Top of -Flopspelers

Reactiescore
13
Tot nog toe niks van gemerkt dus daar heb ik geen reden toe. Van de R2W wel. Minste officiële leden maar achter de schermen volgens mij toch wel meer ;)

Valt wel mee hoor, de "leden" zitten in de stam Planet, daarnaast hun MB's in Little.
Voor zover ik weet hebben we niet meer leden :wink:
 
Reactiescore
106
Ik kan beamen.
Chucky flop. Met hun zou ik nooit in een stam willen zitten. Zoveel OS dat ze verlenen en clears dat ze doneren
 
Reactiescore
5
Wat ik tot nu toe gezien heb van hem is niet best. Vorige week een slecht uitgevoerde massa ontvangen, hij is erg voorspelbaar en heeft zn punten vooral te danken aan fusies

Mn stam ervaring is ook niet erg prettig met hem


1. 12-15 clears is geen massa. (Op defbunkers is het zoals met erwten op een muur schieten)
2. Dat van fuseren klopt maar half. Voor en na de fusie zijn we niet gestopt met edelen.
Tevens hebben we bats laten dooredelen (bbs) om geen cf’s van rh te hebben.
Jullie hebben dat al genoeg bewezen.

Dat van stam ervaring kan je gewoon de hele pm op zetten.
(Kan er wat gelachen worden )
 
Reactiescore
106
Mr. Perfect de wereld draait spijtig ook genoeg niet om jou.

Screenshot_20200903-082758_Samsung Internet.jpg

Er al eens aan gedacht dat je misschien niet de prioriteit was en dat we miss enkel wat druk aan het zetten waren.

Trouwens 'voorspelbaar'. Hebben een dorp van je kunnen edelen (ik geef toe gerecapped maar alsdannog) op 8u loopafstand (overdag!) diep in je cluster.

Jij bent hier de flop die 3 clears gooit op een gestacked frontdorp in nachtbonus.

Ik wil enkel nog afsluiten met +29 dorpen op 2 dagen tijd tegen defbunkers is idd dan een gefaalde massa...
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Wat is er mis met internen?
Iemand moet het doen.
Eens, maar ik weet zeker dat ik het beter kan dan die noobs daar. Zit te wachten op mijn kans om het te laten zien?
 
Bovenaan