Top of Flop stammen

Reactiescore
195
Als iemand zijn dorpen aan de vijand geeft is hij toch de stabber, dus meer dan normaal dat die idioot edels binnen krijgt ook al zit die in dezelfde stam waar die blijkbaar geen waarde aan hecht door dorpen en waarschijnlijk ook informatie aan de tegenpartij te geven. Als men geen waarde hecht aan de stam moet de stam ook geen waarde hechten aan deze persoon en gebeuren er zulke zaken.

Huilbaby's, komen enkel blijters bij met de jaren op dit spel, sjonge jonge wat gaat dit achteruit.
 
Reactiescore
760
Als iemand zijn dorpen aan de vijand geeft is hij toch de stabber, dus meer dan normaal dat die idioot edels binnen krijgt ook al zit die in dezelfde stam waar die blijkbaar geen waarde aan hecht door dorpen en waarschijnlijk ook informatie aan de tegenpartij te geven. Als men geen waarde hecht aan de stam moet de stam ook geen waarde hechten aan deze persoon en gebeuren er zulke zaken.

Huilbaby's, komen enkel blijters bij met de jaren op dit spel, sjonge jonge wat gaat dit achteruit.

dat de stam zelf edels stuurt logisch duuh zou ik zelf ook doen maar in welke part is losing de stabber? vind dat een beetje krom volgens mij is het gwn om een schandpaal te hebben
...
 
Reactiescore
195
Heb niet alles gelezen, maar door het kleine gedeelte dat ik las weet ik al genoeg. Weer bullshit dat wordt bestempeld als "stab"... Elke dag post iemand wel iets over een zogenaamde "stab" op het AF maar of het dat wel degelijk is ........

Als men dorpen aan de tegenstander geeft is het toch normaal dat de stam deze dorpen binnen zijn/haar groep wilt houden of moeten ze deze vrijwillig afgeven?
 
Reactiescore
1.476
wrm is losing een stabber als iemand anders besluit zijn dorpen aftestaan aan hem? vind dat beetje het kromme van het verhaal
Losing is geen stabber. Degene die zijn dorpen afstaat aan iemand anders is gewoon geen stamspeler, en dus begrijp ik het aanvallen van trains op die speler.
 
Reactiescore
328
dat de stam zelf edels stuurt logisch duuh zou ik zelf ook doen maar in welke part is losing de stabber? vind dat een beetje krom volgens mij is het gwn om een schandpaal te hebben
...

In dit verhaal is losing compleet onschuldig. Echter heeft die trains al gestabt op deze wereld, zie dat hele topic erover
 

DeletedUser78605

Guest
Farm and snipe is een speler wij sinds het begin van de wereld contact mee hebben. Hij was onze stamleider van onze vorige stam en gaf aan ons toe dat hij nog niet zo veel ervaring had. Ik bood hem aan, toen we nog in Trains zaten, om hem te helpen en wat bij te leren. Toen wij uit de stam zijn gegaan, zijn wij gewoon vrienden gebleven.

Dit is iets wat Trains maar al te goed moet kennen met al hun bg'tjes..

Snipe heeft zelfs in pm nog tegen ons gezegd, ik ga enkel geen info doorgeven waarop wij hebben geantwoord dat is ook zeker niet nodig. Wij pekken trains zelf wel.
Ondertussen was Trains een puinhoop en verloren aan ons al aardig wat dorpen en iedereen edelde maar wat. Snipe heeft wel zijn beklaag gedaan bij ons over dat iedereen maar alle dorpen claimde etc.
Hij gaf bij ons aan dat Trains niet zo lekker liep de laatste tijd en gaf ook aan dat hij weinig tijd had. Ik bood hem als het ware een veiligheid door hem aan te bieden mb/du te worden, maar dan zou hij wel uit de stam moeten gaan. Hier waren we nog over in gesprek en was nog geen beslissing.
Dat hij vervolgens ons een betere vriend vind om dorpen aan af te geven, dan aan zijn eigen stam, zegt ook genoeg over de stam. Dan vind ik het persoonlijk geen stab van zijn kant, maar een teleurstelling van de stam.

Overigens Bangerd, ik weet niet wie jij IG bent, je negeert mij ook duidelijk op de vorige pagina, maar als je hem al edeld omdat hij met ons vrienden is en ons zijn dorpen liever geeft. Edel dan ook de rest van je stam maar. Er zijn een aantal leden die toch echt aan onze kant staan sinds dat Losing uit jullie stam is gegaan. Mensen hebben info gegeven zonder dat wij er uberhaupt om vroegen en de helft van je stam heeft bij ons gesolliciteerd. Jullie eigen leiders overtreden de regels (straf -30%)

Hoe serieus is Trains nog?
 
