Topspelers / Flopspelers

DeletedUser

Guest
Ik wist niet dat zo veel mensen hier de neiging hebben om op ''rapporteer dit bericht'' te klikken. Jjoost? en alararordor
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen een bericht gerapporteerd, ik kon juist om je berichten lachen.
Er is ook een mod voor deze topics, die lezen ook dingen ;).

@Litle,
Misschien niet qua skills of hoe je ze wil noemen, maar qua gedragen.
Master of Disaster zegt dat die weinig tijd heeft om mee te doen met massa's.
Hij zou eerst met Horsecare fuseren (iemand die wel lid van Worst was) en helpen met de het edelen van Joost zijn barbaren, zodat die zee sneller weg is.
Na een fusie met Horsecare (waardoor er dus 2 personen zouden zijn) zou die wel de tijd hebben om mee te doen met stammassa's.
De fusie is zo goed als over en weg is die.
Ook wel: Hij edelt onze BB's mee, edelt een Worst-account op en vertrekt.
Dat is van een laag niveau en noem ik een flopspeler.
 

DeletedUser69033

Guest
De neiging hebben of gedaan hebben. Dat heeft met begrijpend lezen te maken.
 

DeletedUser

Guest
Jij kan ook alleen maar stoer praten, of niet? Ik heb echt respect voor jou. :D
Jij bent misschien wel de meest ervaren speler in heel TW maar je hebt niks gepresteerd in w24 dus hou je mond maar lekker. :rolleyes:

Ben ik dat? Thanks. Had ik niet zo gedacht. Maargoed, weinig inhoud in je post. Ik hoef niet gepresteerd te hebben om hier te mogen posten hoor. En ik mag hier ook wel verkondigen hoe slecht antebellum is, omdat hij dat ook gewoon is. Cmon ..., "scouts zijn noob, nemen alleen maar boederij ruimte in", de halve nacht bezig zijn met 90 aanvallen sturen en vervolgens aan komen kakken met een pm als "mn sangu was kapot" ... :rolleyes:

Als hier niemand zou mogen posten die niks gepresteerd heeft op W24 blijft er niemand over hier ... Kunnen we allemaal kijken naar Zaletio vs Speedbarbaar. De enigen die hun stempel hebben kunnen drukken op deze wereld. Jij staat er niet bij, dus hup hup, weg van het AF.
 

DeletedUser

Guest
Dan kunnen we dit topic dus omtoveren naar "Zaletio & DKP / Flopspelers"?

Laten we dat maar niet doen, dat wordt te eentonig. :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen een bericht gerapporteerd, ik kon juist om je berichten lachen.
Er is ook een mod voor deze topics, die lezen ook dingen ;).

@Litle,
Misschien niet qua skills of hoe je ze wil noemen, maar qua gedragen.
Master of Disaster zegt dat die weinig tijd heeft om mee te doen met massa's.
Hij zou eerst met Horsecare fuseren (iemand die wel lid van Worst was) en helpen met de het edelen van Joost zijn barbaren, zodat die zee sneller weg is.
Na een fusie met Horsecare (waardoor er dus 2 personen zouden zijn) zou die wel de tijd hebben om mee te doen met stammassa's.
De fusie is zo goed als over en weg is die.
Ook wel: Hij edelt onze BB's mee, edelt een Worst-account op en vertrekt.
Dat is van een laag niveau en noem ik een flopspeler.

Het is nooit zijn plan geweest om eerst Horscare + die BB's te edelen en dan naar Fruit te komen. :p
Wij hebben hem erin gehaald en niet omdat hij het zelf vroeg.
 

DeletedUser57908

Guest
Ik heb geen een bericht gerapporteerd, ik kon juist om je berichten lachen.
Er is ook een mod voor deze topics, die lezen ook dingen ;).

@Litle,
Misschien niet qua skills of hoe je ze wil noemen, maar qua gedragen.
Master of Disaster zegt dat die weinig tijd heeft om mee te doen met massa's.
Hij zou eerst met Horsecare fuseren (iemand die wel lid van Worst was) en helpen met de het edelen van Joost zijn barbaren, zodat die zee sneller weg is.
Na een fusie met Horsecare (waardoor er dus 2 personen zouden zijn) zou die wel de tijd hebben om mee te doen met stammassa's.
De fusie is zo goed als over en weg is die.
Ook wel: Hij edelt onze BB's mee, edelt een Worst-account op en vertrekt.
Dat is van een laag niveau en noem ik een flopspeler.

Onze bb's ?
(rofl), kan je voortaan ook al bbs claimen.
 

DeletedUser

Guest
Als een van je spelers op delete gaat, om een week later op een ander account gaat spelen, zijn die BB's dan niet voor die speler/stam?
Tuurlijk wel. En je kan bb's claimen, daar is een knopje voor.

@Arno, het was zijn plan eerst met Horsecare te fuseren en te helpen met het internen van Joost zijn BB's en dan mee te doen met massa's tegen Fruit. Maar zodra het zover komt is die weg en we weten dat die al langer van plan was naar fruit te gaan, je kan het blijven ontkennen, maar die kennis hebben wij binnen Worst.

