Top- of Flopstammen

DeletedUser67609

Guest
Rutger ga niet fokken met Thomas anders mag je niet op de w30 meeting komen. Nouja het mag wel maar dan kunnen wij je veiligheid niet garanderen.
 

DeletedUser44415

Guest
Jij bent een noob, jij laat je door alleen Noire wegspelen! :eek:

Ik bedoel, Jordi en Sander onder mijn schoen vriend. :eek: :eek:

Jordi en Sander jullie zijn helden hoor! :eek:

Laat me gewoon zeggen dat ik teminste nog trots ben op mezelf dat ik door een vijandige stam neergehaald ben, zoals tw ook voor staat, dan dat ik ben overgelopen naar een vijandige stam. Ik wist voordien ook wel dat ik hetzelf niet kon halen tegen Noire of +/-, maar ik moest elke goede speler gaan overlopen is er geen tribal wars meer. Dat heb ik dus op deze wereld goed genoeg gemerkt als er iets misloopt dat men overloopt gewoon om hun account nog te kunnen behouden terwijl er elke 4 maand een nieuwe wereld begint waar je een nieuwe start kan opdoen & kan hopen op een stam met goede richtlijnen, stamsamenwerking & stamsfeer.

Uiteindelijk benoem ik hierbij Noire ook niet echt de deftige speler die ik in ogen had, dus dat jij hun onder je schoen hebt, mag je er zeker trots op zijn want jij bent inderdaad ook zo'n knul die uit angst voor reputatie gaat weglopen. Maakjenietdruk vind ik nog het ergste van allemaal, die gozer gaat gewoon lopen terwijl die nog niets gehad heeft, & het feit dat hij van stam gevlucht is ligt zeker wat op me lever. Nog een feit dat er hier nu weer wordt gesproken over internen, heeft maakjenietdruk zeker niet te klagen dat hij zo hoog op rang staat want de helft bestaat uit interns. Dan nog roepen dat ik ga stoer doen, nee, ik ben totaal tegen principe dat spelers de vijandige stam gaat inkruipen & daar blijf ik ook bij. Je blijft in je stam, of bij je bondgenoten-stam, al kan je het niet halen. Of je kan een verrader uithangen & naar de vijand toe kruipen. Zeg eens noobje, hoop je werkelijk daarmee een goede reputatie te kunnen behouden?
 

DeletedUser67609

Guest
mag je er zeker trots op zijn want jij bent inderdaad ook zo'n knul die uit angst voor reputatie gaat weglopen. Maakjenietdruk vind ik nog het ergste van allemaal, die gozer gaat gewoon lopen terwijl die nog niets gehad heeft, & het feit dat hij van stam gevlucht is ligt zeker wat op me lever. Nog een feit dat er hier nu weer wordt gesproken over internen, heeft maakjenietdruk zeker niet te klagen dat hij zo hoog op rang staat want de helft bestaat uit interns.

Ja ga vooral praten over zaken waar je de feiten niet van weet. Mensen die zelf allemaal voor mij gestopt hebben waar ik een goede band mee had. Om maar Robin DDM, Cona (die nu wel weer terug zijn) Roy en jij te noemen. Ik heb geen zin om in een stam te zitten waar ik geen plezier in heb en dat die eerste 2 spelers nu weer terug zijn kan ik natuurlijk achteraf ook niks mee en ik ga dan ook niet terug bij hun de stam in.

Ook zie je mij nooit klagen over internen of iets dergelijks dus ik vraag me eigenlijk af of je weer hebt gedronken ofzo?
 

DeletedUser44415

Guest
Ja ga vooral praten over zaken waar je de feiten niet van weet. Mensen die zelf allemaal voor mij gestopt hebben waar ik een goede band mee had. Om maar Robin DDM, Cona (die nu wel weer terug zijn) Roy en jij te noemen. Ik heb geen zin om in een stam te zitten waar ik geen plezier in heb en dat die eerste 2 spelers nu weer terug zijn kan ik natuurlijk achteraf ook niks mee en ik ga dan ook niet terug bij hun de stam in.

Ook zie je mij nooit klagen over internen of iets dergelijks dus ik vraag me eigenlijk af of je weer hebt gedronken ofzo?

Dat is dus juist zowat de reden waarom ik de stam niet zou leaven & juist zou verder verkennen + de nieuwe spelers opleren (al ex-leider moet je daar tijd kunnen insteken & motivatie ervoor hebben wat jij dus duidelijk niet hebt om nieuwe spelers leren te kennen). Dus echt een puur zwakzinnige reden om een stam te leaven, wat jijzelf dus ook wel samen met DDM opgericht hebt. Wat voor fun heb je dan om daarom een vijandige stam in te gaan? Rofl I've no clue about that.

Ik heb ook niet gemeld dat jij erover zat te klagen, wel je nieuwe stamgenoten van je tegenover ODA terwijl jijzelf tot de top geïnternt hebt, dus moet ik daarvoor dronken zijn om dit te gaan melden? Je klaagt wel steeds over Joran, maar zeg eens, je hebt zoveel geïnternt van Vert., vind je jezelf nu goed bij dat je bij de vijand zit?
 

DeletedUser67609

Guest
Dat is dus juist zowat de reden waarom ik de stam niet zou leaven & juist zou verder verkennen + de nieuwe spelers opleren (al ex-leider moet je daar tijd kunnen insteken & motivatie ervoor hebben wat jij dus duidelijk niet hebt om nieuwe spelers leren te kennen). Dus echt een puur zwakzinnige reden om een stam te leaven, wat jijzelf dus ook wel samen met DDM opgericht hebt. Wat voor fun heb je dan om daarom een vijandige stam in te gaan? Rofl I've no clue about that.

Ik heb ook niet gemeld dat jij erover zat te klagen, wel je nieuwe stamgenoten van je tegenover ODA terwijl jijzelf tot de top geïnternt hebt, dus moet ik daarvoor dronken zijn om dit te gaan melden? Je klaagt wel steeds over Joran, maar zeg eens, je hebt zoveel geïnternt van Vert., vind je jezelf nu goed bij dat je bij de vijand zit?

Ik heb genoeg geprobeerd gepraat met mensen en met een aantal kon ik goed door de deur en met een aantal niet. Over het geval Joran ken jij de feiten ook niet dus daar kan je beter maar meteen over ophouden.

Verder is het de afgelopen dagen weer vrij duidelijk gebleken dat ik niet met iedereen van oud-Vert goed door een deur kwam alhoewel we dat achteraf goed hebben opgelost. Verder was er binnen Vertigo een groot gebrek aan activiteit en daarnaast werden de ego'tjes me te veel. Zoals ik het hier eerder ook al met mensen over gesproken heb ga ik hierover een namen noemen maar de meeste betrokken personen weten zelf wel wie ik hiermee bedoel.

Over die interns gesproken. Ik heb nu geen zin om de precieze stats te zoeken want dat interesseert me ook niet. Ik weet dat ik in het begin eens Coenthedestroyer heb geïnternt dat was denk ik zo een 500k ofzo. Daarna heb ik IKSA weggespeeld. Was geen uitdaging. Maar die dorpen waren wel de stap naar zoals jij de "top" noemt. Daarna als grote intern kwam jij nog maar zeg nou zelf? Door wie kwam dat :eek:

Verder was ODA net zo een vijand als +/- aangezien we een 3-stammen oorlog hadden wat je uitspraken nog dommer maakt. Ik was ook nog eens volgens mij ruim een maand stamloos en de overgebleven leden van Vertigo waren zelfs eerder al ODA binnen gestapt voordat ik bij +/- gesolli'd had.

Verder zeg ik helemaal nergens dat ik me nu goed voel bij de "vijand". Wel ben ik zeer tevreden in +/-. Ik heb ook nog met een aantal leden binnen ODA of waar die nu ook mogen zitten uit Vertigo wel goede banden en de meeste mensen begrepen mijn keus maar al te goed alhoewel ze het wel jammer vonden.

