Top of Flop stammen

DeletedUser78605

Guest
Stoken? Of het verhaal van iemand uit jullie opleiding bekend maken naar buiten?
 
Reactiescore
766
Stoken? Of het verhaal van iemand uit jullie opleiding bekend maken naar buiten?
Ik moet zeggen, voor de neutrale kijker (ik) kom je wel als een stoker over..

Continu modder gooien op het AF. Ene keer iets relevants, andere keer weer onzin. Tja, uiteindelijk ga je ook wel zulke dingen vinden:p
 
Reactiescore
1.363
Bink 2.0, BINKEN en ze sturen dan nog bedreigingen naar mij ook dat jij me gaat kapotmaken :eek:. Jij niet persoonlijk, maar wel je stam.

Best vermakelijke Pm

Oh, waar speel jij dan? :p
Ik bonk sws iedereen weg >.<.
 
Reactiescore
1.363
benhur die vrouw man verzekerde dat ik binnen 5 dagen (ondertussen nog 2) weggeedeld zou zijn :eek:

hahahahahahaha, ja oké daar heb je het ook over iemand :p.
Gewoon met schatje aanspreken, dan houd ze vanzelf op.
 
Reactiescore
208
hahahahahahaha, ja oké daar heb je het ook over iemand :p.
Gewoon met schatje aanspreken, dan houd ze vanzelf op.
hahaha zal ik doen int vervolg :p. Velen van je zusterstam willen wel graag een plekje in de rim zo te zien :eek:
 

DeletedUser79458

Guest
Waarom gooi je nou de hele tijd de mod kaart?
Op het AF een ban "aankondigen" is ook overdreven, deze ban stond al ruim een dag vanwege, ja je ziet hem al hangen: "unfair play".

Speler zijn en mod zijn is niet hetzelfde, de status van mod maakt niet uit op een wereld die hij speelt, ingame in ieder geval, omdat hij daar geen mod is en er ook nergens staat dat hij een mod is.

Dus zullen we dat maar gewoon buiten beschouwing laten in het geheel?

Daarnaast, als jij een VV krijgt van iemand die stopt maar die jij goed kent dan is dat ook niet meteen een stab of wat dan ook. Zeker als het verhaal klopt dat zij de VV doorgespeeld hebben naar iemand van Ima. Beetje schijnheilig gedoe nu dus om maar te benadrukken dat hij een stabber is, iets wat niet noodzakelijkerwijs blijkt, afgezien van de eerdere erkenningen op andere wereld die hebben plaatsgevonden.

Hij maakt er misbruik van dus waarom mag dat niet aangegeven worden dat hij zijn "modkrachten" misbruikt? Verder is het gewoon zielig dat je een MB VV aanneemt in de stam van de vijand. En @preseur heeft ookal aangegeven dat hij erover heeft gelogen ;)
 
Reactiescore
1.363
hahaha zal ik doen int vervolg :p. Velen van je zusterstam willen wel graag een plekje in de rim zo te zien :eek:

Achja, rim lekker opvullen toch :).
Zie het probleem niet, zolang ze maar van de bbs afblijven :O.
 
Reactiescore
31
Hij maakt er misbruik van dus waarom mag dat niet aangegeven worden dat hij zijn "modkrachten" misbruikt? Verder is het gewoon zielig dat je een MB VV aanneemt in de stam van de vijand. En @preseur heeft ookal aangegeven dat hij erover heeft gelogen ;)
Hoezo maakt hij er misbruik van dan?
 
Bovenaan