Topspeler of flopspeler?

DeletedUser78201

Guest
Nu, die jongens hebben ook de start overleefd. Ik begrijp dat je hier de start voor een stuk kan "faken". Ligging en een dosis def slaafjes (later interns) maken die fake start mogelijk of course. Helemaal noob zijn ze niet altijd. Ik wil ze nog het voordeel van de twijfel geven. Nu direct gaan schreeuwen dat dit de slechtste classic ever is zou ik niet doen. En natuurlijk kan je winnen Tim10, maar je kan evengoed pech hebben in de volgende classics ook en weer tegen een mastermark achtig typeke komen.
 
Reactiescore
510
Mwah, denk dat Classic 10 een nog lager niveau had hoor.
 

DeletedUser75892

Guest
Mwah, denk dat Classic 10 een nog lager niveau had hoor.
Speelde jij classic 10? :eek:

Ik denk dat het gemiddelde niveau toch hoger lag op classic 10 dan hier hoor. Ik zou zelfs classic 10 boven classic 12 plaatsen qua niveau maar dat lag misschien aan mijn windrichting ofzo.
 
Reactiescore
510
Wat ga je nou gemeen doen
 

DeletedUser77689

Guest
Misschien is het een idee dat ipv dat er constant weer gejankt word over ''het niveau'' dat de ''toppers'' die zichzelf nu aangesproken voelen hun stam verlaten de ''spelers met laag niveau'' overnemen en vervolgens het gevecht met elkaar uitvechten. Als alle ''toppers'' elke keer clusteren dan zal er idd weinig niveau overblijven en zal de wereld toch wel gewonnen worden door de stam die aan het eind van de wereld de meest activiteit heeft.
Of een idee om gewoon niet meer te starten als het niveau toch tragisch is?
 
Reactiescore
1.892
Dat moment dat 7 uur lang lopende edels doorkomen en het wordt afgedaan als CF. I lolled :D

[13:50:52] XXX : je bent aan het cfen man :p
[13:51:23] Jonathan: CF'en?
[13:51:28] Jonathan: Waar?
[13:52:07] XXX : 561|456
[13:52:09] XXX : deze?
[13:52:15] Jonathan: (rofl)

689885743097c7ffaac51745fe5c2e1d.png
 
Reactiescore
1.094
Behalve dat boer limiet cfs vrij kansloos zijn, zou het normaal over barbs gaan. Dits gwn vijandige overname
 

DeletedUser77646

Guest
Speelde jij classic 10? :eek:

Ik denk dat het gemiddelde niveau toch hoger lag op classic 10 dan hier hoor. Ik zou zelfs classic 10 boven classic 12 plaatsen qua niveau maar dat lag misschien aan mijn windrichting ofzo.

classic 12 was inderdaad meer uitputtingsstrijd dan skill. enkel op Paramore. hebben ze bewezen dat ze echt goed zijn.
 

DeletedUser75558

Guest
Ik denk dat het wel duidelijk is dat Mastermark echt de speler is die classic gewoon belachelijk maakt met zijn niveau.

e2bec6b840c10a305118f4cd5c8e8723.png

Na een massa van mastermark kon hij weer eens niks pakken, terwijl die 3 keer zo groot is, dit is het vervolg.
Natuurlijk logisch dat je een bericht terug stuurt, nadat wij dat sturen. Hij had de mededeling al voor 9 uur s'avonds gechecked, dus was sowieso al een online check, maar dat kan ik natuurlijk niet bewijzen. Maar daarna stuurt die nog een onnodig dom bericht in pm, om natuurlijk weer effe te kijken of sven offline is, om effe gratis dorpen mee te snoepen. Dan dit:

d1dc50b95ee2206aa7756b867305e268.png


Nu is het wel duidelijk dat het een online check is, geeft al weer aan wat voor een laag niveau die gast heeft en niet eens kan winnen als die 3 keer zoveel dorpen heeft.

0905d33bb07213f4c685ffe91be45e16.png

https://gyazo.com/0905d33bb07213f4c685ffe91be45e16
Mastermark jij bent echt degene waardoor mensen denken dat classic een steeds lager niveau krijgt.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je moet zo geen foto's maken als die op je eigen stam ook van toepassing zijn...

Ik had blijkbaar beter te term 'verwijten' in plaats van 'fotos' gekozen...


Ik heb zelf tegen mastermark gedeft en ik heb daar ook mijn bedenkingen bij gehad. Maar sinds ik tegen alexander en zijn leger slaven sta weet ik wel beter ;)
 

DeletedUser75558

Guest
Ik had blijkbaar beter te term 'verwijten' in plaats van 'fotos' gekozen...


Ik heb zelf tegen mastermark gedeft en ik heb daar ook mijn bedenkingen bij gehad. Maar sinds ik tegen alexander en zijn leger slaven sta weet ik wel beter ;)
Zie het als spartacus die in opstand komt tegen het bewind van mastermarkB

Block m gewoon? Ben je van het gezeik af

Natuurlijk, maar je verwacht toch niet dat iemand zoiets doet?
 

DeletedUser74009

Guest
Not sure maar heeft tim010 het ook al niet een keer aangekaart op het forum? In dat geval is het wel een beetje het verhaal van de ezel en de steen.
 

DeletedUser75558

Guest
Not sure maar heeft tim010 het ook al niet een keer aangekaart op het forum? In dat geval is het wel een beetje het verhaal van de ezel en de steen.
Ik heb het gevoel dat jij echt niet eens van plan bent uberhaupt normaal te reageren, je komt hier enkel om alles af te keuren van wat elk |D| lid zegt, in dat geval kan je beter gewoon je af account effe verwijderen en enkel in game gaan spelen. Nieuwe verwijten, sinds wanneer mogen die niet hier gegooid worden? Het is toch een nieuwe feit, of snap jij snap niet wat dat woord inhoudt?
 
Bovenaan