Top of -Flopspelers

Reactiescore
1.754
Reactiescore
1.754
SpeedyAction ook top
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Welke regel? Er zijn geen wereldafspraken omdat jullie constant dwars liggen. Schiet je jezelf toch aardig mee in de voeten.
 
Reactiescore
2.477
Het is gewoon ziek lame maar ja, je zegt het goed. Schiet je jezelf toch aardig mee in de voeten :biggrin:. Geeft ook weer de goodwill van Planet weer en op de manier hoe ze willen winnen. Als het de slechte kant op zou gaan zou Planet gewoon beginnen uni-uppen en het wegwuiven onder het mom 'ja er zijn toch geen wereldafspraken??'.
 

Deleted User - 487948682

Guest
Welke regel? Er zijn geen wereldafspraken omdat jullie constant dwars liggen. Schiet je jezelf toch aardig mee in de voeten.

Ik heb vaak genoeg gevraagd om wereldafspraken. Zelfs een PM gestuurd waarin alleen bevestigd hoefde te worden maar deze afspraken worden gewoon ontweken. Ik kreeg van jullie leiding altijd het antwoord "We zullen ernaar kijken" om vervolgens keer op keer geen antwoord te geven. Lijkt er voor mij op alsof jullie geen wereldafspraken willen.

Daarnaast blijft het een lage streek, VV pakken in vijandelijk gebied. Nog niet genoeg overmacht?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Er zijn ook geen wereldafspraken, door jullie. Niet door ons. Jammer maar waar. Verder vind ik de vv best vermakelijk en vind ik jullie reacties nog vermakelijker. Nog niet genoeg overmacht zegt die terwijl er 500 edels oid lopen op een stamloos account door middel van edelspamdorpen rond het hele cluster. Fucking hell.


Ben je dom of doe je dom?
 

Deleted User - 487948682

Guest
Dat is jou misschien wijsgemaakt dat Fix geen regels wil. Ik heb vaak zat contact opgezocht waar vervolgens door jullie kant niks mee gedaan werd.

Jullie hebben zoveel overmacht, ben je echt zo bang dat wij Ice wegspelen om op jullie te beuken? Vind het maar een laffe streek.

Btw, leer timen op je eigen account. Jelle heeft je de screens gestuurd op Skype... Hoop dat je op Ice beter getimed hebt
 
Reactiescore
1.242
Er zijn ook geen wereldafspraken, door jullie. Niet door ons. Jammer maar waar. Verder vind ik de vv best vermakelijk en vind ik jullie reacties nog vermakelijker. Nog niet genoeg overmacht zegt die terwijl er 500 edels oid lopen op een stamloos account door middel van edelspamdorpen rond het hele cluster. Fucking hell.


Ben je dom of doe je dom?
16 mil overmacht maar toch nog VV'tje in de rim moeten nemen

Kapot triestig
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Dat is jou misschien wijsgemaakt dat Fix geen regels wil. Ik heb vaak zat contact opgezocht waar vervolgens door jullie kant niks mee gedaan werd.

Jullie hebben zoveel overmacht, ben je echt zo bang dat wij Ice wegspelen om op jullie te beuken? Vind het maar een laffe streek.


Btw, leer timen op je eigen account. Jelle heeft je de screens gestuurd op Skype... Hoop dat je op Ice beter getimed hebt

Was gelukkig niet aan het timen. Als je wil time ik vanavond wat op je account. Ff pmen ig!
 
Reactiescore
2.064
waarom beginnen jullie altijd over timen brr
 
Reactiescore
1.918
dure snipes


2e wave is het rip


mvg
 
Reactiescore
1.918
wie is deze cowboynoob

schaam je eens aub?

naar mannetje
 
Reactiescore
1.918
mag al geen grapjes meer uithalen

sorry :(
 
Bovenaan