Topspelers & Flopspelers

DeletedUser

Guest
Thats why we get high, cuz u never know when ure gonna go

image.php


How high?:D
 

DeletedUser14549

Guest
Nee. Maakt het uit? Bambie werd als verloren account beschouwd toen ik erop kwam, Inf was net gevallen en revo. was in staat van uitbundige euforie. Denk niet dat revo toen op hun laagste niveau speelde.

Trouwens, Revo. is geschiedenis. Net als BB dat nu geworden is. Herinneringen aan het verleden zijn leuk, maar het zijn niet meer als herinneringen. Je hebt er helemaal niets aan, revo is niet meer, BB is niet meer, eaton is ook niet meer en hoewel die namen bewaard blijven gaat deze wereld gewoon verder zonder hun, niets dat dat kan veranderen.




Achja, ieder zijn waarheid, toch? Jij bent erg verbitterd geworden heb ik de indruk.

ow jawel, duckje, innogames, ... :p
 

DeletedUser60131

Guest
euhm,een dronken persoon zou wel eens een letter vergeten
maar dat je eigenlijk in ieder woord de letters omdraait lijkt er meer op dat je alsof deed

Doet die ook, Hij vind het blijkbaar heel stoer om op het AF net te doen alsof die dronken is.
Ki Bne Nu okk hel egr droknen. Zie elke gek kan dit.

Beetje triest.
 

DeletedUser14549

Guest
Doet die ook, Hij vind het blijkbaar heel stoer om op het AF net te doen alsof die dronken is.
Ki Bne Nu okk hel egr droknen. Zie elke gek kan dit.

Beetje triest.

jep, als ik jouw post zo lees klopt het wel dat elke gek het kan....
 

DeletedUser

Guest
euhm,een dronken persoon zou wel eens een letter vergeten
maar dat je eigenlijk in ieder woord de letters omdraait lijkt er meer op dat je alsof deed

Gji gjoa niej moé begin wijh veuglee.. kdroai ou me ou kliekn én ou klakkn deur de vljiesmasjiene wuhja!

Zo :)
 

DeletedUser

Guest
euhm,een dronken persoon zou wel eens een letter vergeten
maar dat je eigenlijk in ieder woord de letters omdraait lijkt er meer op dat je alsof deed

lol dan geloof je toch lekker dat x)
en biggles beter zegt jij maar niks al we het over triest hebben
 

DeletedUser

Guest
lol dan geloof je toch lekker dat x)
en biggles beter zegt jij maar niks al we het over triest hebben

ziet er voor mij gewoon klaar duidelijk uit hoor :)

als ik dronken ben ga ik heus niet alle letters in m'n woorden omdraaien,dan vergeet ik gewoon letters te typpen,vergeet ik de spatie te gebruiken en zou het me al niet gaan lukken om de post te versturen xD

maar het lukte jouw wel nog om effe alle letters om te gaan draaien :eek:

dus wees gewoon eerlijk man. want door te doen alsof je dronken bent maak je jezelf echt niet stoer
 

DeletedUser14549

Guest
man man :p
hoe komen jullie toch aan al die ervaring betreffende dronken achter TW zitten?
Als ik wat teveel uit heb typ ik helemaal niets, of het is een bericht met men gsm xD
en dan kan ik meestal wel normaal typen, misschien zoals eerder vermeld door Detlef een letter vergeten of een spatie :p
duurt bij mij dan ook wel wat langer maar uiteindelijk bijna hetzelfde resultaat als niet nuchter xd
 
Bovenaan