Topspelers

DeletedUser

Guest
Veel mensen gaan waarschijnlijk denken dat ik een dikke noob ben en dat ik niet kan lezen omdat hier andere topics voor bestaan. Wees gerust : Ik weet wat ik doe. Ik vind namelijk niet dat dit onderwerp mag aangekaart worden in het topic 'Noob of Onbekend talent?' of in het topic 'Topstammen, wat over stammen zou moeten gaan. Dus leek het me het best om gewoon een nieuw topic te openen, zodat de andere topics niet te veel meer off-topic zullen gaan.

Mijn visie

- 2fast is enorm zwaar terug gekomen qua punten op Jimboss. Ik vind dit zéér opmerkelijk. Zijn dorpenpuntengemiddelde is ook 700 hoger dan dat van Jimboss, wat wel aardig wat meer is.

- Jimboss laat wat steken vallen. Hij was lange tijd nummer 1 maa is nu dus ingehaald door 2fast. Of dit te wijten is aan inactiviteit, troepenbouw of andere zaken weet ik niet, maar hij staat nu toch een aardige 20.000 punten achter op 2fast.

- Ignotum Periculum staat 3de momenteel, en ik denk dat hij nog een mooie toekomst heeft. In tegenstelling tot 2fast en Jimboss heeft hij nog niet meer dan 20 dorpen en zijn dorpenpuntengemiddelde zit vér boven dat van hun. Met een dorpen puntengmiddelde van 8800 sta je wel zeer sterk in je schoenen denk ik. Ik zie hem nog op nummer 1 komen binnen een paar weken.
 

DeletedUser

Guest
Wat ook erg opmerkelijk is, is het feit dat Jimboss geen stam kiest. Laten we daarbij niet vergeten dat onze eigen Nenya 4e staat :) Opvallend is ook dat er op dit moment niet echt een stam is die overwichtig veel spelers in de top 20 heeft staan, maar dat is niet echt een fenomeen.

Goed idee dit topic trouwens, ik had het ook al eens voorgesteld geloof ik :p
 

DeletedUser

Guest
Top spelers gaan vlugger samen met top-spelers binnen hetzelfde continent. Over heel de wereld zitten de topspelers te ver van elkaar om een efficiente stam te kunnen vormen.
 

DeletedUser

Guest
Mijn visie

- 2fast is enorm zwaar terug gekomen qua punten op Jimboss. Ik vind dit zéér opmerkelijk. Zijn dorpenpuntengemiddelde is ook 700 hoger dan dat van Jimboss, wat wel aardig wat meer is.

- Jimboss laat wat steken vallen. Hij was lange tijd nummer 1 maa is nu dus ingehaald door 2fast. Of dit te wijten is aan inactiviteit, troepenbouw of andere zaken weet ik niet, maar hij staat nu toch een aardige 20.000 punten achter op 2fast.

- Ignotum Periculum staat 3de momenteel, en ik denk dat hij nog een mooie toekomst heeft. In tegenstelling tot 2fast en Jimboss heeft hij nog niet meer dan 20 dorpen en zijn dorpenpuntengemiddelde zit vér boven dat van hun. Met een dorpen puntengmiddelde van 8800 sta je wel zeer sterk in je schoenen denk ik. Ik zie hem nog op nummer 1 komen binnen een paar weken.

Je moet wel weten waar je over praat he! ;)

2fast heeft afgelopen dagen veel geinternd.
Jimboss is de wat kleinere dorpjes aan het innemen om zo al een beetje zijn cluster vorm te geven.

En ja wij, Nenya, zijn de beste! Maar dat wist iedereen al. xD
Dat sommigen zich met ons vergelijken vind ik pas echt dikke arrogantie! :p
 

DeletedUser

Guest
2fast is een zeer goeie speler ;)
ik vind het trouwens ook vreemd dat jimboss geen stam kiest maar vind het wel sterk dat hij zo hoog staat zonder stam ;)
de rest zien we wel hé
 

DeletedUser14811

Guest
Veel mensen gaan waarschijnlijk denken dat ik een dikke noob ben en dat ik niet kan lezen omdat hier andere topics voor bestaan. Wees gerust : Ik weet wat ik doe. Ik vind namelijk niet dat dit onderwerp mag aangekaart worden in het topic 'Noob of Onbekend talent?' of in het topic 'Topstammen, wat over stammen zou moeten gaan. Dus leek het me het best om gewoon een nieuw topic te openen, zodat de andere topics niet te veel meer off-topic zullen gaan.

Mijn visie

- 2fast is enorm zwaar terug gekomen qua punten op Jimboss. Ik vind dit zéér opmerkelijk. Zijn dorpenpuntengemiddelde is ook 700 hoger dan dat van Jimboss, wat wel aardig wat meer is.