Over mijn goede reputatie gesproken daar kunnen de spelers van DDM en Mr Tobias nog wel iets over zeggen na gisteren :p

Zal ongetwijfeld ten guste zijn van mijn reputatie haha
 

DeletedUser57985

Guest
Laat me gewoon zeggen dat ik teminste nog trots ben op mezelf dat ik door een vijandige stam neergehaald ben, zoals tw ook voor staat, dan dat ik ben overgelopen naar een vijandige stam. Ik wist voordien ook wel dat ik hetzelf niet kon halen tegen Noire of +/-, maar ik moest elke goede speler gaan overlopen is er geen tribal wars meer. Dat heb ik dus op deze wereld goed genoeg gemerkt als er iets misloopt dat men overloopt gewoon om hun account nog te kunnen behouden terwijl er elke 4 maand een nieuwe wereld begint waar je een nieuwe start kan opdoen & kan hopen op een stam met goede richtlijnen, stamsamenwerking & stamsfeer.

Uiteindelijk benoem ik hierbij Noire ook niet echt de deftige speler die ik in ogen had, dus dat jij hun onder je schoen hebt, mag je er zeker trots op zijn want jij bent inderdaad ook zo'n knul die uit angst voor reputatie gaat weglopen. Maakjenietdruk vind ik nog het ergste van allemaal, die gozer gaat gewoon lopen terwijl die nog niets gehad heeft, & het feit dat hij van stam gevlucht is ligt zeker wat op me lever. Nog een feit dat er hier nu weer wordt gesproken over internen, heeft maakjenietdruk zeker niet te klagen dat hij zo hoog op rang staat want de helft bestaat uit interns. Dan nog roepen dat ik ga stoer doen, nee, ik ben totaal tegen principe dat spelers de vijandige stam gaat inkruipen & daar blijf ik ook bij. Je blijft in je stam, of bij je bondgenoten-stam, al kan je het niet halen. Of je kan een verrader uithangen & naar de vijand toe kruipen. Zeg eens noobje, hoop je werkelijk daarmee een goede reputatie te kunnen behouden?

Jonge je hebt veelste diep in het glaasje gekeken, hoevaak moeten we het nog gaan uitleggen?:confused:

Maar als Rik (MJND) is 'overgelopen' hoe jij het noemt, zijn alle oud .Vert en .Flash spelers dus ook overgelopen omdat ze naar ODA gingen, wat ook een vijand was?
Elke speler die +/- joint, ongeacht wat voor een speler, noem jij ongeveer een overloper, dus ga eens even een normaal beeld schetsen van de realiteit aub of je eerst verder in de zaken verdiepen. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44415

Guest
Ik heb genoeg geprobeerd gepraat met mensen en met een aantal kon ik goed door de deur en met een aantal niet. Over het geval Joran ken jij de feiten ook niet dus daar kan je beter maar meteen over ophouden.

Yeah, zeg gewoon dat je de schijt kreeg toen al je Deff te neergehaald werd door +/-.

Ik kende Iksa beter dan jij, & over het verhaal weet jij maar al te goed dat ik het verhaal van hem even goed ken als jij. Wat bazel jij dus nu rond?

Verder is het de afgelopen dagen weer vrij duidelijk gebleken dat ik niet met iedereen van oud-Vert goed door een deur kwam alhoewel we dat achteraf goed hebben opgelost. Verder was er binnen Vertigo een groot gebrek aan activiteit en daarnaast werden de ego'tjes me te veel. Zoals ik het hier eerder ook al met mensen over gesproken heb ga ik hierover een namen noemen maar de meeste betrokken personen weten zelf wel wie ik hiermee bedoel.

Enige met wie je niet goed door de deur kwam was met Introduction., die nu ook in +/- zit + bezige bijtjes die inderdaad grote ego's waren. Gebrek aan activiteit, dus lag ervoor een beter activiteit achter? Tot zover ik weet waren Mr Tobias, DDM & Introduction de meest actieve personen in Vert. waar jouw keuze zeker tot dieptepunt gehaald was. Introduction zaagde mij wel constant om naar +/- te gaan, maar ik weigerde vanwege het principe van het spel & het vertrouwen.

