Top of Fop spelers

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
nielsen2830 is een echte topspeler. Vraagt aan stamleden of ze off of def spelen en hoeveel troepen ze hebben. Na inventarisatie ( geef toe niet handig om je troepenaantal door te geven) wordt ik uit de stam gegooid en valt hij me aan en neemt me over. Echt nog nooit meegemaakt zolang ik TW speel :confused:

Precieze aantallen altijd in de grijze zone houden. Desnoods overdrijf je je hoeveelheden ernstig of zeg je def te hebben staan van een verre vriend, schrikt het gros van de noobs al af. Verder zal je ook wel weinig troepen hebben gehad als hij je direct ging en kon overnemen. Maar het is wel een stab, sneu dat je hier slachtoffer van bent geworden.
 

DeletedUser69389

Guest
Vertrouwen hebben in elkander is zo 2017. Je kunt tegenwoordig niemand meer vertrouwen behalve jezelf.
 
Reactiescore
1.165
Flop : Gambling Death, met 4 man op dit account en nog steeds niet in staat om sinds 3 maart (!!) een dorpje te edelen. Op dit moment verruit het zwakste account van Chill, maar misschien ook wel één van de belangrijkste. PIG kan daar voor heel wat gevaar zorgen als ze het niet snel op orde krijgen.
 
Reactiescore
535
Flop : Gambling Death, met 4 man op dit account en nog steeds niet in staat om sinds 3 maart (!!) een dorpje te edelen. Op dit moment verruit het zwakste account van Chill, maar misschien ook wel één van de belangrijkste. PIG kan daar voor heel wat gevaar zorgen als ze het niet snel op orde krijgen.

Zal binnenkort wel geinternd worden net als driesbiljart tijdje terug.
 
Reactiescore
1.478
Maar dat zorgt ervoor dat er ruimte komt voor een extra lid, dus dat is alleen maar mooi.
 

DeletedUser69112

Guest
Blijkt dat uitgerekend vandaag Zlatan het kopje gaat buigen, hopelijk niet de genadeslag voor Rose.

e4j5o5dx0rj.png
 

DeletedUser72076

Guest
Nu er toch wel weer wat meer activiteit is op deze wereld
En ik geforceerd word door aldo om deze threat actief te maken

Lijk het mij de uitgesproken kans om eens objectief te kijken naar bekender wordende spelers op deze wereld. Beginnend met een account waar in de vorige GA lijstjes zeker over gesproken is: Hyperactivity Disorder. Dit team heeft zoals velen wel weten het een ander op hun naam staan qua problemen met overstappen en dergelijke acties. Maar dit is nu even niet van belang. Dit account staat voor de duidelijkheid in het wit aangegeven in het onderstaande kaartje
HYPER.PNG

Ik denk dat dit account zeker een top speler zou kunnen zijn, een potentiële kanshebber om dominantie te laten zien in het oosten. Ze hebben hoogstwaarschijnlijk nog veel def klaar staan in hun achterland en ik verwacht dat dat achterland uitbreid en dichtgroeit in de komende weken. Ze hebben geen geweldige ODD of ODA maar ik denk dat de locatie en het feit dat ze nog niks verloren hebben terwijl ze toch aan het front liggen laat zien dat ze echt wel een mogelijke topspeler zijn.
 
Reactiescore
1.165
Lijkt mij nog lastig te zeggen, reden dat ze niks verloren hebben is te wijten aan dat Chill hem in zijn TikTak tijd niet aanviel. Daarnaat heeft hij nu nog een nap met zijn oud stamgenoten. We zullen wel zien wat het brengt zodra hij de eerste incommings krijgt.
 
Bovenaan