Topspelers / Flopspelers

DeletedUser

Guest
@sakura: een speler die zich zodanig positioneert dat hij de derde wordt van een wereld bezit ook kwaliteiten en talenten die een stuk hoger liggen dan de gemiddelde speler. Het zijn echter talenten die niet zo hoog aangeschreven stonden (en staan) maar toch een manier om dit spel te spelen. Als je altijd op het juiste moment in de juiste stam zit dan is dat geen toeval dan heb je daar een neus voor. Alles is dus afhankelijk van je definitie van topspeler en de eigenschappen die 'jij' aanschrijft als eigenschappen van een topspeler.

werelden zoals 1/tm 4
Zijn werelden waar noob interners ook nog in de top meedraaiden.
Ik heb zat spelers gezien die +10mil punten hadden op w2 en die gewoon helemaal niks konden.

Die versies werd er nog niet zo agressief gespeeld en bleven interners veel langer stand houden.

sorry maar op wereld was er ook een heer florisssss die mega safe lag alleen internde en ook top 20 stond d8.
Sorry dat is geen top speler voor mij.
Die mensen hoeven alleen pakketjes te slaan geen clears te verspillen dus meer munten.
En genoeg interns En internen is dus geen skill.

Ja je groeit dan inderdaad harder dan iemand die gewoon al zijn clears moet gebruiken en moet vechten voor zijn dorpen.
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je wel voor een deel gelijk in maar een 'netwerker' die het tot het einde van een wereld haalt en in de juiste stam zit, bezit ook bepaalde skills in dit spel. Deze skills worden echter niet zo hoog aangeschreven door de meeste spelers. Ik zelf zie natuurlijk ook veel liever een vechter en strijder die naast je staat in een oorlog maar ik wil wel erkennen dat je dit spel ook op een andere manier kan spelen.
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je wel voor een deel gelijk in maar een 'netwerker' die het tot het einde van een wereld haalt en in de juiste stam zit, bezit ook bepaalde skills in dit spel. Deze skills worden echter niet zo hoog aangeschreven door de meeste spelers. Ik zelf zie natuurlijk ook veel liever een vechter en strijder die naast je staat in een oorlog maar ik wil wel erkennen dat je dit spel ook op een andere manier kan spelen.

maar zon speler is rijp voor de slacht.
Als hij tegen iemand aanligt die goed is.
 

DeletedUser

Guest
Tenzij hij echt goed is en dus door manoeuvreren en politiek nooit in zo'n positie aan komt te liggen. Als je gewoon internt om te internen dan zul je ooit klappen krijgen, tenzij je ongelofelijk veel geluk hebt maar ik heb spelers gezien die het zo doen dat ze nooit in de problemen komen en daar dus ook zelf een hand in hebben. De juiste dorpen internen, dorpen wisselen indien nodig, anderen overtuigen om voor jouw te werken in ruil voor def, ...
 

DeletedUser

Guest
@sakura: een speler die zich zodanig positioneert dat hij de derde wordt van een wereld bezit ook kwaliteiten en talenten die een stuk hoger liggen dan de gemiddelde speler. Het zijn echter talenten die niet zo hoog aangeschreven stonden (en staan) maar toch een manier om dit spel te spelen. Als je altijd op het juiste moment in de juiste stam zit dan is dat geen toeval dan heb je daar een neus voor. Alles is dus afhankelijk van je definitie van topspeler en de eigenschappen die 'jij' aanschrijft als eigenschappen van een topspeler.

Dus jij vindt dat het geven van een VV aan een speler die de meubelen uit het vuur haalt in plaats van jezelf, omdat je daarzelf niet toe instaat is en omdat de vijand je al dusdanig overrompeld heeft, je zo gedemotiveerd geraakt bent dat je besluit 2 weken inactief te gaan, een skill? Dat hij het verdient om derde te worden?
Ik heb destijds zijn VV opgeëist, als nieuwe speler in onze stam. Ik kon het niet aanzien dat hij dorpen verloor onder onze naam. Nadat hij eenmaal gered was, kwam hij terug en was de situatie als dusdanig dat hij vanaf 2 miljoen punten tot het einde van deze wereld kon internen.

Nu kan je het draaien en keren zoals je wilt, maar dat kan ik volgens geen enkele definitie als een verdiende derde aanschouwen.
 

DeletedUser

Guest
frustratie, frustratie ... man, man, man lol

Dat is helemaal geen frustratie. Ik heb mijn account daar op delete gezet, omdat het me niet meer kon schelen.
Ik ga gewoon in tegen de onwaarheden die jij verkoopt. Dus ga je gang, bewijs mijn ongelijk.
Ik haal hier het grootste voorbeeld aan, maar er zijn zoveel spelers op w3 gewonnen die dit deden door stom geluk en onder de bescherming van anderen.
 

DeletedUser

Guest
Dat is helemaal geen frustratie. Ik heb mijn account daar op delete gezet, omdat het me niet meer kon schelen.
Ik ga gewoon in tegen de onwaarheden die jij verkoopt. Dus ga je gang, bewijs mijn ongelijk.
Ik haal hier het grootste voorbeeld aan, maar er zijn zoveel spelers op w3 gewonnen die dit deden door stom geluk en onder de bescherming van anderen.

Bescherming van anderen: akkoord.
Stom geluk: denk ik niet.
Er zal wel een element van speelstijl zijn, gewoon louter geluk volstaat niet.
 

DeletedUser

Guest
Bescherming van anderen: akkoord.
Stom geluk: denk ik niet.
Er zal wel een element van speelstijl zijn, gewoon louter geluk volstaat niet.

Hoeveel w3 toppers hebben gepresteerd op andere werelden?:confused:
Die zijn op 1 hand te tellen hoor;)
 

DeletedUser

Guest
Wereld 3 is nog maar juist uitgespeeld, en je verwacht nu al dat we presteren op andere werelden?
Hoge verwachtingen!
 

DeletedUser

Guest
Wereld 3 is nog maar juist uitgespeeld, en je verwacht nu al dat we presteren op andere werelden?
Hoge verwachtingen!

die wereld is al 5/6jaar open.
Lijkt mij dat de toppers van w3 het niet alleen bij w3 hebben gehouden ofwel?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Als je een account van 40/50 miljoen punten bespeelt, dan volstaat één wereld wel ;-)
Spelers die op meerdere werelden tegelijk presteren zijn zeldzaam.
 

DeletedUser

Guest
Nou ja op een acc van 60 mil valt vrij weinig te doen hoor :p
1x in de 2 week gewoon 3k clears weg doen.. En dan kun je een dikke week wachten voor ze aankomen en edels er achter timen..en vol proppen die dorpen
 
Bovenaan