Over die interns gesproken. Ik heb nu geen zin om de precieze stats te zoeken want dat interesseert me ook niet. Ik weet dat ik in het begin eens Coenthedestroyer heb geïnternt dat was denk ik zo een 500k ofzo. Daarna heb ik IKSA weggespeeld. Was geen uitdaging. Maar die dorpen waren wel de stap naar zoals jij de "top" noemt. Daarna als grote intern kwam jij nog maar zeg nou zelf? Door wie kwam dat :eek:

Jij had heel wat interns voor de boeg, dat melde je regelmatig veel op stamchat, ga je nek maar niet uitlullen. Ook Iksa werd onderverdeeld door 4 verschillende ploegen (Dame Guinevere & ik trachten de interns van Flash. tegen te houden zodat jij de rest kon internen ja, jij het meerderdeel geïnternt). Hahaha, die grote intern (mij dus) faalde jij zelfs, in plaats van eerst de verste front te gaan internen ga jij de dichtste dorpen pakken waardoor de helft naar Noire kwam, dus door wie kwam dat? :D

91 dorpen gingen naar jou, 195 gingen naar Noire... Ik zeg maar, terwijl noire niet moest internen maar gaan clearen & edelen heeft hij meer bijdrage gehad dan jij zelfs :eek:.

Verder was ODA net zo een vijand als +/- aangezien we een 3-stammen oorlog hadden wat je uitspraken nog dommer maakt. Ik was ook nog eens volgens mij ruim een maand stamloos en de overgebleven leden van Vertigo waren zelfs eerder al ODA binnen gestapt voordat ik bij +/- gesolli'd had.

Elke vert. speler heeft ingezien dat de grootste vijand +/- was. De gerecruiteerde Flash. spelers zagen ODA inderdaad nog als vijand door het feit dat hun wel bg in het verleden had met +/-, uiteindelijk door verschillende meningen is deze bg afgebroken & is er fusie ontgaan waar ODA ook vijand werd met Vert., uiteindelijk zo groot waren de vijandelijke kenmerken niet te bespeuren als tegenover +/-. Uiteindelijk ikzelf zou ook liever ODA gekozen hebben.

Verder zeg ik helemaal nergens dat ik me nu goed voel bij de "vijand". Wel ben ik zeer tevreden in +/-. Ik heb ook nog met een aantal leden binnen ODA of waar die nu ook mogen zitten uit Vertigo wel goede banden en de meeste mensen begrepen mijn keus maar al te goed alhoewel ze het wel jammer vonden.

Over mijn goede reputatie gesproken daar kunnen de spelers van DDM en Mr Tobias nog wel iets over zeggen na gisteren :p

Zal ongetwijfeld ten guste zijn van mijn reputatie haha

Het was echter een retorische vraag, uiteindelijk voel ik me beter dat ik overgenomen ben door de vijand dan dat ik overgelopen ben. Uiteindelijk je woorden qua reputatie zegt me niets, je hebt enkel de helft van je deff door je nieuwe stamgenoot gecleart geweest, verder zie ik er daar geen reputatie in.

Jonge je hebt veelste diep in het glaasje gekeken, hoevaak moeten we het nog gaan uitleggen?:confused:

Maar als Rik (MJND) is 'overgelopen' hoe jij het noemt, zijn alle oud .Vert en .Flash spelers dus ook overgelopen omdat ze naar ODA gingen, wat ook een vijand was?
Elke speler die +/- joint, ongeacht wat voor een speler, noem jij ongeveer een overloper, dus ga eens even een normaal beeld schetsen van de realiteit aub of je eerst verder in de zaken verdiepen. ;)

Lol, hoe vaak moet ik het begrip overloper dan nogmaals uitleggen? Het is net in de wereldoorlog dat frankrijk naar duitsland zal overlopen om België te kunnen overnemen. (je vroeg toch realiteit te beelden, net als het geval als jouw dat jij van je bondgenoten deff gaat profileren & dan naar de vijand gaat kruipen?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57985

Guest
Lol, hoe vaak moet ik het begrip overloper dan nogmaals uitleggen? Het is net in de wereldoorlog dat frankrijk naar duitsland zal overlopen om België te kunnen overnemen. (je vroeg toch realiteit te beelden, net als het geval als jouw dat jij van je bondgenoten deff gaat profileren & dan naar de vijand gaat kruipen?)

Maar wat was jij dan?