Het feit is dat dit een backstab en naaistreek is, eentje die niet bij een topspeler hoort, maar bij een flopspeler.
Hij mag dan wel de technieken hebben, maar de technieken alleen maakt niemand een topspeler

@Heerboer, hij vroeg of ik er iets mee te maken heb en ik zeg nee. Ik heb zijn zin begrijpend gelezen.
'Alandor, heb jij de neiging gehad mijn bericht te rapporteren'
'Nee, ik heb geen bericht gerapporteerd'
 

DeletedUser61241

Guest
Onze bb's ?
(rofl), kan je voortaan ook al bbs claimen.

Niet echt claimen, maar als een speler stopt en naar een ander account gaat, en nadrukkelijk aangeeft dat hij zijn eigen account wilt opedelen, mag je toch wel van een stamgenoot verwachten dat hij dat respecteert. Dus in die zin wel claimen.

Je kan geen bb'dorpen claimen voor de vijand, wel voor je stamgenoten.

Ik wist niet dat zo veel mensen hier de neiging hebben om op ''rapporteer dit bericht'' te klikken. Jjoost? en alararordor

Jup, ik heb berichten gerapporteerd.

Je berichten hadden nou niet echt een toegevoegde waarde aan de discussie. Dus ik zal je berichten nu ook weer gaan rapporteren.

Ik doe het met plezier, maak je daar maar geen zorgen over.
 

DeletedUser

Guest
@Arno, het was zijn plan eerst met Horsecare te fuseren en te helpen met het internen van Joost zijn BB's en dan mee te doen met massa's tegen Fruit. Maar zodra het zover komt is die weg en we weten dat die al langer van plan was naar fruit te gaan, je kan het blijven ontkennen, maar die kennis hebben wij binnen Worst.

Neen hij was niet van plan om naar Fruit te gaan, hij had interesse maar daar bleef het ook bij.
Hij heeft nooit gesolliciteerd, wij hebben hem gevraagd of hij interesse had om te joinen 2 dagen voor hij gejoind is.
 

DeletedUser57908

Guest
Niet echt claimen, maar als een speler stopt en naar een ander account gaat, en nadrukkelijk aangeeft dat hij zijn eigen account wilt opedelen, mag je toch wel van een stamgenoot verwachten dat hij dat respecteert. Dus in die zin wel claimen.

Je kan geen bb'dorpen claimen voor de vijand, wel voor je stamgenoten.

Daar heb je gelijk in
 

DeletedUser26046

Guest
Onderbouw deze zin eens...

Hij leaved zijn stam en gaat naar de stam die ong op hetzelfde moment de oorlog verklaart aan zijn oude stam?
Dat heet een "backstabber" die valt in de categorie "flopspeler".

Ik snap dat jullie bij Fruit niet echt begrijpen wat een backstabber is, het is ook moeilijk uit te leggen aan een idioot dat hij dom is. Het Dunning-krugereffect het zoiets.

Het is nooit zijn plan geweest om eerst Horscare + die BB's te edelen en dan naar Fruit te komen. :p
Wij hebben hem erin gehaald en niet omdat hij het zelf vroeg.

Neen hij was niet van plan om naar Fruit te gaan, hij had interesse maar daar bleef het ook bij.
Hij heeft nooit gesolliciteerd, wij hebben hem gevraagd of hij interesse had om te joinen 2 dagen voor hij gejoind is.

Je meent dit :D :D :D?

De schande ten top. Ik denk dat Fruit zichzelf met deze actie nog meer voor schut zet als dat ze al deed. Ik zal het voor jullie op een rijtje zetten om te proberen de absurde denkwijze van een stam vol met stabbers te reconstructureren:

  • Stel je bent een stam die zijn ontstaan vindt in het stabben van een andere stam.
  • Het enige wat je voor maanden en maanden doet is internen.
  • Daarna verklaar je de oorlog aan de zwakste stam op w24 (RFresh) en pak je de allerslechtste speler in RFresh, namelijk Dracona.
  • Hierna verklaar je dat het zo simpel is en dat er geen tegenstand is.
  • Dan zoek je de tegenstand in de enige topstam op w24 naast je eigen stam, namelijk WORST.
  • Wat doe je dan? Ga je normaal vechten, doe je een massa of probeer je op wat voor wijze dan ook je verschrikkelijk treurige reputatie te herstellen?
  • Nee, wat doe je in plaats ervan? Je gaat stoken in de stam, zonder überhaupt een massa of wat-dan-ook te doen en wat ga je daarna doen?
  • Je neemt een backstabber aan uit de stam waarmee je oorlog hebt, zodat je nog minder tegenstand hebt op w24.


