Toppunt van PP abusen?

DeletedUser79373

Guest
We weten ondertussen allemaal wel dat als je iets op Tribal Wars wilt doen, het gebruik maken van PP bijna een must is. Toch denk ik dat Storiedcrusher dit wel naar een heel nieuw niveau tilt. Het hebben van een adelshoeve nog voor je beginnersbescherming is afgelopen is nu toch een beetje overdreven :D
 

DeletedUser72496

Guest
Slimme tactiek eigenlijk. De koers op de Premium beurs staat hoger dan tijdens de lancering van de wereld waardoor hij minder pp zal verbruiken tijdens zijn boost.
 

DeletedUser79373

Guest
Ik weet niet of dit zozeer een teken is van tactisch te zijn, of gewoon laten zien dat je het meeste geld kunt pompen in tw :) het is door zo'n zaken dat nieuwe spelers niets meer kunnen doen in tw naar mijn mening.
 

DeletedUser73162

Guest
Dit is elke wereld zo en deze wereld is niks nieuws.
 
Reactiescore
2.478
Slimme tactiek eigenlijk. De koers op de Premium beurs staat hoger dan tijdens de lancering van de wereld waardoor hij minder pp zal verbruiken tijdens zijn boost.

Als ik nog eens een wereld begin was ik dit sws van plan:engel:
 

DeletedUser79303

Guest
Ik weet niet of dit zozeer een teken is van tactisch te zijn, of gewoon laten zien dat je het meeste geld kunt pompen in tw :) het is door zo'n zaken dat nieuwe spelers niets meer kunnen doen in tw naar mijn mening.

Het is wel tactisch en het hoeft geen cent te kosten. Jaren geleden kocht ik nog wel eens pp zodat ik PA en dergelijke aan kon zetten. Sinds je gs voor pp kan verkopen, heb ik nooit ook maar 1 cent meer uitgegeven en duizenden keren meer pp op mijn account staan dan ooit.

Met deze beurs komt er een heel nieuw tactisch gedeelte bij aan het spel. Namelijk het farmen van pp wat iedereen, naar mijn idee, erg makkelijk kan doen. Als je op een wereld start om pp te farmen en je hebt genoeg tijd te investeren (maar veel minder dan serieuze werelden), dan vind ik het gefaald als je minder dan 20k pp farmt.

En met 10k pp alleen al kan je in deze fase van de wereld in de rim beginnen en een dorpje tot 6k pompen binnen een week.

edit: Er zijn maar twee nadelen voor zover ik zie:
1. Je moet één wereld voorbereiden voor de ander.
2. Anderen kunnen er voor kiezen om geld te investeren en hoeven zo geen voorbereidend werk te doen, wat als oneerlijk ervaren wordt.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Mijn co heeft W61 gewoon weer 10k pp weten binnen te halen, als je daar gewoon goed in bent kan je lekker abusen wat je wilt en dan is het zeker chill om dat in latere fase te doen met een mooie koers.
 
Bovenaan