En je wilt het verhaal erover ook gewoon niet gaan lezen hé, tot die tijd dat je dezelfde domme dingen blijft roepen met maar één argument ga ik niet eens meer op zo'n dom iemand antwoorden. Bedenk eens wat meer erover dan één ding ondersteunt met één argument.
 

DeletedUser67609

Guest
Ten eerste zijn al mijn stacks niet verdwenen want toen jij de moed alweer op had gegeven en er niemand was daar lagen precies alle gestackte dorpen door mij nog op een mooie lijn in noire zijn cluster. Er is amper van mijn def gesloopt. Over IKSA zei ik vrij weinig alleen dat het geen intern was.

Verder ben ik nooit goed door 1 deur gegaan met Arne wat je toch wel als de hoofdspeler kan bestempelen van Mr Tobias daar hoef ik niet over te liegen. Ook dat was een van de redenen dat ik het niet meer zag zitten in Vertigo omdat alle actieve spelers waar ik het mee kon vinden gestopt waren.

Ik ben niet degene die gefaald heeft als je het over Spamoholic hebt jij hebt dat gedaan. Dat ik toen niet veel edels beschikbaar had en dat Noire gewoon een tank is kan ik vrij weinig aan doen.

Zo groot was dat niet te bespeuren over die oorlog? Nee vandaar dat we met alle leiders van de desbetreffende stammen rond de tafel zijn gaan zitten en toen hebben besloten dat we oorlog zouden gaan voeren met deze 3 stammen en dat het ieder voor zich ging zijn :eek:

Verder zou je eens rond moeten vragen aan mensen die wel weten hoe het gegaan is en desnoods zou je eens een gesprekje moeten starten met mij een een van de oud leiders van de stam dan zal het snel duidelijk worden.

Om nog even terug te komen op je puntje reputatie. Ik denk niet dat jij iets mag zeggen over andermans reputatie op deze wereld ;)
 

DeletedUser44415

Guest
Maar wat was jij dan?

En je wilt het verhaal erover ook gewoon niet gaan lezen hé, tot die tijd dat je dezelfde domme dingen blijft roepen met maar één argument ga ik niet eens meer op zo'n dom iemand antwoorden. Bedenk eens wat meer erover dan één ding ondersteunt met één argument.

Ik ga liever ten onder als een spelers, dan als een onwaardige speler die gewoon zijn account wilt behouden & naar de vijand gaat lopen. Ik onderbouw het ook gewoon op een argument tegenover jouw reactie. :D

Ten eerste zijn al mijn stacks niet verdwenen want toen jij de moed alweer op had gegeven en er niemand was daar lagen precies alle gestackte dorpen door mij nog op een mooie lijn in noire zijn cluster. Er is amper van mijn def gesloopt. Over IKSA zei ik vrij weinig alleen dat het geen intern was.

Verder ben ik nooit goed door 1 deur gegaan met Arne wat je toch wel als de hoofdspeler kan bestempelen van Mr Tobias daar hoef ik niet over te liegen. Ook dat was een van de redenen dat ik het niet meer zag zitten in Vertigo omdat alle actieve spelers waar ik het mee kon vinden gestopt waren.

Ik ben niet degene die gefaald heeft als je het over Spamoholic hebt jij hebt dat gedaan. Dat ik toen niet veel edels beschikbaar had en dat Noire gewoon een tank is kan ik vrij weinig aan doen.

Zo groot was dat niet te bespeuren over die oorlog? Nee vandaar dat we met alle leiders van de desbetreffende stammen rond de tafel zijn gaan zitten en toen hebben besloten dat we oorlog zouden gaan voeren met deze 3 stammen en dat het ieder voor zich ging zijn :eek:

Verder zou je eens rond moeten vragen aan mensen die wel weten hoe het gegaan is en desnoods zou je eens een gesprekje moeten starten met mij een een van de oud leiders van de stam dan zal het snel duidelijk worden.

