Top of Flop stammen

Reactiescore
1.476
Laat allemaal nou maar screens zien dan kunnen wij ook lachen.
 

DeletedUser73681

Guest
Laat allemaal nou maar screens zien dan kunnen wij ook lachen.

*Mag niet gedeeld worden*op 24.11. om 15:49 uur
beslissing van de stam om hem te internen aangezien hij voor pp speelde. sorry man
xxx op 24.11. om 15:47 uur
Wat is er met winter gebeurt?

Anders nog wat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80044

Guest
wie is winter??

sorry maar ik ken niet alle spelers screens?
 

DeletedUser73681

Guest
Winter Is Here was een speler op deze wereld maar speelde enkel voor de PP. Hij zat in TMI.

Hij werd gekicked omdat hij puur voor PP speelde en enkele uren daarna geedeld zonder een NaP voorstel o.i.d.

Backstabb
 

DeletedUser79458

Guest
Winter Is Here was een speler op deze wereld maar speelde enkel voor de PP. Hij zat in TMI.

Hij werd gekicked omdat hij puur voor PP speelde en enkele uren daarna geedeld zonder een NaP voorstel o.i.d.

Backstabb

Smerig maar gelukkig wel maar een van de weinige stabs deze wereld. Hoop dat TMI flinke tegenslag krijgt binnekort:rolleyes:
 
Reactiescore
195
En wat is er smerig aan dat ze het pas na een tijd te weten komen en hem daarna kicken? Zou ik ook doen hoef geen PP farmers die me onbekend zijn.
 
Reactiescore
766
Prima als ze dat willen. Dan bied je de speler in kwestie een NaP aan. Nu kicken ze hem, boem gelijk edels

Niet super netjes, maar om het nou een backstab te noemen is ook een beetje overdreven..

Weet jij precies hoe het er aan toe is gegaan, want het een backstab noemen op basis van de info die hier op het af staat is een beetje kort door de bocht :)
 

DeletedUser78648

Guest
Mss niet echt een backstab, maar gewoon slecht aangepakt zoals ik het hoor. Je kon ook interne afsprake make waardoor je alletwee voordeel uit haal.
 

DeletedUser73681

Guest
Niet super netjes, maar om het nou een backstab te noemen is ook een beetje overdreven..

Weet jij precies hoe het er aan toe is gegaan, want het een backstab noemen op basis van de info die hier op het af staat is een beetje kort door de bocht :)

Als je het AF goed leest, weet je dat ik de gene ben die ze heeft beschuldigd, en dus IG bewijs heb:D
 
Reactiescore
766
Maar drop de beschuldegingen niet op het af als je de bewijzen niet op het af wilt gooien :(
 

DeletedUser73681

Guest
Heb al eerder een PM logje laten zien, waarin staat dat Winter is here enkel gekekicked is omdat hij PP wilde krijgen. Em vervolgens van de leiding geedeld moest worden
 
Bovenaan