Ik wist dat jullie eigenwaarde bijzonder laag was. Maar dat je nu in de enige oorlog die w24 nog spannend hield al dit soort praktijken gaat laten plaatsvinden, dan snap ik totaal niet waarvoor je TW speelt. Je speelt het toch voor het gevecht, niet om nog meer stabbers in je stabberskringetje te halen :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn al genoeg massa's geweest op WORST voordat de oorlog werd verklaard. :)
En neen Zaletio we hebben Master niet in de stam genomen omdat we het te moeilijk zouden krijgen tegen WORST zonder hem.
Het werd al maanden besproken om hem te laten joinen, zelfs nog voor WORST ontstaan is.
Master heeft skills en een goeie positie, daarin waren we geïnteresseerd.
 

DeletedUser

Guest
Dus, je vraagt hem, net na het begin van de oorlog, of die interesse heeft om naar de andere partij over te stappen?
En daarna stapt die ook daadwerkelijk over, bij het begin van de oorlog, over.
Kom op, verpest het imago van fruit nou niet, door zulke dingen toe geven. Toe geven te recruiten bij de vijand.
 

DeletedUser57908

Guest
- De stam is niet ontstaan uit stabbers.
- Er viel niet veel anders te doen, daarbij werdt dracona toen al aangevallen. Bigprince, xtiibooz.
- We verklaarde idd de oorlog, is dat verboden? En we vallen meerdere aan: Zwarte Mamba, Gynaecoloog Ursula., beauty2, dracona, stay awake, dragonspin.
- Dat klopt.
- We waren al in gevecht met WORST. Ik krijg al een maand lang een massa.
- Wat we hebben gedaan is deffen, voorbereiden voor een massa.
- Gaat stoken in een stam? Totaal niet. En daarbij heb ik een kleine aanval op cederic gedaan en frederik een kleine aanval op kevin007.
- We nemen iemand aan die een nieuwe stam zocht.

Verder maakt het me vrij weinig uit wat jij van mij en mijn stam denkt, dus dat scheelt:D
 

DeletedUser

Guest
Kom op Max, die laatste zin, laat me niet lachen.
Master had WORST niet geleaved als die niet met zekerheid wist dat de naar Fruit kon.
Als die WORST om een andere reden had geleaved, had er wel een melding gestaan op het forum.
Een reden dat die vertrekt.
Nee, hij leaved zonder iets te vertellen om meteen naar Fruit te gaan.
En de enige reden dat die dit doet is omdat die door Arno wist dat die naar Fruit kon.
 

DeletedUser26046

Guest
Er zijn al genoeg massa's geweest op WORST voordat de oorlog werd verklaard. :)
En neen Zaletio we hebben Master niet in de stam genomen omdat we het te moeilijk zouden krijgen tegen WORST zonder hem.
Het werd al maanden besproken om hem te laten joinen, zelfs nog voor WORST ontstaan is.
Master heeft skills en een goeie positie, daarin waren we geïnteresseerd.

Het is dan wel ronduit toevallig dat je hem net recruiteert als je de oorlog verklaart hè. Wat een toeval.
Daarnaast, wat hebben jullie laten zien tegen WORST? Totaal niks.

- De stam is niet ontstaan uit stabbers.
- Er viel niet veel anders te doen, daarbij werdt dracona toen al aangevallen. Bigprince, xtiibooz.
- We verklaarde idd de oorlog, is dat verboden? En we vallen meerdere aan: Zwarte Mamba, Gynaecoloog Ursula., beauty2, dracona, stay awake, dragonspin.
- Dat klopt.
- We waren al in gevecht met WORST. Ik krijg al een maand lang een massa.
- Wat we hebben gedaan is deffen, voorbereiden voor een massa.
- Gaat stoken in een stam? Totaal niet. En daarbij heb ik een kleine aanval op cederic gedaan en frederik een kleine aanval op kevin007.
- We nemen iemand aan die een nieuwe stam zocht.

Verder maakt het me vrij weinig uit wat jij van mij en mijn stam denkt, dus dat scheelt:D

Je zegt nu dat hij een nieuwe stam zocht, terwijl je stamgenoot net toegaf dat jullie hem benadert hebben?
Ik raad je aan om eens te overleggen met je stam hoe jullie je AF-tactieken gaan voeren, want jullie spreken mekaar nu tegen. Daarnaast gaat het ook niet direct om mijn mening, het is eerder iets wat meerdere mensen op w24 en daarbuiten denken. Ik kan me amper voorstellen dat een buitenstaander deze gang van zaken zou bestempelen als "rechtvaardig" (of hoe je het ook noemen wilt).
 

DeletedUser

Guest
Het is dan wel ronduit toevallig dat je hem net recruiteert als je de oorlog verklaart hè. Wat een toeval.
Daarnaast, wat hebben jullie laten zien tegen WORST? Totaal niks.

Of je het nu gelooft of niet kan met totaal niks schelen maar ja, toeval.
Als WORST een massa op ons doet dan verklaren wij de oorlog, logisch.

En neen Zaletio de oorlog is amper begonnen maar dat is ook niet wat jij zei, jij zei dat we nog geen massa's gedaan hadden in 1 van je vorige posts en dat klopte niet want er zijn wel al massa's geweest op WORST :)
 
Bovenaan