Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
344
Check jij je facts eens.

Maai staat 135 dorpen winst tegen jullie BG last.

Gefeliciteerd met de 3 dorpen winst op Don pietro afgelopen Massa.

Ik vind dit wel zon zwakke vergelijking om winst dat behaald word door inactieve stamleden te vergelijken met de top 3 stammen.

Buiten dit om, heb ik als underdog al 7 dorpen winst bij miracle behaalt in 1 massa.
 
Reactiescore
470
Betrek je weer een ander gevecht erbij.
Het ging om de massa’s tussen Maai & Gopro.
Want zoals jij zei, waren die 5/6 dorpen winst meer dan al onze massa’s.
En dat is iets, wat echt niet waar is.

Onze massa was op jullie maar ook op jullie BG Last. Aangezien jullie er ook samen mee aanvallen mag ik dit toch wel samen rekenen? Het zal raar zijn als wij dorpen winst stonden tegen Gopro , jullie blijven schuilen achter de def bunkers van XII.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Vind een clear die dood loopt op 200k+ anders ook best leuk..

Tja wij hebben ook wel eens 35 AX-clears op een stack van 900.000 def laten lopen (overwinningsdorp), koud kunstje aangezien je met twee klikjes gewoon een mega stack aanvraagt. Vrijwel iedereen kan dat. Maar met één offje dik vier full defs bashen en dan slechts de helft van je clear verliezen (gewoon een reguliere clear) - dat is toch wel knap. (ook een ovw dorp)
 

DeletedUser77704

Guest
Tja wij hebben ook wel eens 35 AX-clears op een stack van 900.000 def laten lopen (overwinningsdorp), koud kunstje aangezien je met twee klikjes gewoon een mega stack aanvraagt. Vrijwel iedereen kan dat. Maar met één offje dik vier full defs bashen en dan slechts de helft van je clear verliezen (gewoon een reguliere clear) - dat is toch wel knap. (ook een ovw dorp)

Dat is hilarisch XD En dat zonder boerderij regel :eek:
 

DeletedUser20001

Guest
Wat een liefde weer. Ben blij dat ik weer begonnen ben met spelen.
 
Reactiescore
766
Lol. Check je facts eens.
1. Tranq diverse dorpen verloren / weg gespeeld.
2. Don & Don pietro diverse dorpen
Wij (don) zijn nog geen dorp verloren tegen gopro of ax, check je facts eens, knul.

E: tranq ook maar 9 ondanks de dubieuze actie :)

Dus van wegspelen is ook totaal geen sprake.
 

DeletedUser81281

Guest
Wij (don) zijn nog geen dorp verloren tegen gopro of ax, check je facts eens, knul.

E: tranq ook maar 9 ondanks de dubieuze actie :)

Dus van wegspelen is ook totaal geen sprake.

Heb je gelijk in.
Dat was XII.. met onze clears.
Kan wel zeggen dat Tranq gewoon kapot is :)
 
Reactiescore
1.167
Heb je gelijk in.
Dat was XII.. met onze clears.
Kan wel zeggen dat Tranq gewoon kapot is :)

Snap niet zo goed waarom je zo wilt duidelijk maken dat je Tranquilo hebt weggespeeld. Ben je zo trots op deze stab?
 
Reactiescore
766
Reactiescore
116
BG's en Du/Mb's tellen voor iedereen mee als het in je eigen kraam past :D

Heb je een MB/BG die dorpen neemt van je vijand? Mee uitpakken!
Pakt je vijand uit met veroverde dorpen van je MB/BG: JA MAAR DAT ZIJN WIJ TOCH NIET!
 
Reactiescore
1.167

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Eindstand Maai -1 speler.

Al waren het er vijf! Het is een fractie van de hoeveelheid stamgenoten die AX ondertussen samengevoegd heeft tot drie accounts. o_O
november is pas elf dagen onderweg en AX zit al op 70 interns. Maai? Maai staat welgeteld 1 intern.
 
Reactiescore
344
Is geen stab te noemen man.
Maar deze discussie is al geweest.
Eindstand Maai -1 speler.
Al waren het er vijf! Het is een fractie van de hoeveelheid stamgenoten die AX ondertussen samengevoegd heeft tot drie accounts. o_O
november is pas elf dagen onderweg en AX zit al op 70 interns. Maai? Maai staat welgeteld 1 intern.


correctie... redsky en tranquilo. ( du/mb niet mee gerekend )
 

DeletedUser81490

Guest
Komt goed uit om vanaf november te rekenen gok ik zo?

november is pas elf dagen onderweg en AX zit al op 70 interns. Maai? Maai staat welgeteld 1 intern.
 

DeletedUser81281

Guest
Komt goed uit om vanaf november te rekenen gok ik zo?

november is pas elf dagen onderweg en AX zit al op 70 interns. Maai? Maai staat welgeteld 1 intern.

Denk dat de Mb ers van Don precies nog in oktober vielen..
Gelukkig doet colla ook Tranq niet internen ‍♂️
 
Bovenaan