Topspelers / Flopspelers

DeletedUser

Guest
Het is duidelijk dat je w3 niet kent. Cervix en DTW zijn samengegaan in DA en DA won w3. Dus is er nooit een 'neergang' geweest van Cervix.
DA is de eerste stam die een wereld wint op .nl
 

DeletedUser26046

Guest
Het is duidelijk dat je w3 niet kent. Cervix en DTW zijn samengegaan in DA en DA won w3. Dus is er nooit een 'neergang' geweest van Cervix.
DA is de eerste stam die een wereld wint op .nl

Het is duidelijk dat ik doelde op de kwalitatieve neergang van Cervix. Elke stam heeft later in het spel gewoonweg een stuk minder toppers, en blijkbaar komen dan de clowns aan de macht in een bekende stam als Cervix.
 

DeletedUser

Guest
Absoluut onwaar, er is NOOIT een kwalitatieve neergang geweest in zowel Cervix als DTW, in tegendeel. DA was een samenvoeging van allemaal topspelers, anders win je geen wereld en verover je geen 75% van de volledige wereld. Lees de fora van w3, want eigenlijk doet dat hier niets ter zake. Dit is w24.
 

DeletedUser17680

Guest
Ik dacht dat Cervix ooit een grote stam was, jij zal wel in de neergang leider zijn geworden daar. Het lijkt me sterk dat toppers in Cervix onder leiding willen staan van een idioot. Tenzij dat jouw functie natuurlijk die van stamnar was. In dat geval mag ik je feliciteren, die functie bekleed je nu ook maar dan als 'w24 - Nar'. Je humoristische posts zijn een genot voor ons alle.

Natuurlijk ben je niet serieus te nemen, maar wie luistert er nu naar een clown? Een komediant?

Dit zijn de woorden van iemand die geen mogelijkheden meer ziet om te discussiëren, omdat je gewoon helemaal fout zat. en ja dus dan maar de persoon aanvallen hé? Altijd een makkelijke uitweg.

Ik breng het nog maar een keer naar voren, hier zat je gewoon dik fout. Maare toegeven oohhhh neeee daar doet meneer arrogante kwast Zaletio niet aan.
Je had het niet over 26 punten?
Ikzelf heb kata aanvallen gehad van OTS, en dit werd erbij mij gekata't:
  • HQ
  • Stal
  • Kazerne
  • Smid
  • AH
  • Verzamelplaats
  • Farm
  • Muur
  • GS (soms)

Wat hou je dan nog over :eek:?

Het is duidelijk dat ik doelde op de kwalitatieve neergang van Cervix. Elke stam heeft later in het spel gewoonweg een stuk minder toppers, en blijkbaar komen dan de clowns aan de macht in een bekende stam als Cervix.

Op het moment dat Cervix de NR1 positie bekleedde was ik er allang niet meer i.v.m. examens. Toen ze fuseerde met DA was ik er dus ook allang niet meer. Ik was er dus alleen in het begin, maar al dat doet er hier toch niet aan toe...?
 

DeletedUser62448

Guest
jullie speelden w3?:O
kan iemand mij vertellen wat er met de stam TBS is gebeurd?:D
daar zat ik in, maar ben toen gestopt & na 3 jaar weer terug w22:D
ben benieuwd! volgends mij zijn ze allemaal weggespeeld of niet?(A)
ollie10 was destijds nog nummer 1 & DTW stond nummer 1. dat heb ik nog meegemaakt!
 

DeletedUser

Guest
TBS is bij DTW gekomen (wat overbleef na de oorlog) en dan wisselden DTW en Cervix elkaar af in de nr.1 positie, daarna zijn DTW en Cervix samengegaan als DA en DA won vorig week w3 met 75% van de volledige wereld.
 

DeletedUser62448

Guest
TBS is bij DTW gekomen (wat overbleef na de oorlog) en dan wisselden DTW en Cervix elkaar af in de nr.1 positie, daarna zijn DTW en Cervix samengegaan als DA en DA won vorig week w3 met 75% van de volledige wereld.

leuk:)
 

DeletedUser13822

Guest
Ik dacht dat Cervix ooit een grote stam was, jij zal wel in de neergang leider zijn geworden daar. Het lijkt me sterk dat toppers in Cervix onder leiding willen staan van een idioot. Tenzij dat jouw functie natuurlijk die van stamnar was. In dat geval mag ik je feliciteren, die functie bekleed je nu ook maar dan als 'w24 - Nar'. Je humoristische posts zijn een genot voor ons alle.

Natuurlijk ben je niet serieus te nemen, maar wie luistert er nu naar een clown? Een komediant?

Makker, serieus chill effe :)

Julia77 is nooit leider geweest van cervix, wel van *dtw*. Dtw was de BG van cervix gedurende 4jaar, waar perfect mee is samengewerkt. De leiding van cervix bestond uit meerdere mensen, waarvan ikzelf er het langs heb ingezeten (ongeveer 3-4maand als de stam bestond zat ik er) en daar ben ik gebleven tot we gefuseerd waren met Dtw tot DA.
Daarna is de delete gekomen aangezien de wereld gewonnen was en de sluiting toch maar uitbleef (tot binnen enkele dagen dus).

