Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
2.367
Een echte dictator! Ben ik wel voorstander van :$
 

DeletedUser79193

Guest
Ben toch ook een beetje benieuwd, wat heeft de stam VEEL BETER tegen Paint?
 
Reactiescore
2.303

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Het verlaten van één lid doet niets af aan de toekomst van de gehele stam. Zeker niet als een veraf gelegen speler verlaat. Iedereen met verstand wilt zo goedkoop en gunstig mogelijk de kwetsbare start fase doorkomen om gedurende de mid-game flinke oorlogen te winnen. Ik had als ik Lazy was op die positie, überhaupt niet voor WSS gekozen of aangestuurd dat er spelers in de directe omgeving gerekruteerd moesten worden.
 
Reactiescore
2.367
Het verlaten van één lid doet niets af aan de toekomst van de gehele stam. Zeker niet als een veraf gelegen speler verlaat. Iedereen met verstand wilt zo goedkoop en gunstig mogelijk de kwetsbare start fase doorkomen om gedurende de mid-game flinke oorlogen te winnen. Ik had als ik Lazy was op die positie, überhaupt niet voor WSS gekozen of aangestuurd dat er spelers in de directe omgeving gerekruteerd moesten worden.
Lag helemaal in de beginfase om 2 velden van Pablito, heeft zich toen verplaatst maar kwam verder van hem weg te liggen dan hij wou.
 
Reactiescore
301
Qui? ;)

Er zitten zeker wel wat beloftevolle spelers tussen en wel wat bekende namen. Toch heb ik lichtjes men twijfels bij andere spelers dan weer, maar deze kunnen zich altijd nog bewijzen.

Veel kan er verder over een stam nog niet echt gezegd worden dezer tijden xoxo
 

DeletedUser59368

Guest
Vind het nog wat vroeg, om hierover mee te spreken. Zou willen afwachten tot er stam acties en oorlogen worden ontwikkeld.
 
Reactiescore
203
Dat kan kloppen, Timo en ik hebben in Quiem gespeeld (ik op Castiel., en Timo op Silenceg). Het gaat echter om een tijdelijke naam en daarom dus ook een tijdelijk plaatje. Dus shame? Ik zie het meer als een ode aan een onze oude stam ;)
 
Bovenaan