Top of Flopstammen

DeletedUser

Guest
Nee had mijn vergrootglas niet bij daarom dat ik ze ook niet op de kaart zag :s :D
 

DeletedUser

Guest
Ik kwam zojuist op het idee om een W29 premade op te starten voor de volgende wereld. Ik vraag me af of hier enige vorm van interesse voor is. Het liefst zou ik beginnen op W35, tenzijn de instellingen echt dik tegenvallen zouden we eventueel ook de wereld erna kunnen starten ?

Als er genoeg animo is ga ik in het weekend een topic maken met een plan hoe we het concreet gaan aanpakken. Ook een leuk idee om dan ex W29 spelers te vragen ? :D

OT : Para en Mt beuken lekker door op Sound & Change. Persoonlijk denk ik dat de strijd nu wel echt gestreden is. De overstap van enkele MT leden bleek uitstel van executie te zijn.
 
Reactiescore
60
Ik kwam zojuist op het idee om een W29 premade op te starten voor de volgende wereld. Ik vraag me af of hier enige vorm van interesse voor is. Het liefst zou ik beginnen op W35, tenzijn de instellingen echt dik tegenvallen zouden we eventueel ook de wereld erna kunnen starten ?

Als er genoeg animo is ga ik in het weekend een topic maken met een plan hoe we het concreet gaan aanpakken. Ook een leuk idee om dan ex W29 spelers te vragen ? :D

OT : Para en Mt beuken lekker door op Sound & Change. Persoonlijk denk ik dat de strijd nu wel echt gestreden is. De overstap van enkele MT leden bleek uitstel van executie te zijn.

als je het niet erg vind wacht ik even tot W29 echt gewonnen is door ons, of in ieder geval nog flink wat verder. Wel een leuk idee trouwens, in principe doe ik mee.

En dat wij gaan winnen wist ik natuurlijk allang:D
 

DeletedUser

Guest
Tgoh, dat duurt nog wel een tijdje voordat je 75 % van de dorpen bezit.

Verder was het in de tijd dat Mark & Sera er nog waren het echt niet zeker dat jullie gingen winnen hoor. Pas toen C-W-B & RR op delete gingen was het absoluut zeker. Ik moet wel zeggen dat ik het vrij laf vind van Sera om direct nadat RR op delete ging te stoppen met tribalwars en heel zijn stam achter hem te laten.
 
Reactiescore
60
tja, daar kan ik niks aan doen, aan de andere kant. Als die accounts niet op del. waren gegaan was MT mogelijk ook niet gesplitst. Ik weet dat dit gissen is en dat het ook best wel had kunnen gebeuren, maar het waren gebeurtenissen die zeker een rol speelden.

En als MT niet was gespiltst waren we nu nog een stuk verder geweest:cool:
 

DeletedUser

Guest
tja, daar kan ik niks aan doen, aan de andere kant. Als die accounts niet op del. waren gegaan was MT mogelijk ook niet gesplitst. Ik weet dat dit gissen is en dat het ook best wel had kunnen gebeuren, maar het waren gebeurtenissen die zeker een rol speelden.

En als MT niet was gespiltst waren we nu nog een stuk verder geweest:cool:

Irrelevant
 
Reactiescore
559
Tgoh, dat duurt nog wel een tijdje voordat je 75 % van de dorpen bezit.

Verder was het in de tijd dat Mark & Sera er nog waren het echt niet zeker dat jullie gingen winnen hoor. Pas toen C-W-B & RR op delete gingen was het absoluut zeker. Ik moet wel zeggen dat ik het vrij laf vind van Sera om direct nadat RR op delete ging te stoppen met tribalwars en heel zijn stam achter hem te laten.

joh :eek:
heb je nou nog niet door dat die 2 alleen loyaal zijn aan dr eigen en aan elkaar de rest kan stikken :rolleyes:
 
Reactiescore
2.506
Tgoh, dat duurt nog wel een tijdje voordat je 75 % van de dorpen bezit.

Verder was het in de tijd dat Mark & Sera er nog waren het echt niet zeker dat jullie gingen winnen hoor. Pas toen C-W-B & RR op delete gingen was het absoluut zeker. Ik moet wel zeggen dat ik het vrij laf vind van Sera om direct nadat RR op delete ging te stoppen met tribalwars en heel zijn stam achter hem te laten.

[...] dit ben jij toch?

Jij moet echt je T*** B** houden.
Nee, serieus waar was jij al die tijd?

Sera heeft nu dagen dat hij 12uur voor zijn studie bezig is dan lijkt het mij meer dan logisch dat dat voor gaat, niet?

Ik zit nu ook in examen jaar en bij mij gaat school ook voor .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja.
Nee.
Gestopt, al vrij lang.
Sera is een held. Hij heeft veel betekend voor ons. Maar gewoon heel erg jammer dat wanneer Rr op delete gaat hij stopt en iedereen laat vallen.
Oke, school heeft voorang maar dan moet je ook geen uitspraken doen van ' verleng de wereld nog met 2 jaar '.
 
Reactiescore
510
Premade met wat vijandelijke spelers lijkt mij best leuk, leer ik mijn vijanden wat beter kennen!
 
Reactiescore
2.506
Lees dit eens na? Jij gezegd het woordje 'ons' maar je zegt ook dat je al lang bent gestopt, wat klopt er niet?

Wat zou jij doen in zijn plaats? Als je nu echt eerlijk bent, ik kan aan de antwoordt zo zien wanneer je dat bent.

Echt Barmhartige Samaritaan jij speelt al lang niet meet op deze wereld je weet niks meer van zaken die gebeuren dat heb ik al gezien toen je commentaar om mij vertrek had, maar dit slaat echt alles.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Premade met wat vijandelijke spelers lijkt mij best leuk, leer ik mijn vijanden wat beter kennen!

Er moeten denk ik ook minimaal 20 accounts zijn om een gezonde stam te creëren. Er vallen immers in de start in de start altijd wel een bepaald aantal spelers af, en om dit op te vangen is een ' buffer ' nodig.
 
Reactiescore
2.506
Ga je mij nu negeren nu ik een groot punt maak?
 
Reactiescore
2.506
PM? WTF doe het hier, je weet dat ik gelijk heb, waarom laat je het niet iedereen weten?

Ex- stam genoot volgens mij heb ik wel 1 hele week bij jou in de stam gezeten, niet?
Wat deed je toen ook weer? Oja je stopte, reden? nooit gegeven.
 

DeletedUser

Guest
Kragtwijk, negeer onze clown Barmhartige Samaritaan maar. Die wil alleen zijn eigen verhaaltje horen, en als je dan eens punten aanhaalt waarin je gelijk hebt, dan negeert hij ze gewoon.

Barmhartige Samaritaan, ga lekker ergens anders reclame maken voor die nieuwe wereld, niemand is geïnteresseerd in één stam met jou.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kragtwijk, negeer onze clown Barmhartige Samaritaan maar. Die wil alleen zijn eigen verhaaltje horen, en als je dan eens punten aanhaalt waarin je gelijk hebt, dan negeert hij ze gewoon.

Barmhartige Samaritaan, ga lekker ergens anders reclame maken voor die nieuwe wereld, niemand is geïnteresseerd in één stam met jou.

Premade met wat vijandelijke spelers lijkt mij best leuk, leer ik mijn vijanden wat beter kennen!

Dit dus :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.506
Reageer dan op mij!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan