Topspelers

DeletedUser

Guest
je was gewoon te bang om op het account een mass van ons af te wachten en bent gewoon weer hard gevlucht.

nu verschuil je je ergens diep in Exe, zodat je weer veilig komt te liggen, maar reken maar, zodra we weten wie je bent, ben je aan de beurt, laat er zelfs graag de actie op abe voor vallen

Die heeft een grote mond, maar kan je zeggen dat hij niet in Exe speelt.
Heb/had meneer op msn. Vraag ik em om te bewijzen dat ie in de stam speelt gaat ie spontaan mij op de block zetten...

Tsjah, valt niet op gelukkig! ;)
 

DeletedUser18986

Guest
Die heeft een grote mond, maar kan je zeggen dat hij niet in Exe speelt.
Heb/had meneer op msn. Vraag ik em om te bewijzen dat ie in de stam speelt gaat ie spontaan mij op de block zetten...

Tsjah, valt niet op gelukkig! ;)

er zijn wat mij betreft twee mogelijkheden:

1) hij zit ergens diep in een stamcluster weggewerkt, en is bang voor aanvallen. daarom is hij nu aan het doen alsof hij veel waard is, maar waarschijnlijk heeft hij een accountje van 1M.

2) hij zit hier inderdaad groot te doen, maar is nu overal aan het bedelen om een account. en volgens mij is er geen enkele stam die hem dit graag zal geven
 

DeletedUser25172

Guest
er zijn wat mij betreft twee mogelijkheden:

1) hij zit ergens diep in een stamcluster weggewerkt, en is bang voor aanvallen. daarom is hij nu aan het doen alsof hij veel waard is, maar waarschijnlijk heeft hij een accountje van 1M.

2) hij zit hier inderdaad groot te doen, maar is nu overal aan het bedelen om een account. en volgens mij is er geen enkele stam die hem dit graag zal geven

Ik ben de enige in Exe.! met 1 M :p
 

DeletedUser16396

Guest
je vlucht duidelijk van account naar account. jammer voor only dat ze naar zo'n laag niveau zijn gezonken dat ze zulke noobs als jou daar aannemen, had van demo wel iets beters verwacht.

laat me raden: zodra je een aanval krijgt, geef je direct je vv af aan demo, zodat je daarna kunt zeggend at niet jij weggespeeld bent, maar dat je er neits aan kon doen.

Laat ons hier ff buiten als je wil ;)
 

DeletedUser18986

Guest
had het graag gedaan, maar die noob zei bij jullie inde stam te zitten. gelukkig voor jullie is hij al weer weg :)
 

DeletedUser

Guest
had het graag gedaan, maar die noob zei bij jullie inde stam te zitten. gelukkig voor jullie is hij al weer weg :)

gelukkig maar.. we willen echt niet in dit conflict betrokken partij worden hoor, er zijn belangrijkere dingen te doen dan een ruzie te maken. :(
 

DeletedUser

Guest
Ik vind X-TERMINATOR een topspeelster. Helaas is ze gestopt, maar wat zij allemaal deed voor haar stam en vrienden. Ongekend, ik zie zeer weinig mensen een inzet tonen zoals zij deed.

Respect.
 

DeletedUser

Guest
Dat kan ik alleen maar beamen. Is wel netjes op haar plaats in deze topic.
 

DeletedUser

Guest
lol, die twee laatste posts zijn pure spam zeg...:D

Alsof er een lijstje zou bestaan met topspelers, dan had ik het al lang in brand gestoken...:mad:

PS: Ramona had er ook wel opgestaan moest het dan toch bestaan en zonder volledig te willen zijn uiteraard!:D
 

DeletedUser19123

Guest
lol, die twee laatste posts zijn pure spam zeg...:D

Alsof er een lijstje zou bestaan met topspelers, dan had ik het al lang in brand gestoken...:mad:

Dat vind ik nu weer een beetje jammer om te horen van je:O Ik had gehoopt dat blacknanne of vroegen Pjotr II bij zou horen.... Nu heb je mijn hartje gebroken hoor:O

Momenteel heb ik er twee op mijn lijstje staan:

Comatauz en zebooze
 

DeletedUser

Guest
Wat versta je niet onder "zonder volledig te willen zijn"?? :D Niemand zei dat je er niet op zou staan hee! :D

Daarom dat ik tegen een lijstje ben...'t is net "Schindlers list" op tv...je zal er maar eens niet op staan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja toch..je bent een lastig vv'ke geweest zo nu en dan :)

Ik zeg nergens dat wij de reden zijn Oxi..ook al denk ik het wel :D:D
 

DeletedUser25172

Guest
Ja toch..je bent een lastig vv'ke geweest zo nu en dan :)

Ik zeg nergens dat wij de reden zijn Oxi..ook al denk ik het wel :D:D


Sorry, maar dan moet ik je teleurstellen. Jullie hebben mij nooit echt aangevallen:(

Ja eventjes bij x-jrc-x, maar heb ik niet eens de moeite genomen om ondersteuning te sturen. Het zou niet rendabel zijn. Later waren jullie te laf.
Jammer.

Maar ik denk dat je weeeeeer sarcastisch bent:D. Het was leuk, zolang het duurde, maar enough is enough.
 

DeletedUser

Guest
Sorry, maar dan moet ik je teleurstellen. Jullie hebben mij nooit echt aangevallen:(

Ja eventjes bij x-jrc-x, maar heb ik niet eens de moeite genomen om ondersteuning te sturen. Het zou niet rendabel zijn. Later waren jullie te laf.
Jammer.

Maar ik denk dat je weeeeeer sarcastisch bent:D. Het was leuk, zolang het duurde, maar enough is enough.

Oh dus je had die 90k 90k def gewoon al gebouwd in dat ene dorpje? :p
 
Bovenaan