Topic tegen Topicgeilers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste forumgangers,

Ik heb hier een vraag(opmerking) voor iedereen die zich hier op dit forum bevindt.


STOP MET HET OPENEN VAN NIEUWE (ZINLOZE) TOPICS :mad:!


Even voor de duidelijkheid:

- Zoek je een co, wil je jezelf aanbieden als co, zoek je een premade, of wil je leden voor je premade? dan open je een topicje in het w19 aanvragen en aanbiedingen gedeelte van dit forum en dus niet tussen de normale topics!

- Heb je vragen en/of opmerkingen over dingen omtrent tribalwars, dan open je een topic met je vraag in het vragen-topic van tribalwars, mocht je vraag daar al niet staan.


Bij voorbaat dank voor het leesbaar en overzichtelijk houden van dit forum :)

Mvg

W.


p.s. dit topic valt niet onder topicgeilers ;) , normaal open ik nooit topics, maar dit gaat gewoon te ver..
 

DeletedUser40402

Guest
Een spammer zegt tegen andere spammers dat ze geen topics meer mogen openen, leuk :D
 

DeletedUser

Guest
Dat zullen ze binnenkort wel weten :) mods hij is een enorme spammer, geef hem gewoon een preventieve ban :D zou jullie werk veel makkelijker maken ;)

Nu stil zijn :p , al mijn oude waarschuwingen zijn verlopen behalve die ene die ik heb gekregen toen jij het w16 forum had gespamd en ik alles ging overspammen xD :D

verder: BUMP
 

DeletedUser

Guest
Nu stil zijn :p , al mijn oude waarschuwingen zijn verlopen behalve die ene die ik heb gekregen toen jij het w16 forum had gespamd en ik alles ging overspammen xD :D

verder: BUMP

Je moet zorgen dat je er altijd 1 hebt zodat je meteen de dag daarna en alweer 'vrij' bent ;)
 
Reactiescore
1.532
Ja, de boodschap is wel duidelijk.

Wouter is topicgeil, en wil tegen de andere topicgeilers zeggen dat ze geen onnozele topics moeten openen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan