Topspelers

DeletedUser

Guest
internen komt nu eenmaal voor, ik heb afgelopen dagen ook paar dorpen geinternt :p

laatste 48 uur: 500k gestegen, waardoor ik terug top 10 ben binnengedrongen

Ik merkte het. Mijn vertrouwde top 5 plekje heb je lekker ingenomen. :D Maar je verdient het hoor! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Het gaat nu wel hard. Ik ben gezakt naar 7 vandaag. :D Naja gezakt. De rest is gewoon gestegen. ;)

Maar je weet wat ze zeggen over het getal zeven he!

het zit tussen de 6 en de 8 ???:p

nee van allen die in de top20 staan vind ik het een zeer knappe prestatie. mijn complimenten.
 

DeletedUser

Guest
Naar aanleiding van een kaartje van Dashba wil ik het wel eens over Hafke hebben, De Clerck is ook al ter sprake gekomen en eigenlijk is Hakfe net zo mysterieus. Voor degene van wie hij geen stamgenoot is wel te verstaan :p Voor mij is het in ieder geval een vrij onbekende speler, op dit forum in ieder geval niet te horen.

Ik vind Hafke wel een erg mooi cluster hebben :) Als je je voorstelt dat zijn startdorp in het midden van de cirkel ligt heeft hij zijn macht mooi gespreid over het gebied doen gelden :p Als ik me niet vergis was hij ook nog eens de eerste speler met een tweede dorp, dus dat heeft zeker zijn stempel achtergelaten in zijn gebied. Nee, het zal wel niet zoveel hebben uitgemaakt, die eerste verovering. Niet zoveel dat we kunnen zeggen dat het puur en alleen daarom is dat Hafke nog steeds in de top speelt. Door dat tweede dorp kon hij welliswaar sneller groeien in zijn gebied, maar die voorsprong kan niet groot genoeg zijn geweest voor een dergelijke kloof. Het heeft waarschijnlijk te maken met een kundige speelstijl, maar dat is iets voor een ander topic ;)

Als aanvaller rang 11 met een score van 21,920,901
Als verdediger rang 193 met een score van 5,982,926

Iemand wat aanvullende informatie misschien? Zijn enige overstap is destijds ,bij de grote leegstroom, van Pils naar CORPS geweest. Daarna heeft die stam nog een aantal naams- en identiteitsveranderingen ondergaan natuurlijk, maar oke :p

Lijkt me in ieder geval een topprestatie van Hafke om al tijden mee te draaien in de top :)
 

DeletedUser

Guest
Ach, vergissen is menselijk :( De hoeveelste was Hafke dan? Zit ik er ver naast? Dat is niets voor mij. Dacht toch dat hij (een van) de eerste was :eek:
 

DeletedUser

Guest
Naar aanleiding van een kaartje van Dashba wil ik het wel eens over Hafke hebben, De Clerck is ook al ter sprake gekomen en eigenlijk is Hakfe net zo mysterieus. Voor degene van wie hij geen stamgenoot is wel te verstaan :p Voor mij is het in ieder geval een vrij onbekende speler, op dit forum in ieder geval niet te horen.





Iemand wat aanvullende informatie misschien? Zijn enige overstap is destijds ,bij de grote leegstroom, van Pils naar CORPS geweest. Daarna heeft die stam nog een aantal naams- en identiteitsveranderingen ondergaan natuurlijk, maar oke :p

Lijkt me in ieder geval een topprestatie van Hafke om al tijden mee te draaien in de top :)

Hafke een zeer goeden speler en buurman. ;) Altans ieder heeft hier een ander mening over. Maar op w1 heeft die tijdje 1e gestaan. Zat in Opus en is later weggegaan, teruggekomen en weer weggegaan door een bepaalde reden, waardoor sommige spelers hem noob vinden. :p

Maar het is wel een goede noob haha. ;) Naja hij is denk wel veranderd. Kan geen slecht woord over hem zeggen. Is een echte team speler. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hafke zat in Novus. Vijand van Opus.


Hij heeft op het Stammen-forum gezegd:

''Ik ben een Opus-speler, en heb Hafke's account gehacked. Lang leve Opus.''


Vervolgens heeft hij zijn account verwijderd. Altans, zo word het verteld.
En eigenlijk is er niemand, dioe het verhaal niet geloofd.
 
Bovenaan