Topspelers

DeletedUser33211

Guest
Jij denkt verstand van zaken te hebben terwijl je nog niet eens de feiten kent.
Als je niet weet hoe en waarom hij iets aanhaald kom dan ook niet de `einsteinn` hier uithangen. Laat hem lekker zelf reageren i.p.v zijn handje te moeten vasthouden en vervolgens alsnog als een kip loopt te kakelen omdat je geen kennis van de zakelijke feiten hebt.

Zal de volgende keer wel reageren van: net of jij iets kan, nu blij? Alsnog vind ik dat mensen die geen skills hebben gewoon hun mond moeten houden richting anderen, dus vervolgens ook niet gaan klagen als diegene zelf een sneer om zijn oren krijgt.

Als jij zoveel heb geleerd wat doe je in godnaam dan nog op het AF?

Misschien moet je de post met iets meer aandacht lezen, dan zal je heel misschien toch tot het besef komen dat jou reactie wederom niet to the point is. Het enige wat ik je zie doen is opnieuw met modder gooien over iets wat niet relevant is. Het gaat mij niet over de inhoudelijke boodschap, wel over de manier waarop het gebracht wordt. Het zal me worst wezen wie wat gedaan heeft en waarom. Is het dan zoveel gevraagd om wat meer respect voor elkaar op te brengen ipv elkaar openlijk belachelijk te maken?

by the way, Iets wat ook niet echt relevant is: het is 'einstein' maar wellicht bleef jouw toetsenbord even haperen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
by the way, Iets wat ook niet echt relevant is: het in 'einstein' maar wellicht bleef jou toetsenbord even haperen.
Het is ook jouw, maar misschien doet jouw w-toets het niet goed

Excuses, ik kon het niet laten
 

DeletedUser33211

Guest
Het is ook jouw, maar misschien doet jouw w-toets het niet goed

Excuses, ik kon het niet laten

klopt helemaal, excuses niet nodig is terecht :p Zal de broodkruimel er van tussenuit zuigen. (niet zoals de vorige keer want toen at de stofzuiger mijn cijfer 1 op)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37502

Guest
Misschien moet je de post met iets meer aandacht lezen, dan zal je heel misschien toch tot het besef komen dat jou reactie wederom niet to the point is. Het enige wat ik je zie doen is opnieuw met modder gooien over iets wat niet relevant is. Het gaat mij niet over de inhoudelijke boodschap, wel over de manier waarop het gebracht wordt. Het zal me worst wezen wie wat gedaan heeft en waarom. Is het dan zoveel gevraagd om wat meer respect voor elkaar op te brengen ipv elkaar openlijk belachelijk te maken?

by the way, Iets wat ook niet echt relevant is: het is 'einstein' maar wellicht bleef jouw toetsenbord even haperen.

Alleen met respect red je het tegenwoordig niet meer in de maatschappij.
Jij komt zeker nooit buiten op straat of wel? De maatschappij is tegenwoordig kei en keihard ` het is bijna overleven of gegeten worden`.
Je loopt behoorlijk ver achter qua tijd als je dit zegt. Daarbij is AF niet de place to be om respect te verlangen.
Dieper ga ik er niet op in. De wereld is allang niet meer zoals 30 jaar geleden of zoals in de middeleeuwen dat je respect hebt en bijwijze de voeten kust van je meerdere.

Je zou de politiek in kunnen gaan om je boodschap te verkondigen, of op straat gaan staan met een microfoon en de boodschap verkondigen ` heb meer respect`. De meeste zullen je vierkant uitlachen dat weet ik zeker.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33211

Guest
Het valt maar te bezien wat voor waarden je hebt meegekregen. Je oogst wat je zaait en wie wind zaait oogst meestal storm.
 

DeletedUser37502

Guest
Het valt maar te bezien wat voor waarden je hebt meegekregen. Je oogst wat je zaait en wie wind zaait oogst meestal storm.


Ga eens inhoudelijk in op mijn reactie i.p.v maar weer als een kip zonder kop in het rondte te kakelen. Blijkbaar kan je niet anders!
Ik leg het je voor de allerlaatste keer uit en daarna stop ik met deze zinloze discussie met jou, want je bent zo kortzichtig als de pest.

Ben Rooms-Katholiek opgevoed. En tijdens het opgroeien stuitte ik erop dat het helemaal geen zin heeft om iedereen respect te geven want je krijgt het ook niet van iedereen (geven en verdienen). Dus ik geef mijn naaste, vrienden, familie en stamgenoten alle respect en degene uit vijandige stammen die het verdienen. De rest geef ik geen respect want ik kom hier niet spelen om met iedereen vrienden te maken snap dat dan.

