Top of Flop stammen

Reactiescore
634
Denk dat we beide het eens zijn dat werelden eigenlijk na een Dominantie van +40% al gespeeld zijn.
Althans de afgelopen 10 werelden zijn al zo.
Nu gaan mensen met opzet de werelden open houden door nog een paar dorpen te willen edelen en in een nieuwe wereld willen pronken met hun dorpen aantal in een verloren wereld.

Kijk wat nu gebeurd.

Chicago die Top 10 wilt eindigen, gaat zomaar even Kata's sturen, zodra Ima gaat aanvallen. Terwijl W65 vanaf begin aan Kata afspraken heeft.
Denissen die zich nog wat probeert te verzetten, krijgt middels edelen van een (inactieve) stamgenoot een (legale) CF.
Dus Denissen moet nu ook rondom de (legale) CF gaan deffen.

Ima, die naar de 65% dominantie toe wilt werken, krijgt boze bericht omdat ze gewoon door blijven aanvallen.

Dus net hoe jij niet kan snappen waarom Ima aanvalt, kan ik niet begrijpen dat jullie niet begrijpen dat Ima de laatste verzetjes wilt breken, zodat de accounts op Grijs gaan en W65 niet onnodig langer open gaat blijven.

Willen ze strijden, ga dan een gesprekje aan en wellicht kunnen ze in een nieuwe wereld samenwerken.
I.p.v. nu ruzie maken op een verloren wereld en onnodig woede van elkaar uit te lokken.
 
Reactiescore
1.283
Inderdaad is het en Game over dorp maar van en inactieve speler ! Niet zoals je voor je hebt (denissen) .
Kvraag me af waarom zo haastig zoals die PP gebruiken in muren Uppen vraag ik mij ook af WTF zijn die nu serieus we hebben bijna 3 maal minder punten en dan nog PP gebruiken daarvoor is grappig , Iedereen zen speltechniek .

Maar als je zo wilt spelen speel dan zo maar ik weet dat ik men best heb gedaan en ik denk dat ik de laatste 3 weken meer dan genoeg laten zien heb dat ik geen grapjas ben die op delete ga als de wereld al 99% gespeeld is ^^ . Dus waarom niet fair spelen zonder al die CF van inactieve spelers .

Veel spel plezier ;)
O

Ach lieverd, het zit je wel hoog he dat een muur in een hele nacht 4 levels steeg. Als je het echt zo graag wilt weten, ik zelf ga geen wereld meer spelen hierna dus waarom zou ik het account achterlaten met pp als ik ook jou ermee kon plagen.

Wat betreft de speler die ik edelde, dat is geen inactieve speler.
Hij ging toevallig vroeg naar bed en sliep lekker uit zoals hij me vertelde en daarbij stuurde hij ook gewoon recaps die hier gedefft werden.

Zijn er wel inactieve accounts in GAME, knikker die er dan uit ipv alle accountjes jou helemaal vol te laten zetten met Deff en dan hier wenen dat ze ge edelt worden.

Speciaal voor jou Deff ik die cf zonder muur boost goed :engel:
Dikke zoen
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Leg me nog is uit wat daar nou precies het nut van was Mark? Freeze je acc en laat je stammies lekker het werk doen. ;) Vanwaar de haast?

En als we iedereen moesten kicken die 2 dagen niet logde zat er niemand meer in de stam. :( Het is lastig om de motivatie hoog te houden, zeker als de meeste accs solo accounts zijn.

Als iedereen hier zn acc zou freezen krijg je shit zoals op TWL hè, deze wereld is gewoon voor een aantal een kleine last geworden waar ze vanaf willen en dat snap ik heel goed.
 

DeletedUser80845

Guest
O

Ach lieverd, het zit je wel hoog he dat een muur in een hele nacht 4 levels steeg, als je het echt zo graag wilt weten. Ik zelf ga geen wereld meer spelen hierna dus Waarom zou ik het account achterlaten met pp als ik ook jou ermee kon plagen.

Wat betreft de speler die ik edelde, dat is geen inactieve speler.
Hij ging toevallig vroeg naar bed en sliep lekker uit zoals hij me vertelde en daarbij stuurde hij ook gewoon recaps die hier gedefft werden.

Zijn er wel inactieve accounts in GAME, knikker die er dan uit ipv alle accountjes jou helemaal vol te laten zetten met Deff en dan hier wenen dat ze ge edelt worden.

Speciaal voor jou Deff ik die cf zonder muur boost goed :engel:
Dikke zoen

Wenen ^^ . Kga er niet verder op in ;)

Veel spelplezier ;)
 

DeletedUser80262

Guest
TAS is de grootste noob op deze wereld.

