Topspelers

DeletedUser

Guest
Heyhey, respect voor dislecten:mad:

Kap met bull-shit over dislecten.
Ben zelf zwaar dyslectisch en is lang zo leuk niet....
Echt meest slappe excuses op TW wat ze hebben wanneer er slecht getypt word..
Als ik alles moet geloven is 90% van het AF ook dyslectisch.

En deffertje is iig niet dyslectisch lol.
(en voordat je gaat janken deffer, ik zeg ook niet dat jij dat zegt)

Mvg, Bas

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jaja, puur op de persoon (waar ze PM voor hebben uitgevonden) , ver van t onderwerp af. Hulde..

wneer ga je is weer normaal reageren, en niet alleen propoganda voor jezelf en je stammetje?
eerder kon ik je reactie's hier waarderen ze waren nog is nuttig nu lul je alleen maar uit je nek.

DeletedUser

Guest
wneer ga je is weer normaal reageren, en niet alleen propoganda voor jezelf en je stammetje?
eerder kon ik je reactie's hier waarderen ze waren nog is nuttig nu lul je alleen maar uit je nek.

hoe heet dit forum?
propaganda... ja klopt

conclusie...?>

DeletedUser9420

Guest

ach jee, zeverzak nr 2.
ik reageer alleen op je vriendje de joey, je oud stamgenootje, die net als jij op grijs ging. That's all.

DeletedUser39679

Guest
jaja, puur op de persoon (waar ze PM voor hebben uitgevonden) , ver van t onderwerp af. Hulde..

Nee niet puur op de persoon, puur omdat jij ver van het onderwerp af reageerde.. jij begon over de spelling van Pro-deffer

DeletedUser2626

Guest
No offence hoor maar de jaloezie druipt er bij sommigen spelers vanaf, blijkbaar is BB toch wel een beetje geweldig. :D

DeletedUser18273

Guest
Kap met bull-shit over dislecten.
Ben zelf zwaar dyslectisch en is lang zo leuk niet....
Echt meest slappe excuses op TW wat ze hebben wanneer er slecht getypt word..
Als ik alles moet geloven is 90% van het AF ook dyslectisch.

En deffertje is iig niet dyslectisch lol.
(en voordat je gaat janken deffer, ik zeg ook niet dat jij dat zegt)

Mvg, Bas

Lol, aan mijn reactie zat geen sarcasme vast, ben zelf ook dislectisch:eek:

DeletedUser38277

Guest
ach jee, zeverzak nr 2.
ik reageer alleen op je vriendje de joey, je oud stamgenootje, die net als jij op grijs ging. That's all.

Wie is nr 1? Wie is het, vertel me aub dat ik dat ben!!!

En ik ben niet dyslectisch. Maar als mijn treintje niet goed aankomt, ik heb maar 2 vingers, vandaar.

On-topic nu. Je kan allemaal zeggen wat je wil, maar omnincompitent staat nog steeds op nr1 en ik vind dit toch nog steeds een knappe prestatie.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42600

Guest
heel goed.:rolleyes: Hij hoeft alleen maar Barbaren dorpen te internen. En krijgt geen incommings van een vijandelijke stam, anders is het zo gedaan met Omnipotens net als wat er met Thymdavia is gebeurt.

DeletedUser38277

Guest
Klopt volledig.

Maar je moet het maar kunnen opbrengen he. Enkele jaren niets doen dan internen, goed wetende dat als er 1 serieuse aanval komt je al dat werk voor niets hebt gedaan.

Das toch karakter.
Lol.

DeletedUser42600

Guest
Had eigenlijk verwacht dat omnipotens naar RF zou gaan. Dus heeft iemand een verklaring? Fresh en eRF hebben heel lang een bg gehad, dan is het logisch dat omni gewoon over stapt. Maar RF zou omnipotens ook gewoon vol zetten met def, dat weten we helaas niet.

DeletedUser9420

Guest
Nee niet puur op de persoon, puur omdat jij ver van het onderwerp af reageerde.. jij begon over de spelling van Pro-deffer

schele beter kijken FTW, ik begon namelijk niet.. was de 15e ofzo die erop reageerde...

DeletedUser9420

Guest
Als ik me niet vergis begon ik over de spelling.

Mvg, Bas

maakt niet uit, voor sommige is het moeilijk om met spelers te praten over een bepaald onderwerp als ze het over andere dingen niet eens zijn.. dat heet volwassen gedrag. Blijkbaar lastig voor sommige.

Ik heb met jou ook verhitte discussie(s) gehad in andere topics, betekent dan niet dat ik hier niet met jou over Pro-deffer kan praten.... Maar ja, niet iedereen is zo volwassen.. :D

DeletedUser20308

Guest
No offence hoor maar de jaloezie druipt er bij sommigen spelers vanaf, blijkbaar is BB toch wel een beetje geweldig. :D

Ja dat is dus niet eerlijk hé!
Want de stam waar Makedonija in zit heeft sowieso een streepje voor!
Zelfs als Mattthew er niet in zit :D:)!!!

DeletedUser39679

Guest
schele beter kijken FTW, ik begon namelijk niet.. was de 15e ofzo die erop reageerde...

Hoevaak moet ik nog zeggen dat jij de enige was zonder inhoudelijke post! Dus je kan er goed omheen blijven praten KC;)

En volwassen gedrag.. haha jazeker heb jij dat!

Bovenaan