Top of -Flopspelers

Reactiescore
372
Capelle2020 = flop.

hrw55x.png


https://nl74.tribalwars.nl/public_report/7daa7937e5a29d0d48bed2c85637b28f
https://nl74.tribalwars.nl/public_report/ac52974fec466827ce3da87392fb5e21
https://nl74.tribalwars.nl/public_report/57030f56c5d442013dd6331237674a23

Maar geen PP gezien :(
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487970061

Guest
Je hebt de weddenschap dan ook niet aangenomen helaas, maar inderdaad een flopspeler
 
Reactiescore
1.530
ee d’r zit er eentje naast me pp te abusen heeft z’n dorpie al in 9k, wie helpt me ff? kleine gunst toch?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik ben benieuwd naar het verhaal. Daar drink ik op.
 
Reactiescore
241
Hahaha daar waren we allemaal inmiddels achter te gekomen. Ik verwacht dat hij hier straks wel komt reageren om het nog eens te bevestigen!
 
Reactiescore
3
@zireael stabber, spion en flop speler.

Ha daar hebben we hem! The man, the myth, the legend! Jens AKA Donut has toxic.

Was dat niet degene die tientallen duizenden premiumpunten in zijn account heeft gestopt? Kijk voor het plezier maar even naar zijn groei van de afgelopen weken!

De man die bevriend is met onze PBG, waardoor we hem wekenlang hem met rust lieten, zonder dat daar concrete afspraken over zijn gemaakt.

De man die in onze oude stam zit en ons, zodra de afgesproken NAP ophield direct treinde vanaf 35 minuut looptijd. En bedankt! En wat ons betreft, nog fair ook, we hebben immers nooit persoonlijk wat afgesproken.

De man die outplayed werd, een backtime op zijn bek kreeg en alle troepen kwijt was. Hij was gekraakt. En toen kwam hij ineens met zijn diplomatieke gedrag, hij wilde dat wij een voorstel tot samenwerking zouden doen. En wij, logischerwijs, zeiden: wij wachten wel op jouw voorstel. Immers, waarom zouden wij een voorstel tot samenwerking doen met iemand die we aan het slopen zijn?

Dit voorstel kwam er niet en dan ga je natuurlijk niet wachten. Er is immers nooit iets afgesproken qua NAP. En inmiddels is de grootste flop van allemaal, deze meneer Jens, afgeslacht op wereld 74.

Dames en heren, jullie wilden een sappig verhaal, hier heb je hem. Als mensen nog bewijs als backup willen, PM zireael ingame maar. En het erge is nog, hij neemt zijn verlies niet. Nee hoor, hij blokkeert ons ingame en gaat dit soort dingen op het AF roepen.



Zirrie out

David en Thomas



PS: We waren niet eens van plan om hem te roasten, maar voelden op het AF een roep naar dit verhaal ^^

PPS: We snappen hem wel. Als je zoveel pp spendeert in een dorp en je wordt gebacktimed, dan zouden we zelf ook salty zijn
 
Reactiescore
805
Was dat niet degene die tientallen duizenden premiumpunten in zijn account heeft gestopt? Kijk voor het plezier maar even naar zijn groei van de afgelopen weken!
Punt 1 nobody cares over je verwijten, iedereen geeft uit aan een spel wat hij zelf wil toch? Dus moei je met je eigen zaken ipv te geilen op men PP gebruik.

Post dan op zen minst een linkje naar men profiel, minste van de moeite.

Ga je tekst zelfs niet lezen wat alles wat je zegt is letterlijk BS. Je vraagt zelf stel je iets voor dat we elkaar niet meer gaan aanvallen? Ik zeg dat ik het ga bespreken met men co waarom jij zegt, wij wachten op jou aanbod.

Als je dan die nacht speciaal geen wekker zet omdat je denkt, wel je bent in gesprek met je buur, die zal je dan wel niet aanvallen zeker? en je wordt wakker met 1 dorp kwijt en nog een lopende trein is dat best zielig in mijn ogen. Jij gaat dus vertellen als mensen bezig zijn met onderhandelingen dat ze gewoon lekker doorgaan met edelen? Grappig en zielig tesamen.
1592334262905.png
1592334311475.png

Er is nergens officieel het woord NAP uitgesproken maar je hebt al een PBG met de helft van je cluster waardoor je makkelijk ex stamleden kan edelen en dan die PBG wel zal verbreken vanaf je clears terug vol zijn. ;)
 
Reactiescore
3
Punt 1 nobody cares over je verwijten, iedereen geeft uit aan een spel wat hij zelf wil toch? Dus moei je met je eigen zaken ipv te geilen op men PP gebruik.

