Topspeler of flopspeler?

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
79624e5273e5b091c57d77fbdd4f8f7a.png

Sorry maar dat is een slap excuus, aangezien de muur duidelijk niet omlaag gaat hier , daarnaast heb ik nog wat leuke rapporten van KOH die met jullie op viktor aanvielen, er is wel degelijk contact geweest.

U so smart, je hebt gewoon weer gelijk.
 
Reactiescore
1.094
Werd gister nog een treintje gepakt door KOH :(
 

DeletedUser59375

Guest
k4iicl.png

Ik denk dat mijn cluster er ook nog wel mag zijn
Alleen zonde dat een kleinere speler de bb begon te edelen en nu uitbouwt.
 

DeletedUser75558

Guest
Welke fucktard denkt hier mijn naam te kunnen pikken?? #CC #CharlieChaplin #gatochaan
Het is niet een naam die onbedenkbaar is hoor, het is een erg bekend historisch figuur, dus ik snap je opmerking niet.
 

DeletedUser75558

Guest
Dat jij geen problemen hebt met meerdere namen voor één persoon weten we al langer dan vandaag.
Haha ik ga echt turtle nog gelijk geven ook toen die zei dat dit een grote circlejerk is, jullie willen ook niet dat ik normaal ga reageren he? Hij is onbekend op de classics en Charliechaplin is gewoon een ongelofelijke obvious naam. Als je nou il vigilante had geheten en dan aan elkaar (voorbeeld), dan gaf ik jullie wel gelijk. Althans is de serie Arrow vrij bekend, maar dat terzijde.
 

DeletedUser59375

Guest
Over die naam zie ik nu ook het probleem niet echt.
Ik begrijp zeker dat het niet prettig is ik ga ook raar opkijken als er opeens een pronoob is maar daar is dan ook gewoon niks aan te veranderen.
 
Reactiescore
510
Stiekem is het gewoon een fan van Ed.
 

DeletedUser75892

Guest
Nou ik was er ook niet mee gediend toen dat noobstammetje op W37 de naam Mental Disorder stal.
 
Bovenaan