Topspeler of flopspeler?

DeletedUser74009

Guest
Grap van de eeuw. Ik normaal reageren? Moet je even in het andere topic kijken knuppel. Jij blijft zelfs dingen beweren terwijl al 5 verschillende mensen dat ontkrachten (connor).
Voor je dit soort dingen tegen mij gaat zeggen moet je eerst even 3x je eigen en andermans posts doorlezen voordat je iets neerkalkt.

Ik verwijt je hier vrijwel niks, maar nachtchecks van mm heb ik niet voor het eerst deze CL gehoord. Dus ik weet echt niet wat 'verwijten' en 'nieuwe feiten die niet geplaatst mogen worden' ermee te maken hebben. Hell, ik kraak niet eens af wat je post al ben ik het niet met alles eens. Ik geef alleen aan dat het wel eerder is gebeurd, deze classic zelfs, wss staat het zelfs nog op het AF, dus dat 'wie verwacht dat nou' dan een domme vraag is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
489
Iets met de pot verwijt de ketel ...
Als je vindt dat dit een 'laffe' tacktiek is dan kan je hem idd beter blokkeren
 

DeletedUser74009

Guest
Er zijn mensen die een babbeltje met hun vijand leuk vinden, maar je hebt inderdaad mensen zoals ik die op de voorhand al hun tegenstanders blokkeerden. O.a. OnC & CnO die in het begin van de wereld in het midden lagen. Die gasten stuurde zelfs op andere werelden nachtchecks, omdat we ze hier hadden geblokt.

Dan mag ik wel 'retarded' daarin wezen, maar hoe zielig is het om nachtchecks op w53 te sturen om de activiteit op de cl te checken? Werkelijk door de grond zo laag.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Die mastermark kan niet eens aanvallen in 50ms proppen joh. Wat lult hij dan hahaha
 

DeletedUser75558

Guest
Die mastermark kan niet eens aanvallen in 50ms proppen joh. Wat lult hij dan hahaha
Daar gaat het toch niet om? Die gast kan inderdaad echt vrij weinig, maar dan gaat die online checken om wat te kunnen halen en hij praat nog over een wereldwinst voor platy (rofl)


Die mastermark kan niet eens aanvallen in 50ms proppen joh. Wat lult hij dan hahaha

Dit kunnen er veel van poef en D ook niet hoor, ik weet dat er enkele toppers in POEF zitten, maar lang niet iedereen
 
Reactiescore
660
Dit kunnen er veel van poef en D ook niet hoor, ik weet dat er enkele toppers in POEF zitten, maar lang niet iedereen

Ik snap de link goed timen en topper al niet. Vermoedelijk bestaat er een misvatting dat je enkel een topper bent als je kan snipen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
489
Jij bent echt een special kind of retarded, ga jij al je mensen waarmee je front hebt bij voorbaat effe blokkeren voordat zoiets gebeurd?

Nee wij doen dit niet, ik zeg enkel dat dit een mogelijkheid is voor jullie. Leer ff lezen special kind
 

DeletedUser75558

Guest
Haha die charlie chaplin vette rip off van nlc12 acc
Ik dacht eerst zelfs dat het de enige echte was, maar toen zag ik dat die bij fluffy in de stam enzo zat en toen hoefde ik het niet eens meer op te zoeken en ik wist het antwoord al. Toch, het is een best wel mooie naam vind je niet? Een echte topper van vroeger
 

DeletedUser74009

Guest
Ik dacht eerst zelfs dat het de enige echte was, maar toen zag ik dat die bij fluffy in de stam enzo zat en toen hoefde ik het niet eens meer op te zoeken en ik wist het antwoord al.

Want wat is dat antwoord dan?

Ed, de oprichter van Charlie Chapelin van CL11, die heeft namelijk ff heel kort op CL12 op The dying science gespeeld, met notabene je ex-co als ik het me goed herinner. The dying science zat in Spyke, de stam waar fluffybutdangerous ook in zat.
Op CL9 hebben we als stam zelfs een BG gehad met de stam van fluffy, en daar vv opgedraaid. Dat was vlak na w34 waar door het acc fluffy toen allerlei streken werden uitgehaald.

Wil geen wijsneus uithangen of deze post is geen kritiek of haat of iets op jou of D, maar vind het toch wel grappig dat jij hier tot nu toe een bepaald beeld of vooroordelen in je hoofd hebt zitten en daar niet van wilt afwijken. Ook al blijkt de realiteit anders te liggen.
 

DeletedUser75558

Guest
Want wat is dat antwoord dan?

Ed, de oprichter van Charlie Chapelin van CL11, die heeft namelijk ff heel kort op CL12 op The dying science gespeeld, met notabene je ex-co als ik het me goed herinner. The dying science zat in Spyke, de stam waar fluffybutdangerous ook in zat.
Op CL9 hebben we als stam zelfs een BG gehad met de stam van fluffy, en daar vv opgedraaid. Dat was vlak na w34 waar door het acc fluffy toen allerlei streken werden uitgehaald.