Om nog even terug te komen op je puntje reputatie. Ik denk niet dat jij iets mag zeggen over andermans reputatie op deze wereld ;)

Op dat kom ik later nog op in, bijzonder hilarisch hahahaha. Schminkpopje die constant achter ik vroeg om co te worden terwijl hij weet dat ik de activiteit ervoor niet heb, & dan nog over reputatie te gaan praten :D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57985

Guest
Ik ga liever ten onder als een spelers, dan als een onwaardige speler die gewoon zijn account wilt behouden & naar de vijand gaat lopen. Ik onderbouw het ook gewoon op een argument tegenover jouw reactie. :D

Dan ben jij ook een onwaardige speler aangezien je elke keer anderen het werk liet doen, je account op delete zette, niet meer kwam opdagen om te deffen etc. ;)
 

DeletedUser67609

Guest
Kenneth van jou wil ik graag even het volgende weten.

Hoe was de sfeer binnen Vertigo op het moment van mijn leave?
Hoe was de activiteit binnen de stam ten tijde van mijn leave?
Wat was jou mening eigenlijk over de "beperkte" spelers in het noorden zoals je zelf ook al wel eens gezegd had?
 

DeletedUser44415

Guest
Dan ben jij ook een onwaardige speler aangezien je elke keer anderen het werk liet doen, je account op delete zette, niet meer kwam opdagen om te deffen etc. ;)

Ok, hier heb je een punt, ik heb nooit iets gedaan op me eigen account :(

Kenneth van jou wil ik graag even het volgende weten.

Hoe was de sfeer binnen Vertigo op het moment van mijn leave?
Hoe was de activiteit binnen de stam ten tijde van mijn leave?
Wat was jou mening eigenlijk over de "beperkte" spelers in het noorden zoals je zelf ook al wel eens gezegd had?

Laten we gewoon zo zeggen dat jouw leave gewoon de reden was van de val van vert.
 

DeletedUser67609

Guest
Kijk dat bedoel ik. Je kent de feiten niet. Dat Vertigo door mijn leave uiteindelijk is gevallen dat kan best zo wezen. Maar moet ik dan in een inactieve stam gaan zitten? Of in een stam waar gewoon rond die tijd een kutsfeer hing.

Door mijn cruciale ligging was het voor het noorden van Vertigo inderdaad al einde oefening maar iedereen binnen vertigo wist dat het zuiden een veel sterker blok was. Mijn voorstel aan hun was ook dat zei als nieuwe stam door zouden gaan. Bij de vraag of ik dan eventueel zou joinen als ze dat zouden doen heb ik toen geantwoord dat ik eerst even alles rustig wou bekijken. Toen zijn die personen naar ODA gegaan en toen heb ik mijn opties overwogen en gekozen voor +/- omdat ik gewoon simpelweg niet met het "noorden" in een stam wou zitten.

Dat ik niet met het noorden in een stam wou zitten was een goede keuze als je ziet wat voor gedonder daar allemaal is geweest onderling en dergelijke.
 

DeletedUser67517

Guest
Vertigo was destijds gevallen door inactiviteit van mensen die het voortouw wilden nemen, dat de leave van MJND daar onderdeel van was, ja.
Dat het de reden was dat Vert. viel, nee denk het niet.

Toen we van .Flash naar Vertigo gingen, was .Flash redelijk inactief. We hadden een harde kern die nu nog steeds actief zijn. ( Op Molotov na)
Het front met Vert. was inactief, (FCBglenn,Freakywonders,Matista,snikch20 e.d.) waardoor de motivatie van de harde kern steeds meer wegsijpelde omdat er gewoonweg geen gehoor werd gegeven door sommige mensen aan een massa.
Hierdoor was de concentratie ook wat weg.
Na een massa op Neverglade, waar ontiegelijk veel clears op kwamen en waar uitstekend gedeft is door de harde kern van .Flash, ontstonden er frustraties richting de mensen die inactief waren.
Toen Deciman een massa kreeg, gooide hij die gewoonweg bij iemand weg, die er daarna uit protest niks mee deed.
Dat was ook te zien aan de Stats btw.
Er heerste geen motivatie in de stam, en de frustratie naar inactieve leden groeide met de dag.