Reactiescore
634
Had mijzelf beloofd om niet meer op AF te reageren nu er zoveel Noobs actief zijn die elkaars Stab proberen goed te praten.
Discussie met zulke Noobs voeren heeft ook totaal geen nut, aangezien deze niet weten welke ongeschreven normen en waarden er binnen TW zijn.

- Als accounts binnen NAP periode worden aangevallen, wordt de discussie zo gerekt dat de hele NAP vergeten wordt.
- Als binnen een stam een account info lekt aan accounts buiten de stam, wordt de discussie zo gerekt, dat spionage vergeten wordt.

Als we nu de laatste situatie nemen.

Account binnen Trains geeft zijn dorpen af aan Losing Our Religion
Situatie wordt weer gerekt en Trains die deze account aanpakt wordt bestempelt als unfair spel (best lachen dit)

Zelfde Losing Our Religion had ook de VV weten te bemachtigen van een account binnen onze MB stam
Dus IMA. mogen jullie ook als stabber neerzetten, notabene account die vv bij LOR had gedropt is weg ge-edeld.

Zo kunnen we doorgaan met voorbeelden op te noemen waarbij account Losing Our Religion ter sprake komt.
Nu de Noobs toch niet zullen afvragen, waarom LOR na het bemachtigen van de VV de stam niet had verlaten, gaat dit ook niet veel nut hebben

Mochten de Noobs nog steeds van mening zijn dat Losing Our Religion TW fair speelt.
Check AF eens na en zie welke verhalen over Losing Our Religion worden verteld op de werelden waar ze actief waren
 

DeletedUser78605

Guest
Hoezo verbaasd het mij niet dat jij hier toch op reageert..

Wij hadden die vv gekregen, omdat het een bekende was van ons van een oudere wereld. Waren hier elke dag mee in gesprek. Toen wij hoorde dat hij ging stoppen, had hij zijn vv bij ons gedropt en was weggegaan. Volgens mij hebben wij toen keurig de vv aan iemand van jullie stam gegeven?

Misschien zijn wij vrij vriendelijke spelers en gunnen mensen ons wat, ik weet dat jij het je niet kan voorstellen, want het enige wat uit jouw mond komt is dat ik een stabber ben.
 
Reactiescore
760
Account binnen Trains geeft zijn dorpen af aan Losing Our Religion
Situatie wordt weer gerekt en Trains die deze account aanpakt wordt bestempelt als unfair spel (best lachen dit)

hier zitten idd beide partijen fout.


Zo kunnen we doorgaan met voorbeelden op te noemen waarbij account Losing Our Religion ter sprake komt.
Nu de Noobs toch niet zullen afvragen, waarom LOR na het bemachtigen van de VV de stam niet had verlaten, gaat dit ook niet veel nut hebben

is inderdaad gwn smerig spel maar volgens mij kan je bij vv afgeven ook optie aanvinken dat die gene het forum van de stam ect niet kan lezen en is daar ergens ooit bewijs van getoont daarblij blijf ik wel dat het niet netjes is.

In dit verhaal is losing compleet onschuldig. Echter heeft die trains al gestabt op deze wereld, zie dat hele topic erover

heb dat topic gelezen en was inderdaad een stab groot gelijk maar vind het beetje onnozel om hem bij elk topic gelijk als schandpaal te gebruiken.
 
Reactiescore
634
Hoezo verbaasd het mij niet dat jij hier toch op reageert..

Wij hadden die vv gekregen, omdat het een bekende was van ons van een oudere wereld. Waren hier elke dag mee in gesprek. Toen wij hoorde dat hij ging stoppen, had hij zijn vv bij ons gedropt en was weggegaan. Volgens mij hebben wij toen keurig de vv aan iemand van jullie stam gegeven?

Misschien zijn wij vrij vriendelijke spelers en gunnen mensen ons wat, ik weet dat jij het je niet kan voorstellen, want het enige wat uit jouw mond komt is dat ik een stabber ben.

Alex,

Heb jou nu als speler al in enkele werelden meegemaakt.
Elke keer kom jij met een smoes aanzetten om je actie goed te praten.

Dat jij een stabber bent is een feit, notabene geef jij dit zelf toe in een andere topic, welliswaar zou je van je eerdere fouten geleerd hebben.
Helaas laten de topics over jou gedrag heel iets anders zien

Dat spelers jou wat gunnen kan ik best geloven, met je status Mod kan je best veel invloed kunnen uitvoeren :)
Dat jij als Mod goede voorbeeld zou moeten geven, zal jou ook niet verteld zijn geworden ga ik vanuit.

