Topspelers / Flopspelers

DeletedUser

Guest
Het is niet eens meer de moeite waard om op Arno te reagen als het over dit onderwerp gaat.
Hij probeert een slechte daad goed te praten.
 

DeletedUser26046

Guest
Of je het nu gelooft of niet kan met totaal niks schelen maar ja, toeval.
Als WORST een massa op ons doet dan verklaren wij de oorlog, logisch.

En neen Zaletio de oorlog is amper begonnen maar dat is ook niet wat jij zei, jij zei dat we nog geen massa's gedaan hadden in 1 van je vorige posts en dat klopte niet want er zijn wel al massa's geweest op WORST :)

Ahhh, nu valt het muntje.

Er zijn inderdaad massa's geweest. Dit is het resultaat:
Zijde 1:
Stammen: WORST
Zijde 2:
Stammen: Fruit

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7
Kant 2: 16
Verschil: 9

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 71,038
Kant 2: 161,858
Verschil: 90,820

chart



Dus ondanks jullie "massa's" op WORST, boeken jullie geen winst. Omdat julle inzagen dat het niet lukte op de TW manier (gewoon bashen en dan winnen) stappen jullie over op jullie ratjes manier: Als je ze niet kan verslaan op kwaliteit, dan maar op het recruiten en hopelijk intern slopen van de stam.

Het muntje valt. Bedankt voor je uitleg :).
 

DeletedUser

Guest
Het is niet eens meer de moeite waard om op Arno te reagen als het over dit onderwerp gaat.
Hij probeert een slechte daad goed te praten.

Ik probeer niks goed te praten aangezien ik het geen slechte daad vind...
 

DeletedUser61241

Guest
Ik probeer niks goed te praten aangezien ik het geen slechte daad vind...

Dus jij houd er van om stamgenoten te naaien?

Dat deed je namelijk ook toen je naar tanken ging, een zelfde actie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Verklaar hoe ik nu mijn stamgenoten heb 'genaaid' :p
En ja maar dat waren anderen omstandigheden en wij waren gewoon volgers :)
 

DeletedUser61241

Guest
Verklaar hoe ik nu mijn stamgenoten heb 'genaaid' :p
En ja maar dat waren anderen omstandigheden en wij waren gewoon volgers :)

Jij hebt je stamgenoten niet genaaid nee, Master wel, en hij is het lijdend voorwerp in deze discussie.

Dat je een volger bent maakt je actie niet minder slecht.

Of anders gezegd,

Je houd er ook van om iemand anders zijn stamgenoten te laten naaien, dat is net zo laag.

Of je het nu gelooft of niet kan met totaal niks schelen maar ja, toeval.
Als WORST een massa op ons doet dan verklaren wij de oorlog, logisch.

En neen Zaletio de oorlog is amper begonnen maar dat is ook niet wat jij zei, jij zei dat we nog geen massa's gedaan hadden in 1 van je vorige posts en dat klopte niet want er zijn wel al massa's geweest op WORST :)

Het zou toeval zijn als master opeens bij jullie in de stam zou zitten. Nu hebben jullie zelf op het knopje gedrukt van uitnodigen. Dan is het geen toeval meer.

Daarnaast verklaren jullie ons de oorlog, wat het zo mogelijk nog minder toeval maakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja wij verklaren jullie de oorlog omdat jullie en massa op ons hielden.
En er komt na maanden een akkoord over Master Of Disaster.
We beseften dat Master bij WORST zat maar dat maakte ons niks uit, we wouden Master voor de skills niet omdat hij bij WORST zat...
En als je er maanden over hebt gediscussieerd dan ga je niet opeens terugkrabbelen omdat we WORST de oorlog verklaren.
 

DeletedUser61241

Guest
Ja wij verklaren jullie de oorlog omdat jullie en massa op ons hielden.
En er komt na maanden een akkoord over Master Of Disaster.
We beseften dat Master bij WORST zat maar dat maakte ons niks uit, we wouden Master voor de skills niet omdat hij bij WORST zat...
En als je er maanden over hebt gediscussieerd dan ga je niet opeens terugkrabbelen omdat we WORST de oorlog verklaren.

Die massa was al een tijdje bezig, dus de oorlog had al eerder verklaard kunnen worden.

Maar misschien moeten we het gaan omdraaien, en komt master niet omdat de oorlog is verklaard, maar word de oorlog verklaard omdat er een akkoord is bereikt met Master.

En dat is eigenlijk wel een logische verklaring.

MAAR!

Dat maakt de actie des te triester, omdat jullie zonder master de oorlog niet durfden te verklaren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57908

Guest
Dat is duidelijk niet het geval ;)
Gewoon kwestie van slechte timing.
 

DeletedUser62715

Guest
Als hier niemand zou mogen posten die niks gepresteerd heeft op W24 blijft er niemand over hier ... Kunnen we allemaal kijken naar Zaletio vs Speedbarbaar. De enigen die hun stempel hebben kunnen drukken op deze wereld. Jij staat er niet bij, dus hup hup, weg van het AF.

Draai het of keer het zoals je wil. Tai-pan (Max) heeft ook zeer zeker zijn stempel op deze wereld gedrukt.

grts,

Thomas
 

DeletedUser

Guest
Draai het of keer het zoals je wil. Tai-pan (Max) heeft ook zeer zeker zijn stempel op deze wereld gedrukt.

grts,

Thomas

Juh, die was ik vergeten. Niet positief in mijn ogen, maargoed. Ik was heb wass vergeten omdat hij hier amper post en als hij post zijn dat geen lappen tekst, zoals wel te zien is bij Zaletio en Speedbarbaar.
 

DeletedUser57908

Guest
Nee dat klopt, maar het gaat nog altijd over ingame en niet over het forum he
 

DeletedUser62715

Guest
Positief of negatief? ;):p

Denk dat dat voor iedereen anders is ;) Ik vind objectief gezien dat hij heel wat gepresteerd heeft, maar je kan niet alles zo zwart-wit positief-negatief zien denk ik. Zelfs jij moet toegeven dat hij indertijd ook heel veel goed voor Tanken heeft gedaan. (Speelde jij toen acitef? Denk eiglijk van niet?)

Hij heeft er in elk geval een nieuwe uitdaging bij ;)

grts,

Thomas
 
Reactiescore
7.918
Ik weet nog wel dar Frederik bij ons in OTS op het forum poste dat hij zo dankbaar was voor de VV's en de def die we gaven omdat hij werd aangevallen :)

Jammer dit heel erg jammer, had beter geweest dat we toen die stamgenoten hadden laten stikken, dan konden ze nu niet zo stabben.
 

DeletedUser

Guest
Tja de wereld is gelopen zoals die loopt, maar als er straks weer nog een nieuwe stam onststaat en weer wat stammen vallen uit elkaar, dan duurt de wereld nog wel een jaar of 2 langer door.
 

DeletedUser

Guest
Ik kijk er al naar uit. Iig zullen we binnenkort met wat top en flopspelers zitten :)
 
Bovenaan