Toppers & floppers

Reactiescore
389
Verslagen tegenstanders nog geen 3,2 k
En wel een dorp geedeld van ruim 4K punten
Dat is heel knap
Zeker als het dorp was van een topspeler
 
Reactiescore
1.149
Ok dus dialgaman, ik zal je even vertellen wat de situatie was.


Er is toch ook gewoon geboost? Danwel middels premium punten.

Ja het klopt dat er pp gekocht is op wurm , denk dat dit eigenlijk wel bijna iedereen doet in top 25.
Hebben ook dagen geen pp uitgegeven , dus dat we zo hard geboost hebben is ook een beetje bullshit.
Maar ok als je het over boosten hebt dan heb je wel gelijk.


Je zag pas een stijging van OD toen de edels al liepen, dus je neemt het risico om je edelmannetjes totaal 07:36:21 te laten lopen. Dat betekent dus dat je ze om 00:23 hebt gestuurd. Dat is best wel een risicotje, zeker gezien demarkie niet heel veel farmt noch rooft.
Demarkie stuurde zijn off troepen naar Solar Ecplise? Die moet je mij even uitleggen, want dat is mij volstrekt onlogisch. Waarom zou die dat doen?



Die OD stijging klopt niet helemaal , wij waren al 2 dagen demarkie aan het onderzoeken en keken elke stap dat hij maakte.

Wat hadden we nu gezien gisteren , dat hij als aanvaller verslagen tegenstanders had bijgekregen en zijn buur had als verdediger tegenstanders bij .

Dit was echter niet zo veel , dus wij hadden wel al een vermoeden dat dit dorp niet zo heel veel troepen ging hebben.

Niet enkel om deze reden maar zijn farm was rond 50-60K per dag max. en zelfs roof haalde die maar 12K.

Aangezien het 7u36 lopen was hadden we meer nodig dan onze troepen alleen.

Wij hadden idd genoeg troepen om hem te clearen maar door de lange loopafstand wouden we sowieso toch nog wat anti snipes erbij gooien , want dit was hoe dan ook een moeilijke operatie.

Dus hadden we het plan dat ik mijn clear los gooi met daar 4 groene edels achter waar stamleden mee mochten snipen.

Aangezien dat onze stam zo behulpzaam is hebben er nog stamleden snipes tussen gekregen waaronder een snipe van solar eclipse.

Ik denk dus ook dat demarkie een tegenaanval stuurde op solar zijn anti snipe ( want niet de slimste keuze is)


Danwel kunnen wij ook concluderen dat demarkie gewoon een dikke noob is. Zo je troepen 'dood' laten lopen en zelf niet c-snipen en maar gokken op de burgerwacht! Dat waren zure premium puntjes.

Met alle respect voor demarkie , hij is idd een dikke noob en daarom hebben wij het risico genomen wat dus goed is uitgepakt ;)

Ik heb oprecht moeite gehad om dit normaal te kunnen lezen, toch knap dat een account wat al drie jaar op het AF zit nog niet normaal kan quoten.

Het verhaal wordt in ieder geval wel mooier dan dat jouw stamgenootje schetste. Leuk dat jullie anti snipes hebben gezet, gefeliciteerd met een gratis 5k dorpje en op naar de volgende!

P.s.
Mijn idee om dit AF even wat leven in te blazen is dus wel gelukt. Nog niet zoveel als ik hoopte, maar we zijn onderweg! :biggrin:
 
Reactiescore
1.962
Ik heb oprecht moeite gehad om dit normaal te kunnen lezen, toch knap dat een account wat al drie jaar op het AF zit nog niet normaal kan quoten.

Het verhaal wordt in ieder geval wel mooier dan dat jouw stamgenootje schetste. Leuk dat jullie anti snipes hebben gezet, gefeliciteerd met een gratis 5k dorpje en op naar de volgende!

P.s.
Mijn idee om dit AF even wat leven in te blazen is dus wel gelukt. Nog niet zoveel als ik hoopte, maar we zijn onderweg! :biggrin:

Speel jij nou serieus weer Niels?
 
Reactiescore
1.149
Speel jij nou serieus weer Niels?
Nou, serieus is een groot woord. Je kan het beter omschrijven als ‘delegeren’.

Als ik het zo lees kon je het beter dood laten

Poh, ja. Had al wel een verwachting dat het niveau iets lager zal liggen. Was op 73 (?) al wel te merken. De wereld is echter nog jong, dus we gaan het zien.
 
Reactiescore
389
Zie dat sommige denken dat punten belangrijke is dan troepen
En wel veel pp gebruiken
Het is fijn dat zulke spelers geedeld worden
Wel eens waar door een andere pp gebruiker en waarschijnlijk heel veel pp
Dat heeft misschien als effect dat hij veel meer pp gaat gebruiken in 91
Of iets anders gaat spelen
—-
Verwacht dat beide geboost hebben via premiumbeurs
Dat ze op de hoogte worden gesteld door andere spelers dat ze gs er op gaan zetten
Dit effect is groter dan het hebben van een mb
Wel appart dat dat geen ban oplevert
Dit voordeel kan makkelijk vermindert worden
Zorg er voor dat gs pas gekocht kan worden na iets willekeurigs bijvoorbeeld iets random tussen 15 en 60 minuten
 
Reactiescore
138
Zie dat sommige denken dat punten belangrijke is dan troepen
En wel veel pp gebruiken
Het is fijn dat zulke spelers geedeld worden
Wel eens waar door een andere pp gebruiker en waarschijnlijk heel veel pp
Dat heeft misschien als effect dat hij veel meer pp gaat gebruiken in 91
Of iets anders gaat spelen
—-
Verwacht dat beide geboost hebben via premiumbeurs
Dat ze op de hoogte worden gesteld door andere spelers dat ze gs er op gaan zetten
Dit effect is groter dan het hebben van een mb
Wel appart dat dat geen ban oplevert
Dit voordeel kan makkelijk vermindert worden
Zorg er voor dat gs pas gekocht kan worden na iets willekeurigs bijvoorbeeld iets random tussen 15 en 60 minuten

Wij hebben aan de start pp beurs gedaan ja en meerdere dagen ook .

Maar nee niet door dingen af te spreken ofzo , we waren wel best gewoon actief.

Maar momenteel zijn we die puntjes ook aan het terugverdienen hoor.

7K + PP vandaag verdiend , het is maar hoe je er mee omgaat.
 
Reactiescore
389
Dat is veel 7k dat is soms wat ik in totaal farm in een wereld
Wel vaker iets meer maar ook wel eens niet
Weet niet hoe de verhouding is in jou continent
Hier is het rond de 90 a 95 momenteel
Ben verrast dat je geen info kreeg van pp farmers
Dan zijn sommige die dat wel krijgen veel minder actief dan jou of ze zijn minder goed dan jou
Heb zelf wel eens zo verzoek ontvangen om door te geven als ik gs ga verkopen in ruil voor een nap
Verwacht dat andere spelers wel akkoord erop gaven
Daarom weet ik zeker dat spelers het deden
 
Reactiescore
1.149
Oh oh!! Here we go!


07471ff2929692d68df0f9fcb6cc4347.png
 
Bovenaan