Topspeler of flopspeler?

DeletedUser77689

Guest
Tijd om dit topic nieuw leven in te blazen. Bij deze draag is Sevnx aan als (toe nu toe) grootste flop van deze wereld. Een aantal weken geleden kreeg ik de communicatie doorgestuurd die plaats had gevonden tussen 10 inch of doom en spelers van Sevnx. Hieruit bleek dat 10 inch en Sevnx al contact hadden voordat Sevnx onze stam is gejoint en wat er gestuurd is de eerste 4 dagen na Sevnx zijn toetreden. Hierin stond het plan van Jason om een massa te starten op WAU n hoopte hierbij om Sevnx naar zijn kant te krijgen. Het verhaal eindigde met dat Sevnx toch niet geinterresseerd was, dit was voor Jason meteen de reden om dit naar me door te sturen om wat extra onrust uit te lokken. Wat verder wel naar buiten kwam is dat Sevnx interne discussies over wat we van plan waren en toekomstig potentiele bondgenoten door had gestuurd en hij duidelijk melde dat hij het aanbod van Jason zeer serieus nam het leek er zelfs even op dat Sevnx ons echt zou gaan stabben. We hebben hem hier toen mee geconfronteerd en kwam een ietwat lullige uitleg dat ze het nooit echt van plan waren om de stam te verlaten. Na wat discussie binnen de stam hebben we het door de vingers gezien, we hadden namelijk 2 dingen kunnen doen: Sevnx uit de stam verwijderen waarna de kans groot werd dat hij toch de vijand zou joinen of het voorval voor dat moment in de ijskast zetten (Robienjo lag al onder vuur en hadden geen behoefte aan nog een brandhaard) we hebben toen gekozen voor het tweede.

Een paar dagen geleden opende POEF de aanval op Sevnx en serieus na nog geen 24 uur krijgen we een post op het forum, de 2 hoofdspelers van het account hadden besloten om te stoppen wegens tijdgebrek waarna de 2 co spelers ook besloten om te stoppen. Dus bij deze Jelle en Daan, #BestStammiesever#Run, Baby, Run.

Hierbij stukje bewijs:
http://prntscr.com/eabqkl
 

DeletedUser74009

Guest
Wakey wakey

Dit heb ik toch ook al geroepen met die aanvalscoordinatie die wij hadden op Time met Sevnx om vervolgens onze edels te laten slopen en daarna die dorpjes recappen. Dat was ook een vuile actie. Wie niet luisteren wil..

Overigens wel noeps hoor gezien iemand van ons gewend was aan een nb van een uurtje eerder dus kwart v d clears op stacks in nb liepen. En dan alsnog runnen
 

DeletedUser75920

Guest
Ja het is zeer tragisch wat hier gebeurd is, ook voor de aanvallende stam die het goed volhoudt (logisch als je succes haalt) lijkt het mij niet de grootste overwinning... Je wilt als aanvaller toch wel echt moeite moeten doen. 4 dagen deffen met VV vanuit alle stamgenoten maakte stacks de eerste 2 dagen onmogelijk. Frustratie is groot bij alle stamgenoten afkomstig van deze "scheitbakken".

ik citeer even een bericht van DMF of 2 helden op sokken (weet het niet precies meer)
"jammer dat er mensen zijn die denken dat ze genoeg tijd hebben voor een classic in combinatie met werk,school,privé,relaties) etc. maar blijkt dat dit helemaal niet zo is als er gedeft moet worden.....

weinig respect heb ik daarom voor de spelers van Sevnx...
#FLOP
 
Reactiescore
660
Eerst benieuwd wie het gaat worden.
 

DeletedUser78275

Guest
je bent een volle dag later. We hebben gisteren al gegokt. Je mag altijd nog meedoen. Topic flopstammen.

Gegokt? ;) Denk dat ik niet helemaal mee ben met de bedoeling van het topic. Ben beetje nieuw op het forum
 

DeletedUser72825

Guest
Afgekeurde Astronaut:

uho59oyxgzpgo.png
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ja die hoop had ik ook nog :D

Tis eerder dat ik zwaar teleurgesteld ben ik het niveau, ik nam aan dat een classic meer inhield. Als ik wist dat het op dit niveau was had ik wel vaker meegespeeld. Dit kan ik namelijk winnen :p
 
Bovenaan