PP Boosten en CF'en. Ondanks zijn overmacht individueel en als stam, durft hij geen eerlijke strijd aan gaan... tegen RIM noobjes ;)

Sommige mensen hebben nog een leven naast dit spelletje....


Jij bent de reden waarom ik er mee stop na deze wereld. Doe zo verder dan Worden de NL werelden nog kleiner dan dat ze nu al zijn.
 
Reactiescore
1.476
Denk dat we beide het eens zijn dat werelden eigenlijk na een Dominantie van +40% al gespeeld zijn.
Althans de afgelopen 10 werelden zijn al zo.
De laatste 3 grote werelden die ik gespeeld heb, was dat niet het geval. W59, w64 (Is belegeringswereld) en w97.net.

Nu gaan mensen met opzet de werelden open houden door nog een paar dorpen te willen edelen en in een nieuwe wereld willen pronken met hun dorpen aantal in een verloren wereld.
Je hebt nog 6 maanden de tijd, doe het lekker rustig aan en gun die rimnoobs die eindelijk een decent clustertje hebben weten te krijgen een waardige eindstrijd in plaats van CF's van inactieve stamgenoten te edelen.
Wie pronkt er tegenwoordig nog met hun dorpenaantal? Daarnaast hebben ze al een redelijk puntenaantal, dus als dat jou redenatie is, zouden ze nu ondertussen op grijs gaan.

Chicago die Top 10 wilt eindigen, gaat zomaar even Kata's sturen, zodra Ima gaat aanvallen. Terwijl W65 vanaf begin aan Kata afspraken heeft.
Denissen die zich nog wat probeert te verzetten, krijgt middels edelen van een (inactieve) stamgenoot een (legale) CF.
Dus Denissen moet nu ook rondom de (legale) CF gaan deffen.

Ima, die naar de 65% dominantie toe wilt werken, krijgt boze bericht omdat ze gewoon door blijven aanvallen.
Wat had je dan van Chicago verwacht? Dat is hun individuele keuze, waar ik het ook zeker niet mee eens ben.


Dus net hoe jij niet kan snappen waarom Ima aanvalt, kan ik niet begrijpen dat jullie niet begrijpen dat Ima de laatste verzetjes wilt breken, zodat de accounts op Grijs gaan en W65 niet onnodig langer open gaat blijven.

Willen ze strijden, ga dan een gesprekje aan en wellicht kunnen ze in een nieuwe wereld samenwerken.
I.p.v. nu ruzie maken op een verloren wereld en onnodig woede van elkaar uit te lokken.
Ik snap best dat je de verzetjes wil breken, maar ga gewoon fronten ipv proberen CF's te krijgen. ;)

Als iedereen hier zn acc zou freezen krijg je shit zoals op TWL hè, deze wereld is gewoon voor een aantal een kleine last geworden waar ze vanaf willen en dat snap ik heel goed.
Maar twl was niet gefreezed, twl was inactief. Dat is niet hetzelfde. Bovendien heeft Corus toch niks te vrezen met zijn front de komende maand.


Dussss, je komt hier even om totaal zonder inhoud je vriend bottle bij te staan maar met 1 weder antwoord laat je het erbij zitten omdat het wellicht toch 0 toegevoegde waarde had.

Ik wens jou hetzelfde :)
Ik denk meer dat hij niet reageert omdat het gebruik van het woord wenen niet respectvol overkomt. En muurboosten tsjah. Wat zullen we daar is over zeggen?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
TAS is de grootste noob op deze wereld.

PP Boosten en CF'en. Ondanks zijn overmacht individueel en als stam, durft hij geen eerlijke strijd aan gaan... tegen RIM noobjes ;)

Sommige mensen hebben nog een leven naast dit spelletje....


Jij bent de reden waarom ik er mee stop na deze wereld. Doe zo verder dan Worden de NL werelden nog kleiner dan dat ze nu al zijn.

Volgens mij wil men een leuke strijd tegen uitdagende stammen en rimnoobs ruim je juist graag zonder moeite weg. Althans, waar heb je MBs anders voor bv :D

Vind het verder wel respectloos dat je zo hard uithaalt naar TAS. De bewering dat men geen eerlijke strijd wil tegen rimnoobs is zo kansloos. Als je een eerlijke strijd wil zorg je maar dat je niet in de rim begint en gewoon maar beetje deftig groeit, en een actieve stam om je heen hebt.
 
Reactiescore
1.283
TAS is de grootste noob op deze wereld.

PP Boosten en CF'en. Ondanks zijn overmacht individueel en als stam, durft hij geen eerlijke strijd aan gaan... tegen RIM noobjes ;)

Sommige mensen hebben nog een leven naast dit spelletje....