Wil geen wijsneus uithangen of deze post is geen kritiek of haat of iets op jou of D, maar vind het toch wel grappig dat jij hier tot nu toe een bepaald beeld of vooroordelen in je hoofd hebt zitten en daar niet van wilt afwijken. Ook al blijkt de realiteit anders te liggen.
Ik snap je reactie niet echt goed, het is gewoon precies zoals ik het zeg. Ik dacht meteen dat het de fake charlie was.
 

DeletedUser74009

Guest
Omdat je nooit had verwacht dat Ed bij fluffy in de stam zou spelen (c.q. de originele charlie chapelin van cl11). Maar dat heeft hij vorige classic, classic 12 wel gedaan.

Dat zeg ik dus
 
Reactiescore
660
Vandaag met fluffy wel wat pm's gewisseld waar werd ondertekend met charlie chaplin. Zou Ed bij hun spelen?
 
Reactiescore
2.039
Vandaag met fluffy wel wat pm's gewisseld waar werd ondertekend met charlie chaplin. Zou Ed bij hun spelen?

Nee Ed is ook al eeuwen gekwit

Want wat is dat antwoord dan?

Ed, de oprichter van Charlie Chapelin van CL11, die heeft namelijk ff heel kort op CL12 op The dying science gespeeld, met notabene je ex-co als ik het me goed herinner. The dying science zat in Spyke, de stam waar fluffybutdangerous ook in zat.
Op CL9 hebben we als stam zelfs een BG gehad met de stam van fluffy, en daar vv opgedraaid. Dat was vlak na w34 waar door het acc fluffy toen allerlei streken werden uitgehaald.

Wil geen wijsneus uithangen of deze post is geen kritiek of haat of iets op jou of D, maar vind het toch wel grappig dat jij hier tot nu toe een bepaald beeld of vooroordelen in je hoofd hebt zitten en daar niet van wilt afwijken. Ook al blijkt de realiteit anders te liggen.

Wie ben jij dan dat je zegt 'we een bg hadden'? :p
Was overigens ook helemaal geen bg maar een nap meen ik, enkel om we can't wat af te remmen.
 

DeletedUser74009

Guest
Weet niet meer precies wat het was met Soul bg nap gap, whatever. iig daar vv gedraaid vooral voor fluffy.
 

DeletedUser72857

Guest
Jij bent echt een special kind of retarded, ga jij al je mensen waarmee je front hebt bij voorbaat effe blokkeren voordat zoiets gebeurd?

pff jij kan ook maar alleen berichtjes sturen als het je uitkomt he, als je ergens gewoon ongelijk hebt dan vertoon je je nergens meer en verder ga je wel happen elders?

Trouwens, ik las net dat je onlangs weer 6 aanvallen telkens op 1ms timede. Ik wil nu niet klagen ofzo, maar telkens op 1ms timen ligt gewoon niet binnen de capaciteit van het menselijk lichaam. Dan mag je zo een snelle pc en internetverbinding hebben als je wil, de variatie is gewoon groter.

Ik zeg bot, zeker gezien je overal snel even vv draait en ook met 1 enkele kans percy op een paar ms gewoon snipete (wat onsuccesvol was ivm edelclears). Fijn dat je je best doet voor je stam maar ik geloof het niet. Ik heb dus ook geen hard bewijs, maar als jij dingen mag lopen roepen dan mag ik dat ook. Of zijn wij nog steeds de hypocrieten ivm een zogenaamde vv op connor?
 

DeletedUser75558

Guest
pff jij kan ook maar alleen berichtjes sturen als het je uitkomt he, als je ergens gewoon ongelijk hebt dan vertoon je je nergens meer en verder ga je wel happen elders?

Trouwens, ik las net dat je onlangs weer 6 aanvallen telkens op 1ms timede. Ik wil nu niet klagen ofzo, maar telkens op 1ms timen ligt gewoon niet binnen de capaciteit van het menselijk lichaam. Dan mag je zo een snelle pc en internetverbinding hebben als je wil, de variatie is gewoon groter.

Ik zeg bot, zeker gezien je overal snel even vv draait en ook met 1 enkele kans percy op een paar ms gewoon snipete (wat onsuccesvol was ivm edelclears). Fijn dat je je best doet voor je stam maar ik geloof het niet. Ik heb dus ook geen hard bewijs, maar als jij dingen mag lopen roepen dan mag ik dat ook. Of zijn wij nog steeds de hypocrieten ivm een zogenaamde vv op connor?
Dan wordt het nog erg lastig voor poef, aangezien ik gewoon door blijf deffen en dan mag je lekker veel edels komen doodlopen:)
 
Bovenaan