Topspelers

DeletedUser

Guest
My bad, vond dat kikker altijd heel vriendelijk tegenover jullie was, blijkbaar met rede :D
 

DeletedUser

Guest
Hij probeerde op die manier zich in Vision te slijmen.

Wij moesten hem niet, al vanaf dag 1.
Eén voordeel: we hebben smakelijk om al zijn geslijm en solli's zitten lachen :D
 

DeletedUser27685

Guest
En ik die dacht dat Vision en Kikkerzzbis goede maatjes waren :D

Wij zijn met niemand goeie maatjes!

"Neem van de mensen die al gevochten hebben met Vision maar aan dat ze geen opleidingstam, Nap of BG willen. Ze willen het liefst met die stam overblijven op deze wereld en dan elkaar uitmoorden." -- de grijze jager
 

DeletedUser25172

Guest
Ja. We hebben het al helemaal uitgedacht.. Flamezzz wordt als eerste aangepakt!:D Eerlijk gezegd zijn we nog niet verder dan dat.. Maar het is wel de belangrijkste stap..:)
 

DeletedUser

Guest
Als er iemand is, die hier een kindje met beperkte denkvermogen is, dan ben jij het wel.

Bij Play allemaal gekregen accounts?
Peerke01 - nog steeds originele speler en solo
Veroor - nog steeds originele speler en solo
Yournightmare - nog steeds originele speler en solo

Toevallig de top 3 van W12.

Ik denk eerder, dat jij de bui voelt hangen, dat je binnenkort gigantisch op je bek gaat omdat wat Vision-spelers op bezoek komen. En om maar niet af te gaan ben je nu snel LIEF ingedoken en claim je dat je gaat stoppen.
Pleurt inderdaad maar lekker op. Aan lafbekken hebben we niets.

1. No offense, maar er zijn tog nog meer dan 3 orginele spelers in play? anders vind ik dat wel wat onlogisch.

2.Also no offense, maar ik blijf maar constant lezen dat iedereen kikkerzzbis wilt neerhalen en dat hij een lafbek is en noem maar op.
Maar dan moet je mij eens uitleggen waarom hij dan nog steeds op de 2de plaats staat?

En zijn ODA en ODD zijn ook niet slecht (integendeel):
ODA plaats 4
ODD plaats 15

Het is niet dat ik hem wil beschermen maar dit zijn toch in mijn ogen hard genoege feiten dat hij goed is?

Grtz,
Tim
 

DeletedUser25172

Guest
Dat we het niet eens zijn met zijn uitspraken en daarop reageren dat we hem nog eens een lesje willen leren, wil toch niet zeggen dat er meteen een aanval op volgt? Wacht maar hoor, komt allemaal goed..:)
Alhoewel tegen Chalimar (met z'n idiote opmerkingen) volgde er wel direct een klein massa aanvalletje..:D
 

DeletedUser

Guest
Oh, er zijn inderdaad nog meer originele spelers in Play.

Er zijn echter maar weinig werelden waar de top 3 bestaat uit stamgenoten én originele spelers én solo-spelers.
En dan durft Kikker tegen iemand, die al heel wat meer heeft bereikt, te zeggen, dat het gaat om een kind met beperkt denkvermogen.

En ja, ik vind Kikker een lafbek.
Continu heeft hij een grote mond gehad over hoe slecht LIEF wel niet was, maar zit nu wel in die stam.
 

DeletedUser50192

Guest
Oh, er zijn inderdaad nog meer originele spelers in Play.

Er zijn echter maar weinig werelden waar de top 3 bestaat uit stamgenoten én originele spelers én solo-spelers.
En dan durft Kikker tegen iemand, die al heel wat meer heeft bereikt, te zeggen, dat het gaat om een kind met beperkt denkvermogen.

En ja, ik vind Kikker een lafbek.
Continu heeft hij een grote mond gehad over hoe slecht LIEF wel niet was, maar zit nu wel in die stam.


Hmm, dat lijkt me een mooi doel: en in de top 3 komen, en als solo-speler dat bereiken en dan samen met 2 stamgenoten :D. Moet lukken :)


Of er nu wel of niet een originele speler opzit: Iemand die een account krijgt, kan wel een speler zijn die ervoor een nog groter account had en dus erop achteruit gegaan is (feitelijk). Er worden dus weer te snel conclusies getrokken, as usual.... :( En natuurlijk heb ik het dan nu over kikker en niet jouw CeeJay :)

En een grote mond hebben over anderen en later aansluiten... Tja, een klassiek en altijd terug kerende fenomeen. Toch een groot survival drang denk ik. En daar is op zich niets mis mee. Echter wel als men principes dan maar voor het gemak overboord zet en in dit geval aansluit bij een stam waar hij/zij eerst slecht over sprak. Ach ja. Ieder zijn meug he ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hallo mensjes, tw is saai he of soms of niet of wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48035

Guest
Hoe kom je daar nu bij? Na een hele periode van stilstand gebeurd er eindelijk weer wat door vallende stammen en stamwissels. Ik kom er zelf weer op het forum voor ; )

lol, jij bent die ene noob die internt, en die ene stamhopper, die spion, die leugenaar, die...
 

DeletedUser

Guest
en jij bent die ene pro die alleen van nog betere pro's counter edeling attacks doet
 

DeletedUser

Guest
Oh, er zijn inderdaad nog meer originele spelers in Play.

Er zijn echter maar weinig werelden waar de top 3 bestaat uit stamgenoten én originele spelers én solo-spelers.
En dan durft Kikker tegen iemand, die al heel wat meer heeft bereikt, te zeggen, dat het gaat om een kind met beperkt denkvermogen.

En ja, ik vind Kikker een lafbek.
Continu heeft hij een grote mond gehad over hoe slecht LIEF wel niet was, maar zit nu wel in die stam.

Daar moet ik je wel gelijk in geven :p

Grtz,
Tim
 
Bovenaan