Jij bent de reden waarom ik er mee stop na deze wereld. Doe zo verder dan Worden de NL werelden nog kleiner dan dat ze nu al zijn.

Ik ga even een aantal dingen op een rijtje zetten voor je:

Het begrip cfen staat tenminste op wereld 65 voor overnames die gedaan worden in andermans cluster van dorpen die niet behoren tot diegene zijn stam en/of mb stam.

De dorpen die ik edel zijn dorpen die WEL tot jouw stam behoren en dus het begrip cf is niet aan de orde.

Je houding en het rennen naar het af dat trekt volledig de gunningsfactor weg die ik heb naar andere spelers.
Neem een voorbeeld aan Menno van GAME, die benaderd mij netjes en informeerd naar mijn standpunt.
Ik heb mijn standpunt uitgelegd en hij reageerd daar rustig op, vervolgens bied ik hem aan dat ik met geen van de dorpen die achter het denisen cluster liggen hem zal aanvallen omdat dat namelijk niet de manier is waarop ik daar verder zou willen edelen.

Een volgende keer dus even 3 tellen nadenken voordat je iemand probeert zwart te maken zodat er uit een goed gesprek reeele opties naar buiten komen.

In feite stop je dus met tw omdat ik dorpen van je stam edel wat toch het meest gebruikelijke aspect van tribal Wars is, ik vind het bijzonder.

Als toevoeging, start een gesprek voordat je je clears op ons smijt en niet andersom

Nogmaals voor de rest van de community: TAS heeft zich NIET schuldig gemaakt een cfen.
 
Reactiescore
1.283
Ik denk meer dat hij niet reageert omdat het gebruik van het woord wenen niet respectvol overkomt. En muurboosten tsjah. Wat zullen we daar is over zeggen?

Wenen is in mijn beleving een vorm van zeuren, mocht er meer betekenis achter zitten dan dat dan bied ik daar mijn excuses voor aan.

Muur boosten vind ik niet van 22:00 avond tot 8 uur ochtend een muur met 4 levels omhoog hebben maar dat is mijn beleving
 
Reactiescore
1.476
Wenen is in mijn beleving een vorm van zeuren, mocht er meer betekenis achter zitten dan dat dan bied ik daar mijn excuses voor aan.

Muur boosten vind ik niet van 22:00 avond tot 8 uur ochtend een muur met 4 levels omhoog hebben maar dat is mijn beleving
Tegen je tegenstander zeggen dat hij zeurt is ook niet echt respectvol. ;)
En dan is het inderdaad geen muurboosten, maar je zei zelf dat je nog pp had die op moest omdat je toch niet meer speelde dus ik ging er maar van uit dat het waar was, excuses.

Nogmaals voor de rest van de community: TAS heeft zich NIET schuldig gemaakt een cfen.
Bottle mag graag klagen. Het is wel een CF, maar een legale CF. Dat hebben ik en andere mensen geloof ik ook wel gezegd hierboven.
 

DeletedUser47575

Guest
Ik snap ook het hele gedoe niet? Ik ben zeker geen inactief account, maar ik ben hier solo gaan spelen om als moraalbreker wat werk te doen. Ik ben geen nachter en ga regelmatig op tijd naar bed en krijg geen meldingen voor het account. Had Snipertje de aanvallen een uur eerder gestuurd was er niets aan de hand geweest en had hij hard doodgelopen. Daarnaast bestond/bestaat mijn account vooral uit off, door mijn moraalbrekersstatus. Tegen de bedoeling in werd het account ook wat groot door interns en barbaren.

Oftewel niets mis met de actie van Sniper en dom gelul van stamgenoot BottleOfWine, maar dat verbaast me ook weinig.
 
Reactiescore
1.283
Ik snap ook het hele gedoe niet? Ik ben zeker geen inactief account, maar ik ben hier solo gaan spelen om als moraalbreker wat werk te doen. Ik ben geen nachter en ga regelmatig op tijd naar bed en krijg geen meldingen voor het account. Had Snipertje de aanvallen een uur eerder gestuurd was er niets aan de hand geweest en had hij hard doodgelopen. Daarnaast bestond/bestaat mijn account vooral uit off, door mijn moraalbrekersstatus. Tegen de bedoeling in werd het account ook wat groot door interns en barbaren.

Oftewel niets mis met de actie van Sniper en dom gelul van stamgenoot BottleOfWine, maar dat verbaast me ook weinig.

U word bedankt ❤️
 
Reactiescore
1.476
Spot ik daar een oorlogsverklaring? :eek:
LA gaat floppen, vooral jeboy stelt niks voor.
 

DeletedUser73927

Guest
Op het moment is natuurlijk elke stam die niet Ima. is gedoemd om te floppen, nog 3,2% en de wereld is binnen :p
 
Bovenaan