Top of -Flopspelers

Reactiescore
1.242
Ben jij die ene niet die salty op het forum aan het posten was op 73 en het maar niet kon geloven dat TAD zoveel clears had en hij alle dorpen die hij had gepakt gratis/gecleared door een MB had?
 
Reactiescore
300
Ben jij die ene niet die salty op het forum aan het posten was op 73 en het maar niet kon geloven dat TAD zoveel clears had en hij alle dorpen die hij had gepakt gratis/gecleared door een MB had?

Er zit wel een verschil in je boost accountjes overnemen of gewoon een goede mb uitzoeken ;)
 
Reactiescore
1.242
Zie het verschil niet echt, beide resulteert in gratis dorpen. Mij hoor je niet klagen iedereen doet wat die wilt, vond het enkel wel hypocriet om op de ene wereld erover te zagen en op de andere hetzelfde te doen ;)
 

Deleted User - 487957162

Guest
Mijn mb stond dan ook rang 1 oda :)
Een luxe mb helpt wel een heel eind en ik ben niet de enige hier.
Ik doe het misschien zo , andere gooien duizende euro s pp das volgens mij net hetzelfde. Gewoon andere manier van aanpak.
Die oda komt wel nog ;)

Kan je na gaan hoe zielig je bent als je het beide doet. Gezien je nooit zoveel dorpen kan hebben, door geen shitload aan PP te pompen.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Eens, maar dan nu op zoveel dorpen zitten is onmogelijk met de wereld snelheden.
 
Reactiescore
1.380
als je nu meer dan 10 dorpen hebt heb je meer dan 10k pp erin zitten.

Dit is niet erg maar vervelende is dat mensen erover liegen.
Wees gewoon eerlijk dat je veel pp erin hebt zitten hoort bij het spel en die wie het ervoor uit willen geven is toch prima.

Houdt het spel ook levend he. Zonder investering ook geen spel meer
 
Reactiescore
5.686
Ik wil me bij deze aanbieden als MB. Pm voor meer info.
 
Reactiescore
92
als je nu meer dan 10 dorpen hebt heb je meer dan 10k pp erin zitten.

Dit is niet erg maar vervelende is dat mensen erover liegen.
Wees gewoon eerlijk dat je veel pp erin hebt zitten hoort bij het spel en die wie het ervoor uit willen geven is toch prima.

Houdt het spel ook levend he. Zonder investering ook geen spel meer
8 k pp zit er in, heb geen reden om er over te liegen.
Ik heb nog steeds meer dan 10k staan , ik wou in het event doorduwen maar er was geen vb.
Ik heb ook heel veel meeval gehad met de eerste dorpen.

Mijn mb heeft er ook wel pp tegen gegooid hoeveel net weet ik niet maar dus niet op dit account.
 
Reactiescore
236
als je nu meer dan 10 dorpen hebt heb je meer dan 10k pp erin zitten.

Dit is niet erg maar vervelende is dat mensen erover liegen.
Wees gewoon eerlijk dat je veel pp erin hebt zitten hoort bij het spel en die wie het ervoor uit willen geven is toch prima.

Houdt het spel ook levend he. Zonder investering ook geen spel meer
Nee hij liegt echt niet xd ik clearde de dorpen in begin en zie men oda maar steeg niets. Kunnen wij aan doen dat mensen enkel off maakte en maar 500 bijl hadden. Xd
 
Reactiescore
92
Ging over boostaccs overnemen. Jij hebt het nu over onze mb’s, die julie nu duidelijk ook gebruiken :)
Klopt ik heb goed afgekeken alleen iets kleinere schaal.
Ik heb alleen 3 mbs , het duurde alleen 10 dorpen tot wanneer mijn eerste mb zijn clear stuk liep.
Voor iemand die veel stuk loopt zal het zuur zijn mijn oda , begrijp ik ook maar goed als mijn mb met halve clear 10 dorpen kan clearen met ondertussen wel altijd bij bouwen wil dat iets zeggen over het niveau van spelers die rond me lagen.
Daar kan ik niks aan doen.

w70 ben ik eerste als oda geëindigd , we zien wel waar het schip hier strand.
 
Bovenaan