Volgende keer als je weer een VV weet te bemachtigen van een speler, wees dan zou Fair en verlaat de stam :)
En ga vooral geen uitgedeelde Bans aankondigen op AF, dit is ook zwak voor een Mod
 
Reactiescore
212
Alex,

Heb jou nu als speler al in enkele werelden meegemaakt.
Elke keer kom jij met een smoes aanzetten om je actie goed te praten.

Dat jij een stabber bent is een feit, notabene geef jij dit zelf toe in een andere topic, welliswaar zou je van je eerdere fouten geleerd hebben.
Helaas laten de topics over jou gedrag heel iets anders zien

Dat spelers jou wat gunnen kan ik best geloven, met je status Mod kan je best veel invloed kunnen uitvoeren :)
Dat jij als Mod goede voorbeeld zou moeten geven, zal jou ook niet verteld zijn geworden ga ik vanuit.

Volgende keer als je weer een VV weet te bemachtigen van een speler, wees dan zou Fair en verlaat de stam :)
En ga vooral geen uitgedeelde Bans aankondigen op AF, dit is ook zwak voor een Mod
Speelde jij ook 48?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Reactiescore
31
Alex,

Heb jou nu als speler al in enkele werelden meegemaakt.
Elke keer kom jij met een smoes aanzetten om je actie goed te praten.

Dat jij een stabber bent is een feit, notabene geef jij dit zelf toe in een andere topic, welliswaar zou je van je eerdere fouten geleerd hebben.
Helaas laten de topics over jou gedrag heel iets anders zien

Dat spelers jou wat gunnen kan ik best geloven, met je status Mod kan je best veel invloed kunnen uitvoeren :)
Dat jij als Mod goede voorbeeld zou moeten geven, zal jou ook niet verteld zijn geworden ga ik vanuit.

Volgende keer als je weer een VV weet te bemachtigen van een speler, wees dan zou Fair en verlaat de stam :)
En ga vooral geen uitgedeelde Bans aankondigen op AF, dit is ook zwak voor een Mod

Waarom gooi je nou de hele tijd de mod kaart?
Op het AF een ban "aankondigen" is ook overdreven, deze ban stond al ruim een dag vanwege, ja je ziet hem al hangen: "unfair play".

Speler zijn en mod zijn is niet hetzelfde, de status van mod maakt niet uit op een wereld die hij speelt, ingame in ieder geval, omdat hij daar geen mod is en er ook nergens staat dat hij een mod is.

Dus zullen we dat maar gewoon buiten beschouwing laten in het geheel?

Daarnaast, als jij een VV krijgt van iemand die stopt maar die jij goed kent dan is dat ook niet meteen een stab of wat dan ook. Zeker als het verhaal klopt dat zij de VV doorgespeeld hebben naar iemand van Ima. Beetje schijnheilig gedoe nu dus om maar te benadrukken dat hij een stabber is, iets wat niet noodzakelijkerwijs blijkt, afgezien van de eerdere erkenningen op andere wereld die hebben plaatsgevonden.
 
Reactiescore
58
hier zitten idd beide partijen fout.




is inderdaad gwn smerig spel maar volgens mij kan je bij vv afgeven ook optie aanvinken dat die gene het forum van de stam ect niet kan lezen en is daar ergens ooit bewijs van getoont daarblij blijf ik wel dat het niet netjes is.



heb dat topic gelezen en was inderdaad een stab groot gelijk maar vind het beetje onnozel om hem bij elk topic gelijk als schandpaal te gebruiken.

Dit kan ik bevestigen, Want Losing Our Religion heeft na die tijd de VV naar mij door gestuurd, en ik kon via Bloyce het forum van DC zien.
 

DeletedUser78605

Guest
De verhalen over de stam Trains zijn nog niet klaar..

De speler Leavemealone (Rails) was in fusie gegaan met Quin60 (Trains), toen hij vandaag inlogde en 2 dorpen heeft verloren aan een stam genoot. (Ik zie een opleidingsstam en de main stam als 1 team, normaal)
23hshfp.png


Ik ben gaan vragen of dit geplant was of dat hij tegen zijn wil is geedeld door iemand van Trains.

2w3ruit.png

2ekoys8.png
 
Reactiescore
328
De verhalen over de stam Trains zijn nog niet klaar..

De speler Leavemealone (Rails) was in fusie gegaan met Quin60 (Trains), toen hij vandaag inlogde en 2 dorpen heeft verloren aan een stam genoot. (Ik zie een opleidingsstam en de main stam als 1 team, normaal)
23hshfp.png


Ik ben gaan vragen of dit geplant was of dat hij tegen zijn wil is geedeld door iemand van Trains.

2w3ruit.png

2ekoys8.png

Hoelang ga je nog stoken hier?

Ik zal hier vanavond eens op reageren, als ik zin heb tenminste. Zit nu nog op mn smartphone.
 
Bovenaan