Top of Flop stammen

DeletedUser80134

Guest
Niet lullig bedoeld, maar uit eigen ervaringen houden stammen die uit onvrede zijn ontstaan het nooit erg lang vol.

ANB is niet ontstaan door onvrede in de stam. -> we zijn door gegaan als een groepje spelers die nog wel door wilde spelen :)
 
Reactiescore
1.019
Spectaculair.

Oorlogsnaam: Allen om toffe mensen weg te spelen

Verklaring:
Heren en Dames van Tof!,

Na weken op achterland Toffe mensen uit te hangen is het nu eindelijk jullie tijd.

Wij zijn benieuwd of jullie werkelijk zo Tof zijn :), of enkel Tof zijn als het om VV buiten de stam gaat.
 
Reactiescore
766
Spectaculair.

Oorlogsnaam: Allen om toffe mensen weg te spelen

Verklaring:
Heren en Dames van Tof!,

Na weken op achterland Toffe mensen uit te hangen is het nu eindelijk jullie tijd.

Wij zijn benieuwd of jullie werkelijk zo Tof zijn :), of enkel Tof zijn als het om VV buiten de stam gaat.
Had er zelf 1 geschreven dan, hater!
 

DeletedUser80262

Guest
Flopstam: .Ima

The American Sniper edelde zonet een CF bij dennissen.

Ze staan al zo in het voordeel, en moeten nog zo'n triestige acties ondernemen.
 
Reactiescore
1.283
Flopstam: .Ima

The American Sniper edelde zonet een CF bij dennissen.

Ze staan al zo in het voordeel, en moeten nog zo'n triestige acties ondernemen.

En dan heb je het over een “mooi” af postje.

Je moet er natuurlijk wel even bij vertellen dat ik een GAME dorp edelde in een GAME cluster, zegt meer over jullie dan over mij :D

Daarbij dien je dit te plaatsen bij top/flop spelers aangezien ik zelf koos voor deze overname en je ima niet hoeft te proberen hierbij te betrekken
 

DeletedUser79415

Guest
ook al wil hij ima naar beneden brengen met die ''oh zo sterke post'' hij verteld niet eens de waarheid.

een dorp van een stamlid van de betreffende stam GAME OVER word niet goed gedefft. Hierdoor kan de speler TAS een dorp uit het GAME OVER cluster binnen harken, dat is een rechtvaardige CF en zeer zeker geen vuil spel...

ALS TAS nou een BB zou pakken in het cluster van GAME OVER was dit zeer zeker een vuile CF.

MAAR dat is zeker het geval niet...

gr J
 
Reactiescore
1.476
ook al wil hij ima naar beneden brengen met die ''oh zo sterke post'' hij verteld niet eens de waarheid.

een dorp van een stamlid van de betreffende stam GAME OVER word niet goed gedefft. Hierdoor kan de speler TAS een dorp uit het GAME OVER cluster binnen harken, dat is een rechtvaardige CF en zeer zeker geen vuil spel...

ALS TAS nou een BB zou pakken in het cluster van GAME OVER was dit zeer zeker een vuile CF.

MAAR dat is zeker het geval niet...

gr J
En dan heb je het over een “mooi” af postje.

Je moet er natuurlijk wel even bij vertellen dat ik een GAME dorp edelde in een GAME cluster, zegt meer over jullie dan over mij :D

Daarbij dien je dit te plaatsen bij top/flop spelers aangezien ik zelf koos voor deze overname en je ima niet hoeft te proberen hierbij te betrekken
Flopstam: .Ima

The American Sniper edelde zonet een CF bij dennissen.

Ze staan al zo in het voordeel, en moeten nog zo'n triestige acties ondernemen.
@BottleOfWine zegt ook nergens dat het een bb ofzo is. Ik snap zelf dan ook niet wat hij hier nou probeert te bereiken. Wat ik ook niet snap is waarom Ima. uberhaupt nog probeert CF's te edelen, van een stamgenoot of niet. De kwaliteit en kwantiteit hebben jullie al, waarom zou je gebruik maken van deze tactiek? Hetzelfde als NTD die beweerde dat Shumway zijn oude cluster (wat allemaal BB's waren.) als spelersdorpen gezien zouden worden, alsof IMA daar ook maar enige druk op heeft uit geoefend. Je hebt nog 6 maanden de tijd, doe het lekker rustig aan en gun die rimnoobs die eindelijk een decent clustertje hebben weten te krijgen een waardige eindstrijd in plaats van CF's van inactieve stamgenoten te edelen. Ga gerust je gang hoor, maar ik snap de logica erachter niet.
 
Reactiescore
634
Je hebt nog 6 maanden de tijd, doe het lekker rustig aan

Hoop dat het ondertussen duidelijk is dat Ima W65 niet nog 6 maanden open wilt houden :(.

Het is inderdaad een (legale) CF.
Persoonlijk snap ik ook niet waarom ze een inactieve account binnen hun stam houden.
Als het geen stamgenoot zou zijn geweest, dan had TAS sws daar niet (mogen) edelen.
 

DeletedUser80845

Guest
En dan heb je het over een “mooi” af postje.

Je moet er natuurlijk wel even bij vertellen dat ik een GAME dorp edelde in een GAME cluster, zegt meer over jullie dan over mij :D

Daarbij dien je dit te plaatsen bij top/flop spelers aangezien ik zelf koos voor deze overname en je ima niet hoeft te proberen hierbij te betrekken

Inderdaad is het en Game over dorp maar van en inactieve speler ! Niet zoals je voor je hebt (denissen) .
Kvraag me af waarom zo haastig zoals die PP gebruiken in muren Uppen vraag ik mij ook af WTF zijn die nu serieus we hebben bijna 3 maal minder punten en dan nog PP gebruiken daarvoor is grappig , Iedereen zen speltechniek .

Maar als je zo wilt spelen speel dan zo maar ik weet dat ik men best heb gedaan en ik denk dat ik de laatste 3 weken meer dan genoeg laten zien heb dat ik geen grapjas ben die op delete ga als de wereld al 99% gespeeld is ^^ . Dus waarom niet fair spelen zonder al die CF van inactieve spelers .

Veel spel plezier ;)
 
Reactiescore
1.476
Hoop dat het ondertussen duidelijk is dat Ima W65 niet nog 6 maanden open wilt houden :(.

Het is inderdaad een (legale) CF.
Persoonlijk snap ik ook niet waarom ze een inactieve account binnen hun stam houden.
Als het geen stamgenoot zou zijn geweest, dan had TAS sws daar niet (mogen) edelen.
Leg me nog is uit wat daar nou precies het nut van was Mark? Freeze je acc en laat je stammies lekker het werk doen. ;) Vanwaar de haast?

En als we iedereen moesten kicken die 2 dagen niet logde zat er niemand meer in de stam. :( Het is lastig om de motivatie hoog te houden, zeker als de meeste accs solo accounts zijn.
 
Bovenaan