Dus kom aub niet zeiken dat ik mivo respect moet geven. Overigens mijn allerlaatste post en reactie op jouw posts en reactie`s, want ik heb wel betere dingen te doen dan met een kortzichtige vrouw een discussie te gaan voeren.
 

DeletedUser

Guest
Ga eens inhoudelijk in op mijn reactie i.p.v maar weer als een kip zonder kop in het rondte te kakelen. Blijkbaar kan je niet anders!
Ik leg het je voor de allerlaatste keer uit en daarna stop ik met deze zinloze discussie met jou, want je bent zo kortzichtig als de pest.

Ben Rooms-Katholiek opgevoed. En tijdens het opgroeien stuitte ik erop dat het helemaal geen zin heeft om iedereen respect te geven want je krijgt het ook niet van iedereen (geven en verdienen). Dus ik geef mijn naaste, vrienden, familie en stamgenoten alle respect en degene uit vijandige stammen die het verdienen. De rest geef ik geen respect want ik kom hier niet spelen om met iedereen vrienden te maken snap dat dan.

Dus kom aub niet zeiken dat ik mivo respect moet geven. Overigens mijn allerlaatste post en reactie op jouw posts en reactie`s, want ik heb wel betere dingen te doen dan met een kortzichtige vrouw een discussie te gaan voeren.

gelukkig zijn we niet allemaal gelijk phalanx44

ps voor mivo hij is altijd een beetje de onderkruiper geweest
 

DeletedUser33211

Guest
Ga eens inhoudelijk in op mijn reactie i.p.v maar weer als een kip zonder kop in het rondte te kakelen. Blijkbaar kan je niet anders!
Ik leg het je voor de allerlaatste keer uit en daarna stop ik met deze zinloze discussie met jou, want je bent zo kortzichtig als de pest.

Ben Rooms-Katholiek opgevoed. En tijdens het opgroeien stuitte ik erop dat het helemaal geen zin heeft om iedereen respect te geven want je krijgt het ook niet van iedereen (geven en verdienen). Dus ik geef mijn naaste, vrienden, familie en stamgenoten alle respect en degene uit vijandige stammen die het verdienen. De rest geef ik geen respect want ik kom hier niet spelen om met iedereen vrienden te maken snap dat dan.

Dus kom aub niet zeiken dat ik mivo respect moet geven. Overigens mijn allerlaatste post en reactie op jouw posts en reactie`s, want ik heb wel betere dingen te doen dan met een kortzichtige vrouw een discussie te gaan voeren.

Hoe wil je dat ik inhoudelijk reageer op de kwestie als jij er allerhande zaken bij brengt die met de zaak niks te maken hebben? Of je nu rooms-katholiek, moslim, atheïst of amish bent zal me worst wezen en doen er niet toe. Het beschrijft nog maar eens jouw eenzijdige denkwijze. Alsof enkel rooms katholieken goede waarden zouden hebben en andere godsdiensten (pakweg de islam, hindoes, protestanten,...) alleen maar slechte waarden. Dergelijke vakjes-denker-mentaliteit typeert al jouw reacties in deze discussie.

Als wat jij aanhaalt de reden is om niemand met respect te behandelen dan moet je inderdaad een wel héél moeilijke tijd hebben. Ik weet niet waar jij rondhangt, maar ik heb sterk de indruk dat dat in of in de nabije omgeving van een ghetto moet zijn waar de werkloosheidsgraad vermoedelijk op een kleine 90% ligt. Waar jij zit te zeuren over hoe slecht iedereen die je niet kent wel is, heb je duidelijk nog niks gezien. Maar troost u, men zegge dat het verstand met de jaren komt. Al zijn er natuurlijk nog altijd uitzonderingen. Misschien 's een idee om wat culturele uitstapjes te doen naar de minder fortuinlijke regio's op deze aardbol om te beseffen dat we het hier lang zo slecht nog niet hebben.

Je gedacht dat ik vrouwelijk zou zijn is al even mis als jouw beeld van de maatschappij. Ze is zeker niet perfect, maar met met jouw houding ga je ze ook niet verbeteren. Het zal dan ook beter zijn om hier een punt achter te te zetten want het gaat al lang niet meer over het oorspronkelijke discussiepunt.
 

DeletedUser37502

Guest
Hoe wil je dat ik inhoudelijk reageer op de kwestie als jij er allerhande zaken bij brengt die met de zaak niks te maken hebben? Of je nu rooms-katholiek, moslim, atheïst of amish bent zal me worst wezen en doen er niet toe. Het beschrijft nog maar eens jouw eenzijdige denkwijze. Alsof enkel rooms katholieken goede waarden zouden hebben en andere godsdiensten (pakweg de islam, hindoes, protestanten,...) alleen maar slechte waarden. Dergelijke vakjes-denker-mentaliteit typeert al jouw reacties in deze discussie.

