Topspelers/flopspelers

DeletedUser

Guest
Nu wachten op het 2 pagina lange antwoord van DOM
Dan wachten op het 5 pagina lange antwoord van detlef en amokro
Enz. Enz.
:confused: Wat willen jullie hiermee bereiken?
 
Reactiescore
0
tl_f9a86b_2854617.gif

Well look that, a negro on a horse.
 

DeletedUser

Guest
Kom maar met echte berichtjes, deze bullshit kopen we niks voor!, heb bij jou meestal het idee dat het woorden zijn maar geen daden, kijk Amokro heb ik dan wel zien ownen op sommige werelden, maar jou heb ik goed bezig gezien op w14 :rolleyes:

Ehm, Jim, w14 is al wel efkes terug eh ;)
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk best grappig dat de hoge hoed van de classic bestaat uit grootendeels noobs.

Ehm, Jim, w14 is al wel efkes terug eh ;)

Heb hem elders ook wel zien failen hoor, hij heeft teveel praatjes voor z'n niveau hoor, tis geen Bona ;)

Je zou eens met mij moeten spelen, dan leer ik het je wel, Bona speelde toch niet voor niks zo graag met me ;) Jij bent een ideaal stamgezelschap.
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk best grappig dat de hoge hoed van de classic bestaat uit grootendeels noobs.



Heb hem elders ook wel zien failen hoor, hij heeft teveel praatjes voor z'n niveau hoor, tis geen Bona ;)

Je zou eens met mij moeten spelen, dan leer ik het je wel, Bona speelde toch niet voor niks zo graag met me ;) Jij bent een ideaal stamgezelschap.

Awel, ik speelde vorige klessik met SV en dat beviel me uitermate prima.
Ik had ten tijde van w16 ook zo mijn bedenkingen, maar inmiddels is hij wel zeker één van de betere waar ik mee heb gespeeld.

En och, niemand is als Bona ;)
 

DeletedUser53985

Guest
Eigenlijk best grappig dat de hoge hoed van de classic bestaat uit grootendeels noobs.


Heb hem elders ook wel zien failen hoor, hij heeft teveel praatjes voor z'n niveau hoor, tis geen Bona ;)

Je zou eens met mij moeten spelen, dan leer ik het je wel, Bona speelde toch niet voor niks zo graag met me ;) Jij bent een ideaal stamgezelschap.

Volgens mij ben jij degene die een te hoge pet van zichzelf op heeft. :')
 

DeletedUser

Guest
Awel, ik speelde vorige klessik met SV en dat beviel me uitermate prima.
Ik had ten tijde van w16 ook zo mijn bedenkingen, maar inmiddels is hij wel zeker één van de betere waar ik mee heb gespeeld.

En och, niemand is als Bona ;)

Nee, ik mis hem :(, er is geen fatsoenlijke co meer te vinden helaas.
Al wil ik De Sukke niet tekort doen, maar aan Bona kan die niet tippen.

Volgens mij ben jij degene die een te hoge pet van zichzelf op heeft. :')

Jongen, wat jij wilt :D
Als ik eens serieus speel speel ik de pannen van het dak ;)
En wat ook wel helpt is dat ik niet meer aan het puberen ben :p
 

DeletedUser

Guest
Cool story bro.
emoticon-00148-yes.gif

Niet echt, maar bedankt dat je dat vind ;)
Ik ben niet zo'n verhalen verteller, ik ram er meestal in:bijl:, en dan ben ik weer een lul :eek:
Wat hebjij gepresteerd dan? ik hoor jou alleen een stijve krijgen met dat .net gelul vanje, nou dan ik de .de mastah :D
 

DeletedUser53985

Guest
Niet echt, maar bedankt dat je dat vind ;)
Ik ben niet zo'n verhalen verteller, ik ram er meestal in:bijl:, en dan ben ik weer een lul :eek:
Wat hebjij gepresteerd dan? ik hoor jou alleen een stijve krijgen met dat .net gelul vanje, nou dan ik de .de mastah :D

Ik pretendeer niet iets gepresteerd te hebben, dat laat ik wel aan jou over. Ik ben enkel benieuwd wanneer we opnieuw mogen genieten van een fabelachtige prestatie van de o-zo-grote Jim. :eek:
 
Bovenaan