Top of Flop stammen

DeletedUser79458

Guest
Topic hier is beetje dood dus om het beetje op te vrolijken hierbij de oorlogsstatistiekjes tussen Res en Ima.

Oorlogdetails*
upload_2019-2-20_0-10-37.png

Oorlogdetails per speler*
upload_2019-2-20_0-11-5.png

Oorlogdetails op stamniveau*
upload_2019-2-20_0-11-49.png

*MB spelers en stammen zijn niet meegerekend in deze statistieken.


 
Reactiescore
2.063
Tja ik wil er wel bijzeggen, dat thftp en the unknown eigenlijk de statisstieken een beetje verpesten zoals eerder aangegeven. Toen wij deze accouts recruiteerde, wisten we dat dit ging gebeuren. Ze wouden alleen niet mee werken als ze alleen een stam BG waren, want dan voelde ze zich gebruikt. Snap hun ook volledig.

Maar goed, dat mag de pret niet verderven mooie statistieken en leuk spel over en weer.
 

DeletedUser80078

Guest
jongens, jongens, jongens en natuurlijk ook de meiden, is het nou echt nodig om met ima, shine, res en d.d op bbt te lopen?
 
Reactiescore
1.476
D.d? Wie is dat? Als ik je moet helpen deffen, stuur pm naar trommeldoos. Ben op wintersport dus ik kan niks beloven though.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
Haai
 

DeletedUser79415

Guest
Persoonlijk denk ik dat het nu alsnog een leuke 3 strijd zal zijn, esfr ging overstappen en daardoor een logische zet van MI om mee te gaan. Dat is volledig hun keuze maar dit geeft wel een andere draai aan de wereld.

Denk dat de stam prima zal zijn maar of dit nou het oude res zonder ax maar dan met esfr en mi goed gaat maken dat weet ik niet .

Denk persoonlijk eerder dat esfr hun eigen graf hebben gegraven met de actie dit hoeft niet op korte termijn plaats te vinden maar ik gok persoonlijk zelf dat dit wel gebeurd.
 
Bovenaan