contact gehad met oud-stamgenoten.
Ben op een andere wereld wel ff aan het kijken of ik de feeling een beetje trug krijg. wie weet kom ik dan vanzelf weer ergens opduiken :p

Ik mis nl nog wel de massa's versturen, duizenden fakes en echte tegelijkertijd hehe
 

DeletedUser

Guest
Zowieso volgens mij wel dikke maand of 1a2 voordat ik weg ging. Weet nog dat ik hoorde dat diegene die opeens inlogde zo ideé gedrag vertoonde en makkelijlijk aan vision verloor. Heb daarna opeens niks meer gehoort. xD
 

DeletedUser

Guest
Ik ben inderdaad 12 maanden geleden wegens prive zaken gestopt,
helaas ...
Maar het blijft kriebelen,

I'll be back :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben inderdaad 12 maanden geleden wegens prive zaken gestopt,
helaas ...
Maar het blijft kriebelen,

I'll be back :rolleyes:


Haha ik ken het gevoel!! ik was ook enkele maanden geleden gestopt, maar het lukte niet :D

Afkickverschijnselen, verschrikkelijk!!!
 

DeletedUser

Guest
Zero is een zinkend schip ... daarom dat er mensen zero dus verlaten
Er waren paar mensen die het proberen te redden maar dat lukt niet volgens sommigen die liever uit de stam stappen..
Nu doen die mensen ook geen moeite meer om het nog te redden, het is nog een kwestie van tijd voor het gedaan is denk ik..
Jammer genoeg..
 

DeletedUser

Guest
Zero is een zinkend schip ... daarom dat er mensen zero dus verlaten
Er waren paar mensen die het proberen te redden maar dat lukt niet volgens sommigen die liever uit de stam stappen..
Nu doen die mensen ook geen moeite meer om het nog te redden, het is nog een kwestie van tijd voor het gedaan is denk ik..
Jammer genoeg..

Zeker jammer ....
 
Bovenaan