Top of Flop stammen

Reactiescore
533
@Calamity. Ga je weer een wereld verliezen aan me?
 
Reactiescore
533
Kijk eens aan, nu ga je mijn geheugen moeten opfrissen.

PS: Een God dat verliest? Dat kan niet zijn he! Heb ik jullie niets geleerd :oops:
 
Reactiescore
415
Hij was die inactieve paupernoob die op seduced by lies speelde. Zelfs als je vroeg of die op zn eigen account wilde deffen deed hij dat niet.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nee man in GOD deed ik niks :eek:
W60 trok mijn aandacht :p
 
Reactiescore
533
Had je nu maar w57 gespeeld. Dan won je hier.
 

DeletedUser79415

Guest
toch won je als leiding w60 dus weet niet wat ze praten maar GG Joachim !
 

DeletedUser78099

Guest
Flop: BMW/~A|D~

Sluiten met zowat iedereen die ze kunnen vinden een BG, edelen bbtjes en deffen duur.


Ik zit in Order. We deden afgelopen dagen een massa op Reinerink12. Bleek dat Omnipotent plots ook recaps ging uitvoeren voor ze
 

DeletedUser74229

Guest
De reden dat je de stam verlaten hebt is juist omdat je geen spanning wilde. Jij wilde een easy wereldwin met een beetje r2w.

Dus van een account met zo goed als geen front naar een account met een van de grootste fronten van de stam is easy win?

En r2w met 12 leden ipv 16?

Kindersgedrag, daarom. Niet omdat die spanning wilde oid.

Vervolgens spreek je binnen een uur jezelf echt 180 graden tegen?

Ik ga er ook niet veel verder op in, sorry :)

En dan wordt er om meer uitleg gevraagd en dan kom je met dit?

Conclusie: discussiëren is bij verre na niet je sterkste punt. Fin.
 
Reactiescore
766
Dus van een account met zo goed als geen front naar een account met een van de grootste fronten van de stam is easy win?

En r2w met 12 leden ipv 16?



Vervolgens spreek je binnen een uur jezelf echt 180 graden tegen?



En dan wordt er om meer uitleg gevraagd en dan kom je met dit?

Conclusie: discussiëren is bij verre na niet je sterkste punt. Fin.

Ik zeg niet dat die nu een easy win gaat behalen, ik zeg dat die een easy win wilde. En ja, dat wilde hij. Met die recruits was de wereld gedaan en dat komt neer op r2w, gaat niet om het feit dat het maar een x aantal leden is.

Ik spreek mijzelf nergens tegen, feit blijft dat het kindersgedrag is. Ze krijgen hun zin niet en gaan dan tegenwerken: kindersgedrag.

Ik ga op het af niet alles uitgebreid bespreken, maakt mij dat dan zwak op het gebied van discussiëren? Ook daar zijn de meningen over verdeeld denk ik.
 
Reactiescore
614
Vind het jammer dat iedereen Shine zo onderschat. Gewoon een goede stam, vandaag doen ze het ook lekker Fearless Men en hebben zich in het verleden ook al laten zien tegen Res.

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat Shine zich wat meer kan laten gelden. Als ik kijk naar een situatie als die van Alexandria Morgan nu heb ik daarover toch sterk mijn twijfels en lijkt het alsof Shine rust op enkele spelers die het zullen moeten gaan doen. Desondanks moet Shine met het front dat ze hebben ten opzichte van Ima. toch wel degelijk wat uit kunnen richten.

Overigens om nog in de trant te blijven: Maai is dikke flop
Bestaat puur door mensen die dreigen om delete te gaan omdat ze hun zin niet kregen.

Maai is dikke flop en enkele dagen na de oprichting staat een account van Shine al op zijn kop.
Flauw rijmpje, maar de reden waarom maai door jou bestempeld wordt als flop is wel heel kort door de bocht.
Als mensen hun zin niet krijgen (om het in jouw woorden te formuleren) en zij richten dan een eigen stam op is dat hun goed recht.
De leiding had moeten zorgen dat zij met zijn allen door één deur konden, dit blijkt echter niet gelukt te zijn en hierop nemen mensen initiatief.
Daarnaast heeft Maai 12 leden en niet enkel de leden (waarop jij doelt) die zich van Ima. hebben afgescheiden, zelfs al wil je bij je standpunt blijven kan je niet een hele stam een flop noemen vanwege deze enkele spelers :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80074

Guest
Is Shine met het vertrek van o.a. Kusm & kevinknip definitief uit elkaar gevallen?
 

DeletedUser78432

Guest
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat Shine zich wat meer kan laten gelden. Als ik kijk naar een situatie als die van Alexandria Morgan nu heb ik daarover toch sterk mijn twijfels en lijkt het alsof Shine rust op enkele spelers die het zullen moeten gaan doen. Desondanks moet Shine met het front dat ze hebben ten opzichte van Ima. toch wel degelijk wat uit kunnen richten.

Als de verandering die zich nu plaats vind in Shine permanent is dan ziet het er niet goed voor hun uit. Enkele van hun sterkste leden zijn zojuist uit de stam gegaan met een problematische ligging voor de rest van de stam, waardoor ze in 3 delen worden verdeeld.
Het zou mij dan ook niet verbazen als er binnenkort een nieuwe stam wordt opgericht wat het einde zal zijn van Shine, of zelfs 2 nieuwe stammen, afhankelijk van de ligging van de spelers en de oorzaak van deze breuk.
 
Reactiescore
3.457
Is Shine met het vertrek van o.a. Kusm & kevinknip definitief uit elkaar gevallen?
Was toch wel te voorspellen ?
Spelers Kusm waren stamgenoten op w57 van bepaalde belangrijke accounts in Maai.
Sws dat ze overstappen werd al een tijd voorspelt btw.
 
Bovenaan