Topspelers

DeletedUser

Guest
Zero is een zinkend schip ... daarom dat er mensen zero dus verlaten
Er waren paar mensen die het proberen te redden maar dat lukt niet volgens sommigen die liever uit de stam stappen..
Nu doen die mensen ook geen moeite meer om het nog te redden, het is nog een kwestie van tijd voor het gedaan is denk ik..
Jammer genoeg..

Toch spijtig.
 

DeletedUser

Guest
Oxi gaat erg toppie met oda zeg :) Ik zou bijna denken dat die vent Full Off is.
 

DeletedUser27685

Guest
Oxi gaat erg toppie met oda zeg :) Ik zou bijna denken dat die vent Full Off is.

Volgens mij regelt ie wat met de ODA goden. Hij heeft minder offence dan de meeste van z'n buren maar weet er wel altijd in te slagen om op de juiste clusters te knallen bij onze massa-aanvallen :p
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij regelt ie wat met de ODA goden. Hij heeft minder offence dan de meeste van z'n buren maar weet er wel altijd in te slagen om op de juiste clusters te knallen bij onze massa-aanvallen :p

Volgens mij gebruikt hij de krachten van de Vision regenboog om de ODA-goden tevreden te stellen.:mad:

Ik wil ook een regenboogcluster, maar zit hier met een Italiaanse laars opgescheept :( Ga deze maand even een been voor mijn laars edelen, misschien krijg ik dan ook ODA-superpowers.
 

DeletedUser

Guest
Hij maakt zijn vijanden gewoon zo bang dat ze hun troepen hopenloos achter laten als ze hem naam zien vast. :mad:
 
Bovenaan