Als wat jij aanhaalt de reden is om niemand met respect te behandelen dan moet je inderdaad een wel héél moeilijke tijd hebben. Ik weet niet waar jij rondhangt, maar ik heb sterk de indruk dat dat in of in de nabije omgeving van een ghetto moet zijn waar de werkloosheidsgraad vermoedelijk op een kleine 90% ligt. Waar jij zit te zeuren over hoe slecht iedereen die je niet kent wel is, heb je duidelijk nog niks gezien. Maar troost u, men zegge dat het verstand met de jaren komt. Al zijn er natuurlijk nog altijd uitzonderingen. Misschien 's een idee om wat culturele uitstapjes te doen naar de minder fortuinlijke regio's op deze aardbol om te beseffen dat we het hier lang zo slecht nog niet hebben.


Je gedacht dat ik vrouwelijk zou zijn is al even mis als jouw beeld van de maatschappij. Ze is zeker niet perfect, maar met met jouw houding ga je ze ook niet verbeteren. Het zal dan ook beter zijn om hier een punt achter te te zetten want het gaat al lang niet meer over het oorspronkelijke discussiepunt.

Ben je predikant in een kerk ofzo lol. Niemand is heilig op de wereld, dus kan je wel met die mooie uitspraken komen maar dan ben je nog naiefer dan ik dacht.
Je moet eens alles in de juiste contexten plaatsen. real life > ingame > AF. Dat zijn 3 totaal verschillende contexten. Ik heb geen behoefte om op het AF iedereen zijn voeten te kussen waarom zou ik?
Dat dik gedrukte stuk; wat een onzin phalanx. In real life geef ik iedereen respect maar als bepaalde mensen dat niet geven krijgen ze het ook niet meer van mij. In het spel zelf respecteer ik op een enkele na alle spelers. Op het AF is dat een tikkie anders.

Voor de rest mag je in je eigen sop gaan gaar koken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Eenieder die speelt vanaf het begin van w12 is een topspeler. Zeker de core players.
Skills (timen/backtimen etc) zijn vooral in het begin van een wereld van toepassing. Nu is het vooral brute kracht door massa aanvallen die spelers onder siege doen besluiten te stoppen. Topspelers van nu zijn in mijn beleving een combinatie van sociale attitude en skills. EQ is belangrijker dan IQ:).
 

DeletedUser37502

Guest
Eenieder die speelt vanaf het begin van w12 is een topspeler. Zeker de core players.
Skills (timen/backtimen etc) zijn vooral in het begin van een wereld van toepassing. Nu is het vooral brute kracht door massa aanvallen die spelers onder siege doen besluiten te stoppen. Topspelers van nu zijn in mijn beleving een combinatie van sociale attitude en skills. EQ is belangrijker dan IQ:).


Hier plaats ik toch een kanttekening bij familie ;)
De clusters van de spelers komen meer en meer tegen elkaar aan, dus ontstaan er meer en meer safezones. Ben dus van mening dat IQ wel degelijk belangrijker is dan EQ (al is het een geschenk als je beide heb b.v. peerke) op individueel vlak IQ, op gezamenlijk vlak is EQ erg belangrijk, vooral communcatie naar je stamgenoten toe tijdens een massa. Want bij deffen is IQ toch wel het halve werk en met EQ laat je geen aanvallen verdwijnen (lig je trouwens in de weg dan lig je in de weg en red je EQ het ook niet meer).

Al met al kom je er alleen met bruut geweld ook niet meer, althans dat is mijn mening/visie hierin.
 

DeletedUser

Guest
Eenieder die speelt vanaf het begin van w12 is een topspeler. Zeker de core players.
Skills (timen/backtimen etc) zijn vooral in het begin van een wereld van toepassing. Nu is het vooral brute kracht door massa aanvallen die spelers onder siege doen besluiten te stoppen. Topspelers van nu zijn in mijn beleving een combinatie van sociale attitude en skills. EQ is belangrijker dan IQ:).

lol ik ben nog niet gestopt hoor

ben al blij dat jij geen inc stuurt:rolleyes:

en ik speel al een tijdje xd
 

DeletedUser

Guest
lol

heb een paar weken op Boussoufatje gespeeld XD
omdat hij onbeheerd was
 

DeletedUser52311

Guest
ssssst niet zeggen dat hij inactief was;) en dat was bouss en niet ik:D
 
Bovenaan