Julia, als dtw zijnde, en ik als cervix, hebben perfect met elkaar kunnen werken en daaruit komende is dus nu ook een samenwerking op 24 van gekomen. En ik ben niet de enige cervixer hier :) Dus je stelling dat we niet met Jules hier willen samenwerken klopt niet.

Soit, dit is niet het proces van wat Julia, dtw of cervix op w3 hebben gedaan maar over wat er zich afspeelt op w24.....
 

DeletedUser26046

Guest
Makker, serieus chill effe :)

Julia77 is nooit leider geweest van cervix, wel van *dtw*. Dtw was de BG van cervix gedurende 4jaar, waar perfect mee is samengewerkt. De leiding van cervix bestond uit meerdere mensen, waarvan ikzelf er het langs heb ingezeten (ongeveer 3-4maand als de stam bestond zat ik er) en daar ben ik gebleven tot we gefuseerd waren met Dtw tot DA.
Daarna is de delete gekomen aangezien de wereld gewonnen was en de sluiting toch maar uitbleef (tot binnen enkele dagen dus).

Julia, als dtw zijnde, en ik als cervix, hebben perfect met elkaar kunnen werken en daaruit komende is dus nu ook een samenwerking op 24 van gekomen. En ik ben niet de enige cervixer hier :) Dus je stelling dat we niet met Jules hier willen samenwerken klopt niet.

Soit, dit is niet het proces van wat Julia, dtw of cervix op w3 hebben gedaan maar over wat er zich afspeelt op w24.....

Ik had het over Wargangsta, niet over Julia :p.
 

DeletedUser

Guest
Hoe tegenstrijdig is deze beredenering?
Je had het niet over 26 punten?
Ikzelf heb kata aanvallen gehad van OTS, en dit werd erbij mij gekata't:

Vanaf nu reageer ik gewoon op dit soort dingen met:



Yup, beste AF'ers wij zijn zojuist beland in de droom van Mlicka. :D
Hierbij kunnen we zien dat -HGK- een stam onder druk kan zetten door clears en fakes te sturen en eindelijk eens een goed georganiseerde aanval op poten zet, waarbij niemand van de tegenpartij elkaar zal gaan kunnen ondersteunen en waarbij -HGK- stuk voor stuk iedereen te pakken krijgt.

In deze droom spreekt ze ook namens heel -HGK- en is ze dan ook waarschijnlijk oprichter/ leider van -HGK- een zeer grappig iets.
Deze korte maar toch zeer bijzondere droom eindigt wellicht in een ''oneerlijke'' kata oorlog tussen -HGK- vs OTS.

*pssst* wake up darling.



Ik Wij hebben front dus doeiiii meneertje BSRK...get your facts right en volgende topic jij. :D

Als je STX overigens front mag noemen. :D

Dit zijn de woorden van iemand die geen mogelijkheden meer ziet om te discussiëren, omdat je gewoon helemaal fout zat. en ja dus dan maar de persoon aanvallen hé? Altijd een makkelijke uitweg.

Ik breng het nog maar een keer naar voren, hier zat je gewoon dik fout. Maare toegeven oohhhh neeee daar doet meneer arrogante kwast Zaletio niet aan.



Op het moment dat Cervix de NR1 positie bekleedde was ik er allang niet meer i.v.m. examens. Toen ze fuseerde met DA was ik er dus ook allang niet meer. Ik was er dus alleen in het begin, maar al dat doet er hier toch niet aan toe...?


Zucht. Je probeert interessant te doen, maar die 26 punten was bij wijze van spreken, dat leek me wel duidelijk. Of het nu 26 punten, 500 of 3k is de situatie blijft gewoon hetzelfde: de dorpen zijn niet meer te stacken vanwege lage boerderij, en als iemand ze overneemt zijn ze niet te verdedigen. Dus wat krijg je dan? Twee tegenstanders die gewoon al hun edels daaraan moeten verspillen en, zoals ik al zei, de oorlog dus lamleggen. Dan is het gewoon afwachten wie het eerste stopt door de kata's, dat is geen TW meer.

En _HGK- kan dat zeker wel, maar goed, zullen jullie wel merken als jullie door HGK afgemaakt worden. En idd, zoals je al zegt kun je dat geen front noemen, aangezien die gasten toch amper wat doen. Bedankt om zijn punt even zelf te bevestigen.
 

DeletedUser17680

Guest
Zucht. Je probeert interessant te doen, maar die 26 punten was bij wijze van spreken, dat leek me wel duidelijk. Of het nu 26 punten, 500 of 3k is de situatie blijft gewoon hetzelfde: de dorpen zijn niet meer te stacken vanwege lage boerderij, en als iemand ze overneemt zijn ze niet te verdedigen. Dus wat krijg je dan? Twee tegenstanders die gewoon al hun edels daaraan moeten verspillen en, zoals ik al zei, de oorlog dus lamleggen. Dan is het gewoon afwachten wie het eerste stopt door de kata's, dat is geen TW meer.

En _HGK- kan dat zeker wel, maar goed, zullen jullie wel merken als jullie door HGK afgemaakt worden. En idd, zoals je al zegt kun je dat geen front noemen, aangezien die gasten toch amper wat doen. Bedankt om zijn punt even zelf te bevestigen.

Wat is er nou verkeerd met wat ik beweerde? Ik/ wij hebben nooit gezegd dat wij dorpen tot 26 punten 500 of 3k verlagen..Ik vond het alleen heerlijk toen Angelo292 een behoorlijk deel van een dorp wegvaagde, dat kan toch? Wat heeft het dan voor zin om daarop te reageren? Als je het toch wilt weten; wij hebben tot nu toe alleen Hoofdgebouw en boerderij gekata'd of is dat wat je bedoelt met een dorp van 26, 500 of 3k punten?:rolleyes:

Over 26 punten sprak ik dan ook niet, maar kata'en vind ik gewoon kunnen & is fun. Dan moet men het dorp maar stacken en bijvullen, anders pech gehad.

Ik bedoel dus dat ik vind dat alles mogelijk moet zijn, want als men slim genoeg is zal men toch wel weer een uitweg vinden om uiteindelijk voldoening te halen.
Kan het mis hebben,maar volgens mij is het boerderijtjes slopen altijd nog een hele nuttige manier om je tegenstander tijdens een massa tijdelijk lam te leggen :D.
Dus zie niet in wat hier mis mee is.

Idd een beetje jammer maar ligt er wel aan of het front dorpen of save dorpen betreffen.
Ik persoonlijk zou front dorpen nooit helemaal slopen,maarja ieder heeft zo zijn speelstijl en die moeten we maar accepteren :)
 

DeletedUser62448

Guest
pff, ben je dom ofzo?:p
al kata je een dorp naar 5.000 is dat nog de helft..
wat ga je hierop zeggen? dat je de dorpjes naar 6k gaat kata'n & niet naar 5.000?
want dat is wat je telkens doet, je schiet telkens iets de lucht, enkel heeft dat natuurlijk geen enkele nut als je de posts beter doorleest:)
 

DeletedUser17680

Guest
pff, ben je dom ofzo?:p
al kata je een dorp naar 5.000 is dat nog de helft..
wat ga je hierop zeggen? dat je de dorpjes naar 6k gaat kata'n & niet naar 5.000?
want dat is wat je telkens doet, je schiet telkens iets de lucht, enkel heeft dat natuurlijk geen enkele nut als je de posts beter doorleest:)

Nee, ik schiet niks omhoog. Ik heb niks anders gezegd - lees jij de post eens beter door en kom maar met quotes als je ze kan vinden..
Ja, want 9818, 9995 of 10220 - 319(hoofdgebouw) - 989(boederij in het ergste geval) komt ook echt in de buurt van 6k...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Absoluut onwaar, er is NOOIT een kwalitatieve neergang geweest in zowel Cervix als DTW, in tegendeel. DA was een samenvoeging van allemaal topspelers, anders win je geen wereld en verover je geen 75% van de volledige wereld. Lees de fora van w3, want eigenlijk doet dat hier niets ter zake. Dit is w24.

Daar ben ik het niet mee eens, er zat veel klein grut tussen die met grote waarschijnlijkheid hun prestatie op w3 niet kunnen herhalen elders.

Zo voerde demo een persoonlijke haatcampagne tegen pouwer, een speler die d.m.v. geluk en een VV die zijn account redde de wereld wist te overleven toen we alreeds in een vergevorderd stadium zaten. Hoewel demo zelf een ongelooflijke kwal is, had hij wel een punt. Het was uiteraard een absurde reden om hun niet in DA te laten, omdat hij veel internt en niets waard was als speler. Dat was namelijk het geval bij de helft van de spelers.
Pouwer wist echter zijn ligging te overleven en kon van dan af aan verder internen en frontspelers os'en vanop een veilige afstand. Die speler wordt dan 3de op een wereld. "Toppers"? Mja..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62448

Guest
Nee, ik schiet niks omhoog. Ik heb niks anders gezegd - lees jij de post eens beter door en kom maar met quotes als je ze kan vinden..
Ja, want 9818, 9995 of 10220 - 319(hoofdgebouw) - 989(boederij in het ergste geval) komt ook echt in de buurt van 6k...:rolleyes:

maar Ots kata't wel meer dan alleen boerderij & hoofdgebouw?
en boerderij is nog het ergst. de tegenstander kan het niet meer deffen, & jullie ook niet.
dus dan loopt de oorlog dood.
 

DeletedUser

Guest
@sakura: een speler die zich zodanig positioneert dat hij de derde wordt van een wereld bezit ook kwaliteiten en talenten die een stuk hoger liggen dan de gemiddelde speler. Het zijn echter talenten die niet zo hoog aangeschreven stonden (en staan) maar toch een manier om dit spel te spelen. Als je altijd op het juiste moment in de juiste stam zit dan is dat geen toeval dan heb je daar een neus voor. Alles is dus afhankelijk van je definitie van topspeler en de eigenschappen die 'jij' aanschrijft als eigenschappen van een topspeler.
 
Bovenaan