- Jimboss laat wat steken vallen. Hij was lange tijd nummer 1 maa is nu dus ingehaald door 2fast. Of dit te wijten is aan inactiviteit, troepenbouw of andere zaken weet ik niet, maar hij staat nu toch een aardige 20.000 punten achter op 2fast.

- Ignotum Periculum staat 3de momenteel, en ik denk dat hij nog een mooie toekomst heeft. In tegenstelling tot 2fast en Jimboss heeft hij nog niet meer dan 20 dorpen en zijn dorpenpuntengemiddelde zit vér boven dat van hun. Met een dorpen puntengmiddelde van 8800 sta je wel zeer sterk in je schoenen denk ik. Ik zie hem nog op nummer 1 komen binnen een paar weken.

idd ik heb het ook opgemerkt.maar ik weet niet of ignotum periculum de eerste gaat worden.hij zal dan nog wel dorpen moeten overnemen.
 

DeletedUser

Guest
2fast is een zeer goeie speler ;)
ik vind het trouwens ook vreemd dat jimboss geen stam kiest maar vind het wel sterk dat hij zo hoog staat zonder stam ;)
de rest zien we wel hé

Ik vind het eerder vreemd dat nog geen enkele andere stam in zijn buurt hem als een bedreiging gezien heeft en het hem wat lastig gemaakt heeft.
 

DeletedUser

Guest
maar ik weet niet of ignotum periculum de eerste gaat worden.hij zal dan nog wel dorpen moeten overnemen.

Je meent het? :eek:

2fast is inderdaad een stuk gestegen in de ranglijst door te internen.
Hoedje af voor Jimboss, die zonder stam er toch maar in slaagt om z'n hele omgeving te domineren.
En Igno...
Wat kan ik zeggen.
Go for it!
 

DeletedUser

Guest
@Nenya : Ik baseer mijn mening op wat ik zie. Het is niet zo dat ik elke dag een babbeltje met 2fast of Jamboss ofzo doe hoor xD

@Dark Eyes : Dat is waar, maar je kan er van uit gaan dat in elk dorp een adelshoeve staat met een dorpenpuntengemiddelde van 8800 en dat hij constant troepen en goudmunten maakt.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, ik heb het even nagekeken en hij heeft 66k geinternd wat toch wel erg veel is.

Internen is toch echt geen misdaad. Andere spelers kijken vaak neer op spelers die veel dorpjes gratis hebben gekregen van bijvoorbeeld stoppende stamleden. Maar het feit dat iemand zijn/haar dorpjes aan jou besluit na te laten is eerder een compliment dat aantoont dat de ontvanger ze verdient en zodoende een goede speler is :) Tenminste, dat is mijn mening.
 

DeletedUser

Guest
Internen is toch echt geen misdaad. Andere spelers kijken vaak neer op spelers die veel dorpjes gratis hebben gekregen van bijvoorbeeld stoppende stamleden. Maar het feit dat iemand zijn/haar dorpjes aan jou besluit na te laten is eerder een compliment dat aantoont dat de ontvanger ze verdient en zodoende een goede speler is :) Tenminste, dat is mijn mening.

We zeggen ook niet dat het een misdaad is. ;)
Ik wil ook wel alleen gratis dorpjes krijgen. :)

Maar het is dus niet zo dat het verwonderlijk is dat 2fast Jimboss heeft ingehaald.
 

DeletedUser

Guest
Het was ook niet zozeer een reactie op jullie houding tot dusver, meer mijn visie wat betreft het neerkijken op spelers die veel internen. Hetgeen hier vast en zeker nog wel eens de kop boven water zal steken ;) Sorry voor het misverstand, had iets duidelijker moet zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ok. Over dat internen wist ik dus niets, maar ik had wel al zo'n vermoeden. Hij kwam echt wel van ver. Maar het feit is, geïnternd of niet, dat hij was 22k aan punten voor staat op Jimboss...
 

DeletedUser

Guest
En ik wil niet gaan zagen over de 'toppers' uit onze stam, maar 2 springen er toch wel uit. Echt talenten, om zomaar te zeggen. :)

Jello the J en Lady Cath zijn op deze wereld voor het eerst beginnen spelen en staat toch netjes in de top 20! En respectievelijk 2de en 3de in continentranking. Chapeau!

Wilde ik ff kwijt, als je het over topspelers hebt. ;)
 

DeletedUser

Guest
Das inderdaad wel nice als je voor het eerst speelt!
Maar wat wil je, met zo'n goede stamleiding kan iedereen een topspeler worden. ;):p
 
Bovenaan