Post dan op zen minst een linkje naar men profiel, minste van de moeite.

Ga je tekst zelfs niet lezen wat alles wat je zegt is letterlijk BS. Je vraagt zelf stel je iets voor dat we elkaar niet meer gaan aanvallen? Ik zeg dat ik het ga bespreken met men co waarom jij zegt, wij wachten op jou aanbod.

Als je dan die nacht speciaal geen wekker zet omdat je denkt, wel je bent in gesprek met je buur, die zal je dan wel niet aanvallen zeker? en je wordt wakker met 1 dorp kwijt en nog een lopende trein is dat best zielig in mijn ogen. Jij gaat dus vertellen als mensen bezig zijn met onderhandelingen dat ze gewoon lekker doorgaan met edelen? Grappig en zielig tesamen.
Bekijk bijlage 21342
Bekijk bijlage 21343
Oeh fijn. Ik wilde je de screens besparen.

Wat wil je dat we doen? Je ligt met je armen vastgebonden op je rug. Je hebt geen troepen meer, zoekt contact met ons.

"maar stel je iets voor dat we elkaar gaan aanvallen" was gebaseerd op jouw uitspraak hiervoor:

" Binnen de stam heb ik weinig zicht op echte uitblinkers en denk niet dat het slim is dat we op elkaar blijven doodlopen, ook al was dat de makkelijkste oplossing als de stam gewoon had meegeholpen was je in 1 vaag weg :p"

We vragen letterlijk wat je voorstel is. Daarna zeggen we wederom dat we op een aanbod van jou wachten, aangezien het in mijn ogen logisch is dat we niet gaan zeggen: je moet snel met een aanbod komen, anders treinen we je vannacht.

Iedereen in TW weet, als er geen concrete afspraken staan, moet je daar niet vanuit gaan. Als jij, zonder troepen en praktisch kapot, iets wilt, moet je donders-snel reageren met een mooi aanbod, anders word je gewoon weggespeeld

En over de PP, dat was ongerelateerd, maar wel een reden om jouw flop te beargumenteren

Punt 1 nobody cares over je verwijten, iedereen geeft uit aan een spel wat hij zelf wil toch? Dus moei je met je eigen zaken ipv te geilen op men PP gebruik.

Post dan op zen minst een linkje naar men profiel, minste van de moeite.

Ga je tekst zelfs niet lezen wat alles wat je zegt is letterlijk BS. Je vraagt zelf stel je iets voor dat we elkaar niet meer gaan aanvallen? Ik zeg dat ik het ga bespreken met men co waarom jij zegt, wij wachten op jou aanbod.

Als je dan die nacht speciaal geen wekker zet omdat je denkt, wel je bent in gesprek met je buur, die zal je dan wel niet aanvallen zeker? en je wordt wakker met 1 dorp kwijt en nog een lopende trein is dat best zielig in mijn ogen. Jij gaat dus vertellen als mensen bezig zijn met onderhandelingen dat ze gewoon lekker doorgaan met edelen? Grappig en zielig tesamen.
Bekijk bijlage 21342
Bekijk bijlage 21343

Er is nergens officieel het woord NAP uitgesproken maar je hebt al een PBG met de helft van je cluster waardoor je makkelijk ex stamleden kan edelen en dan die PBG wel zal verbreken vanaf je clears terug vol zijn. ;)

En weet niet of dit je backup is voor je statement dat ik een spion ben.. dan moet je dat nog even overwegen in plaats van onzin uitkramen..

Edit: Alle screens voor de geinteresseerden



https://ibb.co/4PXPsXx
https://ibb.co/p6T8Lbg
https://ibb.co/RTqX075
https://ibb.co/yNFHjNr
https://ibb.co/7XvjpDx

Edit 2: als context: deze berichten kwamen nadat jens ons aanviel en wij hem gebacktimed hebben en hij al door had dat hij gekraakt was

Excuus dat ik niet zo handig ben met het inplakken van afbeeldingen, dit zijn mijn eerste AF posts ^^

Edit 3: Als reflectie, het was eventueel niet super duidelijk van onze kant dat we zeiden; we wachten op je voorstel. Dat is hand in eigen boezem.
 
