Top Spelers

DeletedUser

Guest
Verwijderd je bent gewoon naab :D

En Bantex, succes IRL, is een stuk leuker dan TW, ik heb het al ervaren :p:p

zegt degene die op W21 eerst is gepowned door /Care en vervolgens door WAR...:rolleyes:

gaat wel lekker toch ^^
jammer dat het niet zo ging vanaf het begin,
want als er eenmaal een goede start is gemaakt met deffen,
gaat het vervolg ook vaak beter,
maarja,
de start maken is meestal het lastigste :p

heb je helemaal gelijk in, als het eenmaal goed staat is deffen haast geen werk meer:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51186

Guest
Laksheid?

Geef dan gewoon toe dan je geen held in deffen bent. Niet om je verder af te vallen maar met jou cluster had je gewoon je front in orde kunnen hebben. Nadat je de eerste keer aanvallen kreeg was je in principe gewaarschuwd maar toen de tweede golf kwam had je nog de boel niet in orde.

Verder toch erg jammer om te zien dat zoveel NOT-ers stoppen.
Arme amre stakker, wij hebben een slechte start gemaakt en jij hebt daarbij een plaatje van mij geschept van wie ik niet ben. jammer is dat maar ik denk dat ik dat toch aan mijzelf te danken heb.
zoals je zelf zegt; met een cluster als dat van bantex kun je makkelijk deffen en daar ben ik het mee eens. de 1ste golf ging slecht was ik niet op voorbereid maar ging wel goed. 2de golf ging uitstekend en de 3de golf was laxheid uit mijn kant en daar heb ik NOT! mee op gescheept. mijn wel gemeende excuses daarvoor richting NOT!

ja, heb je gelijk in. Je had dan ook het grote voordeel dat je kon nachten doordeweeks:)
als we er waren, verloren we geen dorpen, als jij er was, verloor jij geen dorpen ^^
Nu zit er 1 of andere leukerd op die het leuk vindt om onze treintjes te killen:(
de nachten die ik doorbracht merkte ik terug op mijn school prestaties. daarom heb ik besloten te stoppen.

verwijderd je bent gewoon naab :D

En Bantex, succes IRL, is een stuk leuker dan TW, ik heb het al ervaren :p:p
thx mate!

ja maar op goed zetten was me een best werkje:).

was mijn account zo'n puinhoop dan? of was dat vanwege de clears die binnenkwamen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
door de aanvallen:), veel def was al dood enzo maar het is nu aardig recht gezetXD.
 

DeletedUser14725

Guest
Het is al weer even stil geweest namens mij. Er zijn wat mensen die wat geschreven hebben over mij. Zoals sarcastische complimenten. Jammer jongens word eens volwassen.

Hoe dan ook. Ik heb al een tijdje geleden besloten te gaan stoppen op deze wereld. Ik ben iemand met steeds minder tijd en die tijd die ik heb wil ik liever niet stoppen altijd in TW. Ik heb hiernaast ook nog een RL en die is mij dierbaar. Ik vind het jammer mijn account achter te laten op wereld 15 maar ik weet zeker dat dat NOT! wel iets met mijn account kan. Daar ligt mijn trouw nog altijd.

Ik wil TcF een klein complimentje geven op de acties de ze hebben gedaan. Het was niet veel maar genoeg voor mij om te beseffen dat ik niet meer nachten wakker wil liggen om OS te sturen. En met een beetje laxheid uit mijn kant hebben ze dorpen kunnen overnemen. Gefeliciteerd jongens ;) als was het niet noemenswaardig.

Ik neem geen afscheid van W15 en blijf het AF lezen.

Maar ik heb geen tijd meer voor Bantex helaas. Bedankt iedereen voor de mooie en fantastische tijd die ik hier heb beleefd. En dan met name aan de ex Sym. leden. (ook zij die later mijn vijand werden)

Weer eentje die weg gaat :(.
Ach, ik snap het wel. kan het de laatste tijd ook minder en minder opbrengen.
 

DeletedUser

Guest
Arme amre stakker, wij hebben een slechte start gemaakt en jij hebt daarbij een plaatje van mij geschept van wie ik niet ben. jammer is dat maar ik denk dat ik dat toch aan mijzelf te danken heb.


Arme stakker? Zie mij ergens respectloos zijn tegenover jou zijn? Denk dat je zulke opmerkingen beter achterwege kan laten voordat ik boekje over jou open doe. Mijn beeld wat ik van heb jou heb je inderdaad helemaal aan jezelf te danken door je eigen acties en handelingen.
 

DeletedUser17472

Guest
haha jus....ik zie dat jij toch ook terug blijft komen op het AF, ondanks dat je gestopt bent :p
 

DeletedUser51186

Guest
Arme stakker? Zie mij ergens respectloos zijn tegenover jou zijn? Denk dat je zulke opmerkingen beter achterwege kan laten voordat ik boekje over jou open doe. Mijn beeld wat ik van heb jou heb je inderdaad helemaal aan jezelf te danken door je eigen acties en handelingen.

Van mij mag je dat boekje open doen als je wilt. Ik heb een aantal dingen niet handig aangepakt. Maar uiteindelijk doet iedereen dat wel eens een keer. En wij hebben beide een andere mening daarover dat kan. Maar er is weinig waar ik spijt van heb.
 
Reactiescore
323
Arme stakker? Zie mij ergens respectloos zijn tegenover jou zijn? Denk dat je zulke opmerkingen beter achterwege kan laten voordat ik boekje over jou open doe. Mijn beeld wat ik van heb jou heb je inderdaad helemaal aan jezelf te danken door je eigen acties en handelingen.

Je hoeft niet te verwachten dat iedereen evenpro is als jij :p
 
Bovenaan