Topspelers / Flopspelers

DeletedUser

Guest
Lost cause fuckt niet. Hij edelt de dorpen van Eleane = vijand.. Ze moet maar achter haar front ook verdedigen.
 

DeletedUser64109

Guest
Lost cause fuckt niet. Hij edelt de dorpen van Eleane = vijand.. Ze moet maar achter haar front ook verdedigen.

Geef ik je volkomen gelijk in kevin, dat was een grove fout van ons, maar er wordt aan gewerkt.
Wel wil ik je erop wijzen dat Modus ook niet helemaal vrijuit gaat met het clusterfuck-drama, of vind je dan weer dat Fluorescent niet geclusterfucked heeft? (Let ook op mijn verleden tijd hier, want ik zeg niet dat ze nog doet).
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me niet echt verstandig om hele oude koeien uit de gracht te halen. Want die karkassen stinken veel te hard!
 

DeletedUser64109

Guest
Ahn dus wij mogen geen op feiten gebasseerde info uit het verleden gebruiken om onszelf te verdedigen?
 

DeletedUser

Guest
Modus heeft 1 accountje gehad die Clusterfucte. Wij zijn al geclusterfuckt geweest ddoor 10+ accounts.. De feiten waar jij overspreekt dateren ook al van vorig jaar.. Die fuck was een reactie op een fuck bij ons.. In principe had fluor dat niet mogen doen.. Hij deed het toch.. Waar jij 3 maand geleden zat weet ik niet, maar dit is verleden en laat je best ook in het verleden.. Je zoekt je argumenten beter in het heden..

Hoe gaan jullie het oplossen? Nog meer defjes sturen? :D
 

DeletedUser23778

Guest
Wat een gezeeeeeeeik over die clusterfucks zeg. Doe niet net alsof het een ongeschreven regel is. Sterker nog, het is gewoon een tactiek.
 

DeletedUser

Guest
Cluster f*cken is ind gewoon een mooie tacktiek.
Stel je hebt een speler als tegenstander die enorm zijn front stackt.
Dan geraak je er amper door heen... of misschien na verloop van lange tijd en massa's clears.
Dan is het toch mooi om gewoon een jump te maken over het zwaar gestackte front ;)
 

DeletedUser59349

Guest
Cluster f*cken is ind gewoon een mooie tacktiek.
Stel je hebt een speler als tegenstander die enorm zijn front stackt.
Dan geraak je er amper door heen... of misschien na verloop van lange tijd en massa's clears.
Dan is het toch mooi om gewoon een jump te maken over het zwaar gestackte front ;)

Ieder zijn mening... Ik ben het er ook mee eens dat het een tactiek is, maar mij zal je het niet zien doen ;) Zonde van me edels (laat staan als je een farmer bent). Maar ik vind wel als je gaat clusterfucken met 3k bb's dat dat een teken van zwakte is.
 

DeletedUser23778

Guest
Inderdaad, iedereen zijn mening. Zullen altijd 2 kampen voor bestaan. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zou nooit cluster fucken met bb dorpies van 3000 puntjes.
Doe ik de moeite niet voor. Daartegen als er toevallig een bijna uitgebouwd dorpie is... of 1 waar muur op 20 sta...
Als het een faire 1 vs 1 is dan zou ik het ook niet doen.
Maar is sommige gevallen krijgt de verdediger van weet ik veel van waar allemaal os...en als je dan op je 1tje moet gaan beginnen clearen dan ben je bejaard tegen dat je er door geraakt.
Dan vind ik bovengenoemde tacktiek perfect voor toepassing.
Of zou je dan liever maanden tot een jaar liggen clearen :p Time is money.
 

DeletedUser59942

Guest
Dit is een eeuwige discussie, farmers zullen er altijd anders over denken dan spelers die deze tactiek gebruiken.
Uiteindelijk zullen er altijd bb's geedeld blijven worden, waar ze ook liggen.
 
Bovenaan