Top of Fop spelers

Reactiescore
5
iedereen die nu verslagen tegenstanders aan het farmen is met elkaar is een grote flop. krijg je een verkeerd wereldbeeld van is gw jammer. het is gegaan zoals het gegaan is je hebt moeten deffen of niet.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
iedereen die nu verslagen tegenstanders aan het farmen is met elkaar is een grote flop. krijg je een verkeerd wereldbeeld van is gw jammer. het is gegaan zoals het gegaan is je hebt moeten deffen of niet.

Iedereen die nu barbarendorpen aan het edelen is omdat ze dorpen verliezen aan de vijand is een grote flop. Krijg je een verkeerd wereldbeeld van is gwn jammer, het is gegaan zoals het gegaan, of je nou weggespeeld wordt of niet.
 

DeletedUser3809

Guest
Er waren een paar die het wilden verdelen maar na een stemming bleek een dikke meerderheid tegen het verdelen van de awards, dus ze zijn gewoon voor wie ze halen kan. Aan het eind zullen we zien wie dat zijn.
 
Reactiescore
685
Whale, runner 5 noobstiaan.

allemaal afgesproken wie wat wordt. aanvaller/verdediger/os'er van de wereld. trieste zaak ze kunnen beter die moeite gebruiken met het eindigen vd wereld.

Dat er als aanvaller nog geboost word is niet heel raar. Je moet immers nog een x aantal procent, En dat er dan iets overdreven veel clears wordt gegooit dat is logisch. Dan moet de nummer 1 maar niet stoppen. (dit geld overigens niet voor deze wereld).

Dat de Verdediger/Os'er geboost wordt vind ik bij nader inzien ook niet netjes. In eerste instantie was ik hier wel voor en heb zelfs nog meegeholpen om de Os'er te boosten. Maar hier verander je inderdaad het wereldbeeld mee.

Maar volgens mij worden deze ondertussen ook niet meer geboost.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
en nog onjuiste namen ook. geen idee hoe je ooit bij noobstiaan komt. Ja het is bekend dat devin nr 1 OD graag wil worden, maar daar gaan we niet voor boosten hoor. Als we al boosten is het om te voorkomen dat iemand anders de rang inhaalt die we al hebben (iets wat laurens op w49 probeerde :p). ik ben geen @Clickb*it :p (plus geen boerlimiet waardoor de leuke rapportjes niet kunnen)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Het boeit me niet zoveel eerlijk gezegd.

Vlekje is by far de beste speler dus who cares ‘bout these scrubs?
 

DeletedUser78972

Guest
Ik weet idd niet waar je dat vandaan haalt maar noob heeft nog niet geboost en als ik dat aan het eind wil doen moet ik dat zelf weten met me eigen troepen.

Verder neem ik dit niet serieus aangezien je zelf een dikke flopper ben die alleen maar napjes afgesproken heeft op deze wereld en amper inzet heeft voor ze eigen stam en een eigen stammie gecleard heeft en altijd al bij ons in de stam wil komen dus Wie is Nou de flop lol
 
Bovenaan