- Reactiescore
- 60
Ik denk dat meneer doelt op mijn "DNA top" bericht.over zijn eigen anti snipe klopt , hij heeft niets over mij gezegd ?
We hebben t dorp toch? Hebben we goed gedaan
Ik denk dat meneer doelt op mijn "DNA top" bericht.over zijn eigen anti snipe klopt , hij heeft niets over mij gezegd ?
ik ben blij voor jou dat er iemand haptHet was verder ook gewoon een joke, te zien aan de (/s) voor sarcasme. Maar fijn dat er toch gehapt wordt
en die iemand is niemandik ben blij voor jou dat er iemand hapt
en die iemand is niemand
Mijn spisjon had mij dit nog niet verteld.. nu zojuist wel, je hebt gelijkover zijn eigen anti snipe klopt , hij heeft niets over mij gezegd ?
ik dacht dat jij niet te veel tijd op t AF ging besteden maar toch ben je hier weer, spreekt jezelf wel vaak tegen he??Aandacht tekort?
ik dacht dat jij niet te veel tijd op t AF ging besteden maar toch ben je hier weer, spreekt jezelf wel vaak tegen he??
Hardlopers zijn doodlopers. Jullie hebben misschien een slag gewonnen, maar niet de oorlog. Early boeit geen reet. Zeker niet wanneer er zo kansloos met pp gesmeten wordt.Ik denk dat meneer doelt op mijn "DNA top" bericht.
We hebben t dorp toch? Hebben we goed gedaan
??Ik was hier om iets uit te leggen , maar goed je hebt gelijk .
Een goede avond Vertile!
René noobHier kan ik van genieten, kaarsvet is lekker had aan het knallen op wurm en de boost beschuldigen komen al na de eerste week. Dankjewel voor alle aandacht maar beter ga je plaatjes maken ofzo.
Does lief