Rond dat tijdstip hebben we een voorstel bij +/- gelegd, om met de harde kern van .Flash over te stappen naar hun.
Ik heb hier zoveel mogelijk mensen mee proberen te krijgen, omdat ik niemand wilde afvallen.
Ook al wist ik dat wanneer sommige spelers meenemen niet realistisch was, hier heb ik me ook meerdere malen over ''versproken''.
De gesprekken liepen uit op niets, omdat het niet snel genoeg ging voor onze leden.

Toen had ik een periode van inactiviteit, wegens vakantie.
Toen ik terugkwam hoorde ik dat +/- Kapseljd had gerekruteerd, wat ik een beetje vreemd vond omdat ODA hem ondersteunde e.d.
Hier was ik het niet mee eens, maar er was al toestemming voor gegeven.
Dit is de reden geweest dat we de BG met +/- hebben verbroken destijds, omdat ik het account Molotov een waardig gevecht gunde.

Toen zijn in mijn minder actieve periode gesprekken geweest met Vert. Martijn, iemand die destijds het voortouw in handen nam legde dit voor bij de stam.
De stam was enthousiast aangezien er nooit echt een oorlogssfeer met Vertigo was omdat de inactieve front accounts gewoonweg geen oorlog wilde/konden voeren vanwege inactiviteit.

We waren toegevoegd aan Vertigo, en daar hebben we offers voor gebracht. Enkele inactieve accounts werden geinternt, dit gebeurde met verzet, maar er was al genoeg zorg voor deze accounts gebracht. En geen enkele oplossing bleek te werken (Nieuwe Co's werden afgekeurd, Ontiegelijk veel VV's gedraaid, Massa's die genegeerd werden).
We besloten ze gewoon niet mee te nemen om niet weer die frustratie te hoeven mee te maken.

De eerste weken gingen goed in Vertigo, De .Flash kant was razend actief. Ze hadden er weer zin in.
Maar de Vertigo kant werd naarmate de tijd vorderde wat inactiever, de rollen waren omgedraaid.

Toen er in 1 week een aantal ''Pilaren'' stopten, waaronder Robin,DDM,MJND,Roy (Ja zelfs Roy), en ikzelf. Was dat een grote klap voor de overige spelers van Vertigo schat ik.

Inactieve periode.....

En toen ik terug kwam zaten we in ODA:D
 

DeletedUser31490

Guest
Laat me gewoon zeggen dat ik teminste nog trots ben op mezelf dat ik door een vijandige stam neergehaald ben, zoals tw ook voor staat, dan dat ik ben overgelopen naar een vijandige stam. Ik wist voordien ook wel dat ik hetzelf niet kon halen tegen Noire of +/-, maar ik moest elke goede speler gaan overlopen is er geen tribal wars meer. Dat heb ik dus op deze wereld goed genoeg gemerkt als er iets misloopt dat men overloopt gewoon om hun account nog te kunnen behouden terwijl er elke 4 maand een nieuwe wereld begint waar je een nieuwe start kan opdoen & kan hopen op een stam met goede richtlijnen, stamsamenwerking & stamsfeer.

Uiteindelijk benoem ik hierbij Noire ook niet echt de deftige speler die ik in ogen had, dus dat jij hun onder je schoen hebt, mag je er zeker trots op zijn want jij bent inderdaad ook zo'n knul die uit angst voor reputatie gaat weglopen. Maakjenietdruk vind ik nog het ergste van allemaal, die gozer gaat gewoon lopen terwijl die nog niets gehad heeft, & het feit dat hij van stam gevlucht is ligt zeker wat op me lever. Nog een feit dat er hier nu weer wordt gesproken over internen, heeft maakjenietdruk zeker niet te klagen dat hij zo hoog op rang staat want de helft bestaat uit interns. Dan nog roepen dat ik ga stoer doen, nee, ik ben totaal tegen principe dat spelers de vijandige stam gaat inkruipen & daar blijf ik ook bij. Je blijft in je stam, of bij je bondgenoten-stam, al kan je het niet halen. Of je kan een verrader uithangen & naar de vijand toe kruipen. Zeg eens noobje, hoop je werkelijk daarmee een goede reputatie te kunnen behouden?

Amen to that, mooi gesproken Kenneth !

Hoorde ik iets over een w30 meeting ? trolol
 
Bovenaan