Topspeler of flopspeler?

Reactiescore
660
Ik denk dat we terug moeten gaan naar de essentie van deze acties. Wij hebben dit gedaan omdat we zo graag willen winnen dat we het bereid zijn om op deze manier te doen. Jullie willen het op een andere manier, daar heb ik ook respect voor, maar wij denken daar gewoon anders over.

Verder heb ik nooit gezegd dat jullie te dom zijn om bgs te nemen, jullie hebben gewoon een andere kijk op het spel.

Excuseer, woensdag.
(toch niet autistisch)
 
Reactiescore
660
loool, je moet echt goed lezen hoor, alhoewel het zo duidelijk is als een klontje.

Ik zeg, dat we (woensdag dus) al tot een conclusie kwamen, bg veel helpers, intern to win, je was daarmee akkoord.
Dus ik doe nu ook een duidelijke uitspraak en of je je daar evengoed in kon vinden en dus tot een consensus kon komen.
50 consistent is al knap, maar eventueel haalbaar, veschillende binnen tien twijfelachtig, alles op 1ms , nope.

En dan ha jij die twee tot één herleiden. Haha, ja niet gemakkelijk om te overleggen met jullie

Net weer een def getimed 2ms voor mijn edel, en veel kansen waren daar niet voor.
 

DeletedUser77680

Guest
loool, je moet echt goed lezen hoor, alhoewel het zo duidelijk is als een klontje.

Ik zeg, dat we (woensdag dus) al tot een conclusie kwamen, bg veel helpers, intern to win, je was daarmee akkoord.
Dus ik doe nu ook een duidelijke uitspraak en of je je daar evengoed in kon vinden en dus tot een consensus kon komen.
50 consistent is al knap, maar eventueel haalbaar, veschillende binnen tien twijfelachtig, alles op 1ms , nope.

En dan ha jij die twee tot één herleiden. Haha, ja niet gemakkelijk om te overleggen met jullie

Net weer een def getimed 2ms voor mijn edel, en veel kansen waren daar niet voor.

En als jij goed las zag je dat ik het daarmee eens was.
 
Reactiescore
660
En als jij goed las zag je dat ik het daarmee eens was.

ja
maar je moest nog wel ff zeggen dat je er niet was gisteren
en ik dus zei woensdag (waarmee ik even die tekst vet maakte om aan te tonen dat je dat woensdag echt wel had gezegd) maar ik me alleen vergistte van dag
waarop je meldt dat je niet bereid was tot het gebruik van bots
wat we nooit interpreteerden in die vetgedrukte tekst
 
Reactiescore
298
Als er echt (constant) zo strak getimed wordt, gelooft geen haar op mijn hoofd dat dit legit is. T is verder ook niet alsof alle bots uit t spel zijn, zijn echt zat manieren die TW niet kan detecteren.
 
Reactiescore
660
Wordt tijd dat jij het even minder druk krijgt.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je zou ver gaan zeggen dat het korting op edels was vandaag :rolleyes:
Ze lopen hier dood aan 1 per uur

de5464d3d4e34c359ef64ab17b3c9c1b.png


6b0ae88fbb2db01b1f1d82235fff1dac.png
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Is van mijn account ja. Ik krijg gewoon non stop clears maar ze durven geen edels sturen. Op gisteren na dan, die zijn dan ook voornamelijk doodgelopen, dus zal nu weer relatief rustig zijn. Volgens mij verwachten ze nog steeds dat ik ga lopen als de teller over de 100 gaat.
 

DeletedUser75558

Guest
Is van mijn account ja. Ik krijg gewoon non stop clears maar ze durven geen edels sturen. Op gisteren na dan, die zijn dan ook voornamelijk doodgelopen, dus zal nu weer relatief rustig zijn. Volgens mij verwachten ze nog steeds dat ik ga lopen als de teller over de 100 gaat.
Mastermark hetzelfde verhaal hoor, die kan er net zo weinig van
 
Reactiescore
1.094
Lijkt me eens even leuk om de clusters van de verschillende mensen te bekijken.

Iemand die zijne wilt posten?
 

DeletedUser75558

Guest
Lijkt me eens even leuk om de clusters van de verschillende mensen te bekijken.

Iemand die zijne wilt posten?
Ik vind persoonlijk die van fluffy en helden extreem lelijk, allemaal uitgestrekte slangenclusters, iedereen het daar mee eens? Ik snap serieus het nut er niet van, enkel dan je af te schermen en bij verliezen in de rim lekker weer je verliezen te compenseren met interns.
 

DeletedUser74552

Guest
Ik vind persoonlijk die van fluffy en helden extreem lelijk, allemaal uitgestrekte slangenclusters, iedereen het daar mee eens? Ik snap serieus het nut er niet van, enkel dan je af te schermen en bij verliezen in de rim lekker weer je verliezen te compenseren met interns.

Die van helden is ook schijt lelijk en dat ben ik zelf. Het was nooit de bedoeling een stuk front te krijgen. We wouden rimmen deze wereld echter hebben we naar omstandigheden anders besloten. Trouwens interns hebben wij vrij weinig, zoals eerder gezegd er zijn geen banden met KOH.
 

DeletedUser75558

Guest
Die van helden is ook schijt lelijk en dat ben ik zelf. Het was nooit de bedoeling een stuk front te krijgen. We wouden rimmen deze wereld echter hebben we naar omstandigheden anders besloten. Trouwens interns hebben wij vrij weinig, zoals eerder gezegd er zijn geen banden met KOH.
79624e5273e5b091c57d77fbdd4f8f7a.png

Sorry maar dat is een slap excuus, aangezien de muur duidelijk niet omlaag gaat hier , daarnaast heb ik nog wat leuke rapporten van KOH die met jullie op viktor aanvielen, er is wel degelijk contact geweest.
 

DeletedUser74552

Guest
79624e5273e5b091c57d77fbdd4f8f7a.png

Sorry maar dat is een slap excuus, aangezien de muur duidelijk niet omlaag gaat hier , daarnaast heb ik nog wat leuke rapporten van KOH die met jullie op viktor aanvielen, er is wel degelijk contact geweest.

lol. Check je bronnen eens wat beter. Ik kan je hier de PMs plaatsen dat er absoluut geen banden zijn met KOH op tharobster na. Daarnaast heb ik nooit gezegd dat we geen DU;s hebben. Ik daag je uit een overname van 1 speler in KOH op tharobster na hier te plaatsen waar er geen muren zijn vernielt.
 
Bovenaan