Reactiescore
805
Hoezo noem ik je een spion? :)

Ik stel het voor, als je echt dacht dat je mij had met men handen op men rug had je in plaats van erop in te gaan gewoon gezegd, neen dank u, niet tijd rekken om dan die nacht mij aan te vallen en mij minder aandachtig te maken, zo werkt fair play niet al had ik dat ook niet kunnen verwachten van jou. :)

En over de PP, dat was ongerelateerd, maar wel een reden om jouw flop te beargumenteren
Dus PP beargumenteerd FLOP? Ye you got me. Ik heb deze wereld gestart om Steff wat te helpen en als ik daar dan PP tegen aan gooi (letterlijk) is dat mijn zaak. ;)
 
Reactiescore
3
@zireael stabber, spion en flop speler.


Spion ^

Dat was inderdaad tactischer geweest, maar ik blijf bij mijn punt. Als je in een oorlog zit en er geen NAP staat, zelfs geen schijntje van een voorstel, dan kan je verwachten dat wij niet terug gaan houden


Dus PP beargumenteerd FLOP? Ye you got me. Ik heb deze wereld gestart om Steff wat te helpen en als ik daar dan PP tegen aan gooi (letterlijk) is dat mijn zaak. ;)

Dat is ook mijn punt niet. Eigen keuze, eigen zaak. Respecteren we. Maar deze PP is weggegooid geld door de tactische fouten die je maakte.

Overigens hebben wij bij steff meermaals aangegeven met je te willen praten, maar nee hoor, hij spamt onzin op het forum
En de uitnodiging staat nog steeds, voordat we elkaar nog meer pijn doen op het AF.
 
Reactiescore
805
Oh wel die spion moest er niet bij, dat was eerder uit frustratie. ;)

Je punt is letterlijk waardeloos sorry, "We vragen letterlijk wat je voorstel is. Daarna zeggen we wederom dat we op een aanbod van jou wachten, aangezien het in mijn ogen logisch is dat we niet gaan zeggen: je moet snel met een aanbod komen, anders treinen we je vannacht."
Sure hoor, AnDeRs TrEiNeN wE jE vAnNaChT.

Edit, als je zelf beseft dat je argumenten verkeerd zijn voor mij ok hoor, als gezegd speelde ik die wereld puur voor de fun en is die fun op 1 nacht ontnomen op een manier die me nooit zou overkomen als ik niet dacht dat jullie in waren voor een samenwerking. Ik zal zo goed als nooit geblitzed worden en al zeker niet op een wereld met 5 dorpjes. ;)
 
Reactiescore
3
Oh wel die spion moest er niet bij, dat was eerder uit frustratie. ;)

Je punt is letterlijk waardeloos sorry, "We vragen letterlijk wat je voorstel is. Daarna zeggen we wederom dat we op een aanbod van jou wachten, aangezien het in mijn ogen logisch is dat we niet gaan zeggen: je moet snel met een aanbod komen, anders treinen we je vannacht."
Sure hoor, AnDeRs TrEiNeN wE jE vAnNaChT.

Nogmaals, misschien was dat bericht niet de handigste of duidelijkste reactie, maar je vergeet continue de context te vermelden: je valt zelf aan, we mollen je clears, dan moet je wel met een dondersgoed plan en akkoord komen willen wij dat loslaten.
 
Reactiescore
805
Nogmaals, misschien was dat bericht niet de handigste of duidelijkste reactie, maar je vergeet continue de context te vermelden: je valt zelf aan, we mollen je clears, dan moet je wel met een dondersgoed plan en akkoord komen willen wij dat loslaten.
Jou clear was toch ook dood of ben je dat ook vergeten? Ik heb stamleden die ook wakker zijn op dat uur als ik actief speel kon ik er met gemak os inzetten en de muur was al geboost naar 20 zoals je ook wel had gezien want je cancelde je edel nog voor dit gesprek. ;)
 
Reactiescore
3
Jou clear was toch ook dood of ben je dat ook vergeten? Ik heb stamleden die ook wakker zijn op dat uur als ik actief speel kon ik er met gemak os inzetten en de muur was al geboost naar 20 zoals je ook wel had gezien want je cancelde je edel nog voor dit gesprek. ;)

Punt 1, de clear was niet dood
Punt 2, het was een side clear, terwijl jouw main clear naar de knoppen was en je de rest van je dorpjes nog maar net overgenomen had
Punt 3, de edel, geen idee, was mijn co, niks van meegekregen wat de beweegreden was
 
Bovenaan