Topspelers & Flopspelers

DeletedUser

Guest
Ik zat eens te kijken, in januari zei lithium dat we een weekje moesten afkoelen, maar eh, we zijn iets te lang afgekoeld, dus opnieuw, topspelers! :D


Sorry, moest ergens een plek hebben om dit te posten..

Rang Naam Verslagen
1 Monjati Tsie 36,70 Mio.
2 Devi Durga 36,08 Mio.

love ya devi <3
 

DeletedUser23586

Guest
Re: Topspelers

Ik ben een potentieel topspeler in de dop.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topspelers

ik zeg het je, vind persoonlijk men eigen statistieken best goed nu<3

verder zie ik niet echt veel topspelers die zich al hebben kunnen bewijzen, behalve excitement dan:p
 

DeletedUser

Guest
Re: Topspelers

het gaat over topspelers hierzo hoor, niet over flopstammen, dus praat maar weer lekker over mijn ODA :D
 

DeletedUser36716

Guest
Re: Topspelers

Als Revo NIET top is.

Dan is de rest TOP

Hoe komt het dan dat NOT! niet al te veel resultaat boekt als er een Revo lid de vv heeft van een STORM speler?
Of zijn dat gewn een klein percentage uit NOT dat nog meer noob in zich heeft dan Revo! spelers.

Eerst bewijzen, dan respect verdienen, en dan kan je eens een grote mond opzetten.
Zolang je je niet eerst eens bewijst en enkel oordelen velt over anderen schiet je echt wel met losse flodders hoor :rolleyes:


Voor Monjatie, mooie ODA score, kan het zelf niet vandaar dat het des te mooier is :)
Prof.

Gr. Bram.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topspelers

Hoe komt het dan dat NOT! niet al te veel resultaat boekt als er een Revo lid de vv heeft van een STORM speler?
Of zijn dat gewn een klein percentage uit NOT dat nog meer noob in zich heeft dan Revo! spelers.

Eerst bewijzen, dan respect verdienen, en dan kan je eens een grote mond opzetten.
Zolang je je niet eerst eens bewijst en enkel oordelen velt over anderen schiet je echt wel met losse flodders hoor :rolleyes:


Voor Monjatie, mooie ODA score, kan het zelf niet vandaar dat het des te mooier is :)
Prof.

Gr. Bram.

welke speler?
 

DeletedUser

Guest
Re: Topspelers

Ik zat eens te kijken, in januari zei lithium dat we een weekje moesten afkoelen, maar eh, we zijn iets te lang afgekoeld, dus opnieuw, topspelers! :D


Sorry, moest ergens een plek hebben om dit te posten..



love ya devi <3

Dat deed ie dus ook altijd bij mij eh
wacht maar als ik klaar ben met internen XD
 

DeletedUser

Guest
Re: Topspelers

Tijdens het internen kun je ook clearen hoor:D

kan wel maar dan heb je weer minder goudmunten en dan duurt het weer langer etc :p
aan de andere kant jammer dat ze zitten te rotten, maar dat komt wel goed
 

DeletedUser36068

Guest
Re: Topspelers

kan wel maar dan heb je weer minder goudmunten en dan duurt het weer langer etc :p
aan de andere kant jammer dat ze zitten te rotten, maar dat komt wel goed

Dat klopt inderdaad, ik ben alvast begonnen aan het internen van Monjati Tsie, al 1 dorpje binnen :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topspelers

Dat klopt inderdaad, ik ben alvast begonnen aan het internen van Monjati Tsie, al 1 dorpje binnen :)

Carette (MichDionRobbertChuky:)) verovert MichDionRobbertChuky:) (645|575) C56 herbenoemen (nieuw) 02.05.10 17:28
Carette (MichDionRobbertChuky:)) verovert MichDionRobbertChuky:) (642|576) C56 herbenoemen (nieuw) 02.05.10 17:06
Carette (MichDionRobbertChuky:)) verovert MichDionRobbertChuky:) (644|573) C56 herbenoemen (nieuw) 02.05.10 16:20

:(
 

DeletedUser

Guest
Re: Topspelers

Verander de naam van het topic anders?
Monjati Tsie's struggles ;)
 
Bovenaan